Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bil der køre uden brændstof!!

Side 5 ud af 15 (142 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

og fra de nyeste undersøgelser så kan vi få motoren op på 750hk.

Ej for pokker, 750 hk, og så lige som jeg havde brugt så meget energi på at regne batteristørrelsen ud med 500 hk. Big Smile

Nå men så skal du nok regne med at batteripakken kommer til at veje nærmere 10 ton.

hehe

Fik jeg rigtig fat i din alder, 15 år?

Hvis det er rigtig så går der faktisk lidt af det sjove her i debatten.... jeg troede at vi havde fat i en vaskeægte "skør" professor Big Smile

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 09:49

man kan slå laderen fra og baterierne skiftes nå at det henne hold er er ved at miste strøm slår et andet hold baterierne til og det første sæt bliver så ladet op. det skifter for de få som ikke ved hvad det er.

så den store regning du lavede er ikke nødvendig men rart med en udfordring

og det med drivlinen det har jeg nok men jeg forstår ikke spørgsmålet jeg ved godt at det lyder dumt

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 09:51

ja du fik rigtig fat i min alder 15  gør det, ikke mere ironiks.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 09:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nåeeee.. på den måde.. ja så kan jeg pludselig godt se det smarte i konceptet Wink

Jeg tror ikke at du behøver at tænke på drivlinien, da dette formodentligt er helt uvæsentlig i dit koncept.

Hvis du er 15 år, så syntes jeg faktisk at du skulle tage at bruge ideen i en skoleopgave hvor du kan lave beregningseksempler og måske lave en lille model i modellervoks eller lign..

Du er meget velkommen til at spørge efter gode råd og også få hjælp til beregninger og andet hvis du en dag får stablet et skoleprojekt på benene.

Mvh

Lars

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 10:03

der er et lille problem jeg er ude af skolen klarede den før sommer,

og beregninger det kan jeg godt

men du må da gerne blive ved med dine små kritiske spørgsmål (det gør det lidt sjovt)Geeked med avanceret spørgsmål.

hilsen jesperGeeked

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 10:13

Jo men Jesper, du må jo nok prøve at få lidt realitetssans med ind i billedet......

Jeg er ikke helt sikker på at du har brugt dine formler 100% korrekt Smile , så det jeg kunne tilbyde var nok at hjælpe dig med at gå sagerne lidt igennem hvis du havde lyst til at lave et spændende skoleprojekt.

Du må ikke forvente at du kan sidde som 15 årig og regne på ting som du aldrig har hørt om, ikke forstår, og på ingen måde kan have evnerne til i den alder.

Ovenstående er ikke nedladende ment, men blot skrevet i håb om at du vågner op til virkeligheden og så begynder at bruge dit meget imponerende gåpåmod til noget som du kan skabe dig en fremtid med.

Jeg tror vi er mange som gerne ville høre om hvilke tanker det var du havde gjort dig i forbindelse med din "opfindelse" og jeg er sikker på at du ved at åbne op for dine beregninger og tanker, vil kunne høste utrolig meget erfaring til kommende projekter.

Jesper, se virkeligheden i øjnene og brug så ellers amino så meget du kan i dit fremtidige virke.

Mvh

Lars

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 10:35

som sagt for lidt siden er jeg ude af skolen, og jeg tænkte nok at denne slags komentare nok skulle komme.

og ja du ret jeg har ikke været helt præcis.

den laver som de der fatter det nok har fundet ud af. Så bruger den små 12volts transformere otte for at skal være præcis. otte baterier bliver ladet op 4 baterier bruges til motor. to sæt i standby. og flere vis man vil

den skal laves i et bestemt aleminiums type som jeg ikke kan huske det præcise navn på. den skal laves med et hårdt tryk skubs design ved hjælp "vindskære" (som jeg kalder dem som der fordeler tryket)

med et press på 2 bar i lukket 1/3 system der på bedst muglig måde efktivesere det.

og det er som sagt ikke en opfindelse det er en opdagelse. der er stor forskel 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:39

> og det er som sagt ikke en opfindelse det er en opdagelse. der er stor forskel 

Så ved jeg med sikkerhed at du IKKE kan få patent.

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 10:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

en mand satte en elktrisk motor på en cykel og han fik patent på det. og det er det samme her,

det er det jeg mener med ikke en opfindelse men en opdagelse nøjagtig det samme

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:50

Jeg tror du skal læse lidt mere på patentlovgivningen. Den er ikke så enkel som du tror :)

Jeg sidder selv p.t. med en Amerikansk og Candisk patentansøgning på en opfindelse jeg har lavet - eller rettere sagt, min advokat sidder med den. For den slags er forbandet kompliceret, og der stilles virkelig store krav til opfindelsen, som det bestemt ikke lyder somom du opfylder.

Side 5 ud af 15 (142 indlæg)