Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

anklagende mail fra politi mand

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anklagen er slut.

Jeg skrev den anden dag en mail, hvor jeg fortalte kunden, at jeg havde annulleret ordren, da fragtbilen fra Italien STADIG er i Tyskland og vi ikke modtager varene før d. 2 januar. Så af frygt for politi anmeldelse, annullerede jeg ordren og skrev en rimelig lang meget høflig mail, hvor jeg udbeder mig et svar tilbage; da han ikke har svaret på mine 3 andre mails. Endelig får jeg svaret her:

Jeg har konstateret, at I ikke har trukket pengene - så det er OK.
At I har annulleret ordren er også OK:
Jeg levede i den vildfarelse, at beløbet var trukket - sammenholdt med alle jeres undskyldninger - så konkluderede jeg, at der nok var ugler i mosen.
Jeg beklager, hvis I har følt jer stødt af min mail.

med venlig hilsen

XXX
Så det var heldigvis en høflig og ordentlig slutning. Jeg vil takke jer alle for jeres svar. Generelt er det faktisk rart at høre, hvorledes alle I andre takler de mindre høflige og rare kunder. Det giver inspiration og forhåbentligt kan jeg klare en type som politi manden næste gang, uden at blive ked af det!

Godt nytår alle samme ;-)
Tilmeldt 14. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:52

Hej Janne,

Dejligt at høre det fik en god ende. 

Held og lykke med dine fremtidige kunder :)

Med Venlig Hilsen

Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige en kort sidste opdatering til dem der er interesseret:

3 dage efter den sidste mail fra politi manden, fik jeg en meget venlig og høflig mail, at nu havde politi mandens små døtre set et billede af det pågældende underlag hvor det var til salg på hjemmesiden og han ville gerne bestille det til dem; hvis det var ok. Så det endte med at han købte underlaget :-)

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)