OK...ja tendensen til FAKE ordrer er ganske rigtigt steget gennem den senere tid... Men...når vi så efterfølgende ringer til kunden er det da helt OK at sige, at man evt. har fortrudt? Jeg tænker også...hvorfor sidde og indtaste navn + adresse + tlf. korrekt...og så opgive en forkert e-mail adresse? Det er netop kendetegnet ved disse ordrer...e-mail adressen er altid forkert...
|
Kasper Grubbe:Jeg forstår ikke helt hvordan du mister dem på Paypal? De tilføjer deres varer og går til betaling. De vælger paypal, og kommer til betalingsside på paypal, men indtaster aldrig deres oplysninger. Hvorfor tager jeres system dette som en ordre? Burde ordren ikke først gå igennem når Paypal API'et kalder tilbage til din shop om at betalingen er gået igennem?
Vi mister heller ikke kunderne på PayPal...
En ordre registreres i butikssystemet i det øjeblik, at en kunde indtaster info...
Altså navn + adresse o.s.v.
Betalingsproceduren kommer først til sidst, som det skal gøre...