Hej Janne
Det sidste fjols er ikke født endnu, alt for mange kan ikke se ud over deres egne næsebor.
Hvis jeg var dig ville jeg skrive en mail tilbage til ham, hvor du skriver at du har ikke trukket nogen penge da du følger reglerne for handel på internettet.
Giv dig selv den store fornøjelse at smide ham ud af din shop, skriv til ham at du ønsker ikke at handle med personer som ham - så du har annuleret hans ordre og han vil ikke få muligheden for at købe noget i din shop igen.
Kender et firma som giver deres sælgere ved juletid 500 kr. til at købe en gave til den bedste kunde de har haft i året, og de giver så også sælgeren lov til at ringe til den kunde som har behandlet dem dårligt, den typen man aldrig kan gøre tilfreds, uanset hvad man gør. Sælgeren ringer ham op og fortæller ham at han er uønsket for nu og altid, og ikke mere vil kunne købe noget som helst i deres firma for tid og evighed.
Den fremgangs måde gør at sælgerne når de kommer i en situation gennem året, hvor en kunde er ubehagelig, kan tænke på at de ved juletid får muligheden for at smide vedkommende ad h......... til. Firmaet er kendt for at have nogen af de mest venlige sælgere, uanset hvorledes de bliver behandlet, for de har ventilen, som gør at de ikke hidser sig op.
Så som skrevet står, smid ham ud - giv dig selv den fornøjelse og nyd den selvrespekt det giver - vær aldrig bange for dine kunder, de benytter sig bare af det.