Anklagen er slut. Jeg skrev den anden dag en mail, hvor jeg fortalte kunden, at jeg havde annulleret ordren, da fragtbilen fra Italien STADIG er i Tyskland og vi ikke modtager varene før d. 2 januar. Så af frygt for politi anmeldelse, annullerede jeg ordren og skrev en rimelig lang meget høflig mail, hvor jeg udbeder mig et svar tilbage; da han ikke har svaret på mine 3 andre mails. Endelig får jeg svaret her: Jeg har konstateret, at I ikke har trukket pengene - så det er OK.
At I har annulleret ordren er også OK:
Jeg levede i den vildfarelse, at beløbet var trukket - sammenholdt med alle jeres undskyldninger - så konkluderede jeg, at der nok var ugler i mosen.
Jeg beklager, hvis I har følt jer stødt af min mail.
med venlig hilsen
XXX
Så det var heldigvis en høflig og ordentlig slutning. Jeg vil takke jer alle for jeres svar. Generelt er det faktisk rart at høre, hvorledes alle I andre takler de mindre høflige og rare kunder. Det giver inspiration og forhåbentligt kan jeg klare en type som politi manden næste gang, uden at blive ked af det! Godt nytår alle samme ;-) |
Hej Janne,
Dejligt at høre det fik en god ende.
Held og lykke med dine fremtidige kunder :)
Med Venlig Hilsen
Lars