Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med key2more?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en af de tosseglade tosser som er røget på key2mores fusk.

Jeg har mundtligt, skriftligt og gennem advokat bedt dem fjerne mit firmanavn fra deres side i mere end 4 mdr uden held.

De er pt. nok en af de støreste fuskerfirmaer der findes, og de kommer aldrig til at se en kr fra mig.

Der er pt. flere hundrede firmaer som sagsøger dem igennem den samme advokat, og de siger nok lidt om der er noget om snakken(for dem som tvivler).

GAY2MORE  SUCKS ...hehe

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:33
Det jeg netop bliver så harm over ved denne type foretagender er, at det ofte er små private og selvstændige som kommer i klemme og for hvem de tusindvis af kroner det ofte ender med at koste er virkelig mange penge - penge der i reglen kun kan tages ud af den private husholding. Det er penge tyvstjålet fra folk der i forvejen ikke har så forbandet meget, og som knokler for at få den smule de har til at yngle med en (forhåbentlig) iværksætter. Selvom jeg normalt ikke går ind for selvtægt burder der fandme snart være nogle der kørte ud til de banditter og fortalte dem at de skal stoppe med deres terror hvis de vil undgå bøllebank
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 06:33
Nå ja sådan typer som den fra key2more forstår kun en ting og det er sgu af få nogle tæsk.

Jeg tilbød da også de andre der var blevet snydt at samle alle der ikke havde bil op, og så kunne vi lige køre forbi dem

til en kop kaffe hehe.

Men som advokaten siger er det ikke den rette vej så længe der køre sag på dem.

Ja det er altid de små de rammer hårdest, jeg ville godt nok være flov over at tjene mit levebrød på at snyde og bedrage andre som

key2more gør!

Jeg er helt enig i at vold ikke løser noget overhoved, men tit forstår sådan uintelligente mennesker ikke andet desværre.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 08:44
Beklager dine oplevelser Nickolei.
Deres moral er fuldstændig flosset, omend de overhovedet har nogen.
Bøllebank som metode er squ lige så primitiv, som de metoder de benytter sig af.
Lad os håbe, at den omfattende sag mod dem giver anledning til at finde a Key2stop,
sådanne luskede foretagende.

Jeg fatter egentlig ikke at der ikke hænger store advarselsskilte rundt omkring på Nettet over disse fupfirmaer.
(ved godt der eksistere diverse foraer og artikler rundt omkring).
Der burde squ være en samlede side, hvor man som iværksætter kan se hvem man skal passe på.

En ide Thorborg, kunne jo også være at lave en katagori på Amino ved navn Fupfirmaer eller annoncehajer.
Amino vil da være oplagt - med alle de iværksætter der finder her ind, til dette brandgode forum.

Jeg er godt klar over, det nok ikke høre hjemme på Amino og måske kan misbruges, hvis en enkelt ser sig sur på et mere eller mindre tilfældigt firma - men der har tidligere været diskussioner herinde om disse fupfirmaer, så måske kunne det gøres lidt mere synligt herinde, ikke alle nye Aminoer for benyttet sig af søgefunktionen :-)

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 14:08
Dato: 5/19/2006 8:43:42 AM Forfatter: Norm
En ide Thorborg, kunne jo også være at lave en katagori på Amino ved navn Fupfirmaer eller annoncehajer.
Amino vil da være oplagt - med alle de iværksætter der finder her ind, til dette brandgode forum.

Tjek denne søgning på google.
http://www.google.dk/search?hl=da&q=key2more&meta

Hvis folk der bliver ringet op af Key2more søger på google får de hele deres "flotte" historie lige i hovedet

Mikkel -> Nu du er så harm over k2m så må du være klar på en ny version af "Politiken er en lorteavis" bare rettet mod Key2More??
http://www.demib.dk/msn-mener-at-politiken-er-en-lorteavis-181.html

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 15:46
>>Hvis folk der bliver ringet op af Key2more søger på google får de hele deres "flotte" historie lige i hovedet >>

Jo men der er jo andre fupmager end lige dem. Nogle skifter også navn af og til, så derfor tænkte jeg det kunne være fint med et samlet sted, hvor iværksætter i forvejen mødes.
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 22:53
Jeg er enig i at man burde have svindler hængt ud avt, også herinde, da det er en iværksætterportal.

Da jeg søgte på key2more inden jeg røg i deres klør, fandt jeg ikke noget på dem.

Jeg søger altid på kunder & samarbejdspartner på google inden jeg laver nogle aftaler, og det har sparet mig for en del besvær.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)