Havde en telefonsælger i røret i dag, som var ude efter at sælge os et nyt hjemmeside design. Først lægger han ud med at sige, at han synes, vores hjemmeside virker ufattelig uprofessionel, kedelig og intetsigende i forhold til at vi er et meget stort og veletableret firma.. Øh.. Tak for l*rt (måske ikke en god ide at starte med at fornærme mig) og øh.. nej, vi er faktisk et meget lille firma.. Det viser sig, at han tager fejl af vores jaKodan og et stort firma jaCodan (a la dansk supermarked). Så begynder han at fortælle, hvorfor det nu er vores hjemmeside er så dårlig, for en masse af vores farver og lign er ikke gennemtænkte.. Se det er da meget interessant at høre, hvilke forslag han har, men her falder det til jorden igen. Han kommer med 3-4 andre forslag til forbedringer, alt sammen sagt på en meget bedrevidende måde, alt sammen ting som tydeligt viser at han ikke engang har taget sig tid til at kigge fx hvordan vores indkøbskurv ser ud eller hvad det egentlig er, vi gerne vil sælge vores vare på.. Jeg ville jo forvente, at en der solgte hjemmesider, selv ville have en total sej side i superflot design.. og hvis man ringer og er så flabet at lægge ud med at fornærme folk, så skal det da være fordi, man har en masse strålende forslag eller i det mindste ved, hvad de sælger. Han fik ikke solgt noget til os i dag! |
Et lidt irrelevant svar, men vil bare sige jeg har kigget på jeres hjemmeside og jeg synes den er enormt behagelig at være inde på. Den loader hurtigt, er overskuelig, har behagelige farver og udstråler generelt bare professionalitet. Kan bestemt ikke se hvorfor I skulle ændre noget på den side.