Jeg har nu forsøgt genem 3 år at gøre det bedste for at få hjemmesiden til at ranke højt i google. 3 gange har jeg skiftet hjemmeside design og metode. 1 gang med frames, 1 gang med en blanding af html og PHP, og sidst en CMS løsning. Intet af det virker, og den funktionalitet jeg har bestilt følger ikke med. Jeg kan selvfølgelig kun klandre mig selv, da jeg har været for godtroende, og bare betalt når hjemmesiden skulle være færdig. Nu VIL jeg have det til at virke. Jeg ønsker en hjemmeside, som kan kommunikere (nyhedsbreve og nyheder på foruddefinerede tider), som kan sælge (konvertere besøgende til kunder, og en let salgs løsning) OG som kan komme til tops i søgemaskinerne, så mine kunder kan finde mig. Jeg ved at produktet jeg har er godt, og selv om der er konkurrence på markedet, så er der tale om et kvalitetsprodukt. Når folk ikke kender det, så køber de det heller ikke. Jeg bruger i øjeblikket en ublu sum penge på Adwords og andre online kampagner hver måned, men vil gerne bruge de penge på en optimering af siden. Den seneste anbefaling jeg har fået er at skifte til CMS made simple, og denne gang tror jeg på rådet, for det kostede mig ikke noget. Men jeg er stadig ikke sikker på at det er det optimale til mig. Kan nogen give et bud på hvad der er det rigtige at gøre? Min hjemmeside ligger på http://www.firmalatter.dk |
Jeg forstår ikke helt dit problem; vil du højere på google? eller vil du have en bedere side?
Svaret til begge to vil jeg mene er at investere i en løsning som er garanteret kvalitet. Få lavet en løsning af et firma som ved hvad de gør, og kan vise dig gode referencer. Dette vil skabe dig en løsning som er holdbar og funktionel. Det vil dog koste lidt mere, men holde i længere tid.
- David