Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan får du Ikke solgt noget..

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt det her med at vi diskutere i en andens post om ting osv, jeg fik lige læst mig til at pagerank bruges som et term når i snakker links til andre hjemmeside, men jeg brugte nu ordet i sin almindelige forstand og ikke i et google sammenhæng. Den tekst der representere min hjemmeside i google kommer fra meta description.

Hvis du vil diskutere det her mere, kan vi enten tage den i pb eller i en anden tråd.

//Ontopic

som i selv siger er jeres hjemmeside et stykke arbejde der er på gang og i gør den hele tiden bedre hvilket er den helt rigtige indstilling, jeg ønsker jer held og lykke og næste gang i får en sælger så brug sætningen "vi bruger ikke" http://www.vibrugerikke.dk/

:)

Mvh
Daniel knudsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:33
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Har oplevet flere sælgere - både af hjemmeside designs, søgeordsoptimering m.m., som ringer - totalt uforberedt og med munden fuld af fornærmelser. Nu har jeg haft webshop i 3 år - og det bliver bare ved - ufatteligt.

Kan kun tilslutte mig, at der absolut ikke er nogen problemer med at handle hos jer, Nina. Nemt at bestille, super service og hurtig levering af gode varer til fornuftige priser. Det kan da ikke blive meget bedre.

Mange hilsener Camilla

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 11:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du roder rundt i ordene - og det er ikke til gavn for nogen. Meta keywords og meta description er ikke det samme. Description er SINDSSYGT vigtigt - men det er keywords ikke. Du må ikke lægge mig til last, at du benytter "PageRank" ud fra din egen definition i stedet for den, resten af verden bruger - eller at du blander keywords og description sammen. Det ka' jeg altså ikke gøre for.

Jeg er sikker på, det er vigtigt, at din forvirring bliver ordnet - når du rådgiver andre. I al venlighed naturligvis!

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 17:11

Hej Jakob.

For lige at dreje snakken væk fra SEO diskusioner...

Det er en sjov historie du skriver. Vi kan vist konkluderer at en god sælger har styr på sin baggrundsinfo, og ALTID er høflig. Jeg syntes ligesom mange andre, at jeres hjemmeside fungerer rigtig godt. Den er hurtig og nem at finde rundt i, hvilket er utrolig vigtigt.

Hvis jeg må give noget konstruktiv kritik på jeres side, kunne den lyde som følger:

Først ting jeg syntes fungerer:

Jeres orange-sort-hvid farvepalet fungerer fedt. For mig at se er det indbydende og rart at se på. Det er en smule "industrielt", men det er jo trods alt også emballage i forhandler.

Den overordnede struktur emd menu'er, undermenu'er og den nederste "ikke shoprelaterede" menu fungerer godt. Det er nemt og intuitivt. Måske skulle man overveje at dele de to menuer lidt mere op.. Men så er vi også i småtings afdelingen... ;-)

Ting jeg syntes kunne være bedre:

Nogle billeder ser pixelerede ud. Det er f.eks. billedet "tilbud, tilbud, tilbud" på forsiden. Jeg har også fundet et par andre rundt omkring på siden. Det er bare ikke godt nok ;-) Det ser så kedligt uprofessionelt ud. Det er jo noget du hurtigt selv kan gøre noget ved. :)

Rammen på forsiden (den orange tabel) er for mig at se pokkers grim. Det er selvfølgelig helt objektivt, men jeg tror andre ville være enige. Jeg syntes også den tager fokus fra dine orange overskrifter, som jo gerne skulle være det man læser. Prøv med en svag grå, eller at fjerne den helt.

Skulle man give siden et løft, ville jeg foreslå dig at få designet en ny header, som er mere "moderne". Den du har lavet er okay, og på ingen måde grim, men jeg tror godt det kunne laves mere lækkert. Jeg syntes heller ikke den matcher siden 100%. Er det noget du har lavet selv? Eller har du haft en designer på? Jeg tror en dygtig designer kunne gøre underværker for din side på dette punkt for en billig penge.

Din forside kunne godt være lidt mere spændende. Jeg tror at nogle mere "designede" kollager til dine forskellige kategorier ville gøre det. Her tror jeg igen en god designer ville kunne hjælpe dig. Hvis der i designet lå en slags "rektangulær struktur", tror jeg også du kunne fjerne din ramme helt, uden at et kommer til at flyde sammen. Hvis du konsekvent har de samme seks punkter på forsiden, kunne man også overveje at lave et lækkert flash element, hvor en lille smule interaktivitet sammen med det nye design kunne gøre det creme de la creme.. For mig er det sådan med webshops, at forsiden skal være ultra indbydende og gerne lidt "appetitvækkende", resten skal være nydeligt og ULTRA funktionelt. Specielt hos jer, som sikkert har mange erhvervskunder som bestiller tit..

Håber du kunne bruge mine tanker til noget. Hvis du vil overveje nogen af de nævnte tiltag, må du endelig smide mig en mail på mv(snabela)mediatown.dk

Ellers må du have fortsat held og lykke med emballageforetningen.

Venligste hilsner, og fortsat god lørdag

Michael Valentin  

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 17:46

Hvis sælgerne går hen og bliver til gene kan jeg så absolut anbefale at få reklamebeskyttet sin virksomhed - jeg fandt en tråd herinde for nogen tid siden hvor der var en udførlig beskrivelse af hvem du skulle sende en mail og hvad der skulle stå i den; men det virker fantastisk - siden jeg har frabedt mig uopfordrede reklamer har jeg INTET modtaget i den kategori!

Uden tvivl det bedste SPAM-filter nogensinde.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:06

MichaelValentin:

Hej Jakob.

Skulle man give siden et løft, ville jeg foreslå dig at få designet en ny header, som er mere "moderne". Den du har lavet er okay, og på ingen måde grim, men jeg tror godt det kunne laves mere lækkert. Jeg syntes heller ikke den matcher siden 100%. Er det noget du har lavet selv? Eller har du haft en designer på? Jeg tror en dygtig designer kunne gøre underværker for din side på dette punkt for en billig penge.

du endelig smide mig en mail på mv(snabela)mediatown.dk

Michael Valentin  

Jeg hedder ikke Jakob - jeg hedder Nina!!!!!
Nej, jeg har ikke lavet siden selv, det har Ewald reklamebureau (designet) (www.ewald.dk)

Og undskyld jeg siger det, men hvis jeres hjemmeside er mediatown.dk ville det første, jeg gjorde som fremtidig kunde, være at tjekke jeres hjemmeside, for at se, hvor gode i var og se eksempler på hjemmesider i har lavet.
Jeg synes, jeres hjemmeside ligger langt under det vi har i forvejen, og jeres logo og skrifttype er helt forfærdelig.
Der er ingen struktur overhovedet og i har alt for meget og alt for stor skrift på jeres side, der får den til at se hjemmelavet ud og der er ikke et eneste eksempel på sider i har lavet for andre.
Hvis det er hjemmeside design i laver, må det da for alt i verden skulle være den  sejeste hjemmeside i har i fedt design og med masser af eksempler på alle de ting i kan gøre for kunden.. Gerne eksempler i form af ting i har lavet for andre.

Jeg er klar over at vores forside kunne trænge til et løft, men jeg er ikke interesseret i at skifte design lige nu, da vi som nævnt hellere vil bruge pengene på de funktionelle ting i øjeblikket. Når alt det funktionelle er på plads, kan vi kigge på designet. Da vi sælger emballage og lign. er det vigtigste at folk nemt og hurtigt kan finde det de søger og at det er nemt og hurtigt at købe det, og det er det vi arbejder på i øjeblikket.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:20

Godmorgen

Det er da også pudsigt som en tråd ofte bliver til en reklamesøjle... Jakob vil åbenbart hellere forsøge at sælge noget her end at tage telefonen og ringe rundt. Men som overskriften lyder: Sådan får du IKKE solgt noget Stick out tongue

Nina - det er for vildt med alle de nye kunder i har fået. Jeg er ret sikker på at en stor del af dem kommer via anbefalinger Big Smile

Ha en super søndag!

Mange hilsener Helle

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 14:58

Jakodan:

Jeg havde fået den skøre idé at Jakodan var repræsenteret ved Jakob. Der tog jeg så fejl, og du skal have så mange gange undskyld - Det skal dog ikke skille os ad.

Tak for kritikken vedrørende vores hjemmeside. Den er taget til efterretning. Jeg er dog ikke interesseret i at diskutere vores markedsføringsmæssige valg i denne tråd, og jeg vil derfor undlade at argumenterer overfor diverse mudderklatter du i dit indlæg fik sendt af sted. Lad os ikke starte en mudderkrig.

Jeg forsøgte egentlig bare at give noget konstrukiv kritik på, hvordan i kunne optimere jeres i øvrigt velfungerende site. Bare lige for at slå det helt fast, er jeg enig i at funktionaliteten er det vigtigste på et site som jeres, hvilket jeg egentlig også syntes jeg gjorde meget ud af at skrive i mit første indlæg. Tanken var egentlig bare at jeg gerne ville debatere om hvad der rent faktisk var vigtigt for jeres site designmæssigt, eftersom jeg grundlæggende var ret uenig med mange af de ting som din førstnævnte, agressive sælger fremlagde. 

At hvad jeg skrev blev opfattet som reklame, ærger mig lidt. Mit hovedmotiv for indlægget var at jeg var dybt uenig med den i starten omtalte sælger. Havde du kontaktet mig, ville jeg egentlig bare have henvist dig til en dygtig designer jeg kender.

At jeg så selv, i sidste ende får noget ud af at have henvist dig er selvfølgelig ingen hemmelighed. Vedkommende ligger en del kodeopgaver hos os, når det bliver for langhåret til at han selv kan klare det. Alt andet end lige er det i høj grad sådan branchen fungerer - Vi klør hinanden lidt på ryggen, og alle kan forhåbentligt gå glade fra bordet.

Jeg er ked af at du tager mit indlæg som du gør. Det var på ingen måde intentionen at støde nogen, og selv om at jeg skal indrømme at jeg måske selv kunne have haft et smartere ordvalg visse steder, syntes jeg det er vigtigt vi holder en god, positiv tone overfor hinanden herinde. Vi er trods alt mere eller mindre i samme båd, og skulle gerne forsøge at få mest muligt ud af hinanden.

Hav en fortsat dejlig søndag.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 16:05

MichaelValentin:

Jakodan:

Jeg havde fået den skøre idé at Jakodan var repræsenteret ved Jakob. Der tog jeg så fejl, og du skal have så mange gange undskyld - Det skal dog ikke skille os ad.

Tak for kritikken vedrørende vores hjemmeside. Den er taget til efterretning. Jeg er dog ikke interesseret i at diskutere vores markedsføringsmæssige valg i denne tråd, og jeg vil derfor undlade at argumenterer overfor diverse mudderklatter du i dit indlæg fik sendt af sted. Lad os ikke starte en mudderkrig.

Jeg forsøgte egentlig bare at give noget konstrukiv kritik på, hvordan i kunne optimere jeres i øvrigt velfungerende site. Bare lige for at slå det helt fast, er jeg enig i at funktionaliteten er det vigtigste på et site som jeres, hvilket jeg egentlig også syntes jeg gjorde meget ud af at skrive i mit første indlæg. Tanken var egentlig bare at jeg gerne ville debatere om hvad der rent faktisk var vigtigt for jeres site designmæssigt, eftersom jeg grundlæggende var ret uenig med mange af de ting som din førstnævnte, agressive sælger fremlagde. 

At hvad jeg skrev blev opfattet som reklame, ærger mig lidt. Mit hovedmotiv for indlægget var at jeg var dybt uenig med den i starten omtalte sælger. Havde du kontaktet mig, ville jeg egentlig bare have henvist dig til en dygtig designer jeg kender.

At jeg så selv, i sidste ende får noget ud af at have henvist dig er selvfølgelig ingen hemmelighed. Vedkommende ligger en del kodeopgaver hos os, når det bliver for langhåret til at han selv kan klare det. Alt andet end lige er det i høj grad sådan branchen fungerer - Vi klør hinanden lidt på ryggen, og alle kan forhåbentligt gå glade fra bordet.

Jeg er ked af at du tager mit indlæg som du gør. Det var på ingen måde intentionen at støde nogen, og selv om at jeg skal indrømme at jeg måske selv kunne have haft et smartere ordvalg visse steder, syntes jeg det er vigtigt vi holder en god, positiv tone overfor hinanden herinde. Vi er trods alt mere eller mindre i samme båd, og skulle gerne forsøge at få mest muligt ud af hinanden.

Hav en fortsat dejlig søndag.

Det var slet ikke ment som mudderkast - men ligesom du skriver, det ikke var din hensigt at vi skulle diskutere dit design, så var det ikke min hensigt at vi skulle diskutere vores design.. Tråden blev oprettet, fordi jeg synes, det er så irriterende at bruge tid på folk som vil sælge noget, hvis personen giver til udtryk at have sat sig ind i vores behov, selv om de reelt ikke har sat sig ind i noget.

Jeg kiggede på din side, efter du skrev indlægget, fordi du egentlig havde ret, i noget af det du skrev - Ting jeg godt ved, vi skal have kigget på en eller anden dag.. Men jeg er ked af, at min kritik lød som om det var "hævn" for din kritik, men det var det der faldt mig ind, da jeg så jeres side - jeg var på vej ud af døren, da jeg skrev og læste det derfor ikke to gange,. som jeg normalt gør, så det lød måske lidt for kontant.

Jeg opfattede dit indlæg som et reklame-indlæg og ikke noget galt i det - det var bare for at fortælle dig, hvorfor jeg ikke vil vælge at skrive til dig vedr designet, som du opfordrede til - Måske andre potentielle kunder tænker det samme

Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 16:16

Jeg synes jeres side er overskuelig. Tror de fleste kunne finde det de skulle have. Hvis det er der.

Hvad angår Helles bemærkning. Synes jeg i skulle gøre lidt mere ud af at fremhæve jeres service niveau og ikke mindst leverings tider.

Og de der sælgere som du omtaler er der rigeligt af alle steder. Har selv mindst 1 i røret hver måned.

God jul

MVH

/madsen 

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)