Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor får man ofte ikke det man har bestilt/betalt for?

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ejvind fald dog ned på jorden igen. Det klæder ingen at spille så fornærmet, mon ikke du har behov for et af dine egne kurser?

Der er ingen her der rakker ned på din personlighed eller proffession, men den måde du opfører dig på og det du udstråler.

Det er da ærgeligt at du har mistet de kr. 995,00 men det er lige så meget "din skyld" (hvis skylden skal placeres). I har jo tydeligvis ikke været enige fra start (eller ihvertfald uden samme forventninger), og ting som du måske synes har været "klart" og "indeforstået" har Mikkel tolket anderledes.

At udstille Mikkel på den måde i offentligheden er smagløst. At du gør det her på amino er en ting, så har Mikkel i det mindste mulighed for at forsvare sig. At du på den måde sviner ham til på din egen hjemmeside (der ellers skulle udstråle "overskud" og "glæde"?) ligner ingenting, Mikkel kunne oprette en tilsvarende artikel på hans egen hjemmeside hvor han udstiller "Ejvind" som en svindler og en dårlig betaler der køber guld og grønne skove, men i virkeligheden ikke har råd til andet end noget vissent tømmer?

Jeg tager på ingen måde parti, og jeg siger ikke at det er sådan det er foregået, jeg prøver bare at illustrere sagen fra begge sider.

Tag en bajer, læn dig tilbage i stolen og tænk tingene igennem, så tror jeg også du vil kunne se hvor tingene gik galt, og at du måske selv har været medvirkende til at tingene endte som de gjorde.

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 06:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her til morgen tog jeg en bog ned fra hylden "Why is this happening to me - AGAIN?"

Bogens indhold mindede mig om mit ansvar i enhver situation. Jeg er den der altid deltager når tingene sker igen.

Så til jer alle siger jeg undskyld for min opførsel, og det drama jeg har skabt her.

Tak fordi i hjalp mig med at se det her tema i mit liv.

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)