Sådan får man heller ikke solgt noget.....
Så er det min tur. Jeg har lige haft en sælger i røret fra Telia, som også bare faldt helt igennem pga. følgende:
1) Der var høj høj musik i baggrunden så han blev nødt til at starte med at sige at han lige blev nødt til at skrue ned. Hmmm det skulle man måske have tænkt på FØR man ringede?
2) Han havde tidligere snakket med min kone, der så pænt havde sendt ham videre til mig (det havde min kone selvfølgelig glemt at fortælle videre - tak skat
). Problemet er bare at han havde glemt hvad jeg hedder, så han tiltalte mig med "Birgittes mand" Come on - min kone fortalte hvad jeg hedder, og jeg præsenterede da jeg tog telefonen....
3) En af de første ting han spurgte om var: Nå har du fået tænkt over det?? Her sad jeg så måbende og fattet ikke en dyt, så jeg spurgte "tænkt over hvad?" - og han svarede som det naturligste i verden: "Det vi snakkede om i går"..... Jeg måtte skuffe ham og fortælle at vi ikke har snakket sammen før.....
4) Han begyndte så på sin salgstale, hvorefter jeg skar ham af, og bad ham om at sende noget materiale pr email. Det kunne han ikke, for det var et helt specielt tilbud, som hans chef havde bedt ham lave kun til os.... Helt ærligt - hvor dum skal man være for at tro på den. Jeg takkede pænt nej tak til hans "fantastiske tilbud" og resultatet var en negativ kommentar fra hans side. Hmmm hvordan er min indstilling overfor Telia mon efter denne oplevelse?
Det kunne være sjovt at høre andres eksempler på "sådan får du Ikke solgt noget.,,", men måske er det bedre med en ny tråd til formålet?
Hilsen Morten