Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan får du Ikke solgt noget..

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nina

Jeg er også kunde hos jer, og har det fint med siden - det eneste, jeg kunne tænke mig, var en 'søgefunktion' på forsiden! Nogle gange skal man altså bladre langt ned for at finde det, man leder efter. Men det går jo endda - så får man dig og en fremragende service i røret!

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:28
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hold da helt op. Du er godt nok tålmodig Geeked 
Han havde ikke fået lov til at spilde mere end 30sek af min tid hvis jeg kunne høre at han ikke havde styr på sine argumenter No

Men helt ærligt, så er det jo idi**er som ham der ødelægger det for andre med et seriøst produkt. 

Hilsen Morten 

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 00:57
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:

monstermus:

2
På et dybere plan kan jeg se siden er kodet i tables og der er ikke gjort så meget ud af søgemaskine optimering og det kunne være i skulle overveje at lade en seo ekspert kigge på dette hvis i vil være mere synlig på søgemaskinerne hvilket altid er en god ting, men måske ikke strengt nødvendig hvis i får ordre ind på andet vis og så er sådanne jo ikke helt billige.

Mvh
Daniel Knudsen

http://www.google.dk/search?hl=da&q=emballage&meta= Nr. 3 på "emballage" er da meget godt...er det ikke?

Det er skam meget godt, men da jeg kiggede tidligere var keyword meta tagget tomt og mange af de små andre ting ikke helt korrekte, men da jeg kiggede nu var de der allesammen, Men indhold er altid det vigtigste og er det iorden kommer man altid langt, med noget mere seo kunne det måske blive til nummer 1, men det koster mange penge at lave og kan egentlig ikke betale sig i jeres tildfælde.

Så det eneste jeg har at påpege er at man laver ikke designs i tables mere :), men hvorfor bruge en masse penge på noget som allerede virker og ser godt ud bare fordi det er det nye.

Hvis jeg VILLE have jer som kunde havde jeg lavet et koncept design og vist det til jer eller kontaktet jer for at hører om jeres ønsker og tilbyde at lave et design helt uden forpligtelser.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:55
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

monstermus:

Thomas Rosenstand:

monstermus:

2
På et dybere plan kan jeg se siden er kodet i tables og der er ikke gjort så meget ud af søgemaskine optimering og det kunne være i skulle overveje at lade en seo ekspert kigge på dette hvis i vil være mere synlig på søgemaskinerne hvilket altid er en god ting, men måske ikke strengt nødvendig hvis i får ordre ind på andet vis og så er sådanne jo ikke helt billige.

Mvh
Daniel Knudsen

http://www.google.dk/search?hl=da&q=emballage&meta= Nr. 3 på "emballage" er da meget godt...er det ikke?

Det er skam meget godt, men da jeg kiggede tidligere var keyword meta tagget tomt og mange af de små andre ting ikke helt korrekte, men da jeg kiggede nu var de der allesammen, Men indhold er altid det vigtigste og er det iorden kommer man altid langt, med noget mere seo kunne det måske blive til nummer 1, men det koster mange penge at lave og kan egentlig ikke betale sig i jeres tildfælde.

Så det eneste jeg har at påpege er at man laver ikke designs i tables mere :), men hvorfor bruge en masse penge på noget som allerede virker og ser godt ud bare fordi det er det nye.

Hvis jeg VILLE have jer som kunde havde jeg lavet et koncept design og vist det til jer eller kontaktet jer for at hører om jeres ønsker og tilbyde at lave et design helt uden forpligtelser.

De der tekniske udtryk har jeg ikke forstand på, men vi har faktisk hyret Thomas til seo-delen - og er kommet fra side "så-langt-omme-du-ikke-kan-tælle-til-det" til nr 3 på side 1 som han skriver.. og det er ikke så længe siden vi fik en aftale med Thomas, så synes faktisk det går pænt stærkt fremad - Er gået fra i starten af året at have et gennemsnit på 10-12 nye virksomhedskunder i ugen.. sidste uge fik vi 69!!!
Og lidt mere blær - vi mere end fordoblede novembers omsætning i år i forhold til sidste år - skønt!
For os er det kæmpe-stort og vi går rundt og smiler hele dagen! Så må sige jeg er godt tilfreds med resultatet, uanset hvordan det virker rent teknisk.

Forsiden har du ret i, den er ikke helt perfekt, men vi arbejder hele tiden på at gøre den bedre.
Ser sådan på det, at vi har ingen salgskonsulent der kører rundt, som de fleste andre emballage virksomheder - siden er vores "konsulent". Så jeg tror aldrig vi bliver færdig med at putte penge i den.

Inden for de sidste par måneder tid har vi rettet;
 - at menuen ikke folder sig sammen når man klikker, men bliver stående åben
 - Fået sat noget kode-værk ind så vi kan bruge Google analytics
 - Ændret indkøbskurvens opsætning (en masse små-ting)
 - Fået lavet så man selv kan vælge, om man vil hente varen og spare fragten, så trækkes fragten automatisk fra i kurven
 - Fået lavet så man kan vælge mellem faktura eller betalingskort, så kommer der automatisk fakturagebyr i kurven

Og inden får den næste månedstid får vi rettet;

- så billedet vises stort på produktlisterne, bare man kører musen hen over
 - Så vi får en søgemaskine som ikke kun kan søge på produkterne, men hvor man også kan indtaste et mål på den vare man skal sende og så finder den de emballager som passer i formatet
 - og nogle andre småting jeg ikke vil komme ind på her..

Så vi er nok mest fokuseret på at ændre de mere funktionelle ting i shoppen, vil have den mest funktionelle, brugervenlige side af alle emballage-forhandlerne i danmark! Mne jeg synes bestemt ikke vi lader siden stå stille eller er bange for at bruge penge på den.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 09:05

Kirsten E:

Hej Nina

Jeg er også kunde hos jer, og har det fint med siden - det eneste, jeg kunne tænke mig, var en 'søgefunktion' på forsiden! Nogle gange skal man altså bladre langt ned for at finde det, man leder efter. Men det går jo endda - så får man dig og en fremragende service i røret!

Tak, får helt røde kinder :-)
Vi er ved at få kigget på søgefunktion - har fået så mange nye produkter det sidste stykke tid, at du har ret, at det er blevet nødvendigt.
Men vil helst ikke bare have en eller anden tilfældig, det skal være en som virker og så skal vi have tilføjet nogle ekstra funktioner, så man fx kan søge på format eller farve eller lign.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sådan får man heller ikke solgt noget.....

Så er det min tur. Jeg har lige haft en sælger i røret fra Telia, som også bare faldt helt igennem pga. følgende:

1) Der var høj høj musik i baggrunden så han blev nødt til at starte med at sige at han lige blev nødt til at skrue ned. Hmmm det skulle man måske have tænkt på FØR man ringede?

2) Han havde tidligere snakket med min kone, der så pænt havde sendt ham videre til mig (det havde min kone selvfølgelig glemt at fortælle videre - tak skat Surprise ). Problemet er bare at han havde glemt hvad jeg hedder, så han tiltalte mig med "Birgittes mand"  Come on - min kone fortalte hvad jeg hedder, og jeg præsenterede da jeg tog telefonen....

3) En af de første ting han spurgte om var: Nå har du fået tænkt over det?? Her sad jeg så måbende og fattet ikke en dyt, så jeg spurgte "tænkt over hvad?" - og han svarede som det naturligste i verden: "Det vi snakkede om i går"..... Jeg måtte skuffe ham og fortælle at vi ikke har snakket sammen før.....

4) Han begyndte så på sin salgstale, hvorefter jeg skar ham af, og bad ham om at sende noget materiale pr email. Det kunne han ikke, for det var et helt specielt tilbud, som hans chef havde bedt ham lave kun til os.... Helt ærligt - hvor dum skal man være for at tro på den. Jeg takkede pænt nej tak til hans "fantastiske tilbud" og resultatet var en negativ kommentar fra hans side. Hmmm hvordan er min indstilling overfor Telia mon efter denne oplevelse?

Det kunne være sjovt at høre andres eksempler på "sådan får du Ikke solgt noget.,,", men måske er det bedre med en ny tråd til formålet?

Hilsen Morten

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 15:53

Ja, så var jeg da også lige heldig i dag..

Der ringede en fra penge & privatøkonomi og bad om direktøren.
Jeg spørger: hvad det drejer sig?
Virksomhedens og direktørens privatøkonomi.
Jeg spørger: men HVAD drejer det sig om? Aktier, bolig, vil du sælge, annoncering eller?
Ja, det drejer sig om noget jeg skal tale med direktøren om, da vi tilbyder alle ting omkring erhvervs- og privatøkonomi
Jeg siger, vi har rigtig travlt lige nu, så det er der ikke lige nogen her, der har tid til at høre om
hun siger: det kan du da ikke vide
Jeg siger, øh jo, det kan jeg da, det er min mand og jeg der har virksomheden
Hun smækker røret på..??

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

monstermus:

Det er skam meget godt, men da jeg kiggede tidligere var keyword meta tagget tomt og mange af de små andre ting ikke helt korrekte, men da jeg kiggede nu var de der allesammen,

Meta Keywords har jo ingen betydning i forhold til Google, men der er selvfølgelig andre søgemaskiner. At det er i tables, har vi ikke noget med at gøre - det er det shopsystem, der benyttes. Men nogle af de bedst rankende sites på RIGTIG hardcore søgeord i denne verden er bygget med tables, så det er nu ikke noget handicap i forhol dtil SEO - og har aldrig været det. Men i forhold til kompatibilitet på tværs af browsere er det en anden sag - enig!

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 23:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

meta keywords, description osv er måske ikke så relevant for pagerank, men har noget at gøre med et resultat som kunden bliver presenteret for, da google kigger på det i det sammenhæng.

men nu skal vi ikke gøre det her til en seo krig for det er kun google og de andre søgemaskiner der ved præcist hvad der er vigtigt for dem og det er måske ændret imorgen.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 10:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

monstermus:

meta keywords, description osv er måske ikke så relevant for pagerank, men har noget at gøre med et resultat som kunden bliver presenteret for, da google kigger på det i det sammenhæng.

men nu skal vi ikke gøre det her til en seo krig for det er kun google og de andre søgemaskiner der ved præcist hvad der er vigtigt for dem og det er måske ændret imorgen.

Hvad dælen snakker du om, "monstermus"? Keywords og PageRank... Og hvad vil du med PageRank? Den har jo intet med dine placeringer i Google at gøre. Hvordan kom PageRank nu ind i billedet?

Jeg ved ikke, hvad en SEO krig er - men jeg ved, at det er meget relevant for mange Aminoer at gøre, hvad de kan for at deres hjemmesider er så søgemaskinevenlige som muligt. Og her er det da vigtigt, at det er fakta, der er på bordet. Så derfor: Kan du ikke kort forklare, hvad du ved, Google gør med meta keywords? Og hvilken sammenhæng meta keywords har med "det kunden bliver præsenteret for"?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)