Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med key2more?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg må indrømme, at jeg ikke helt forstår folk der bare OVERVEJER at købe noget af en tilfældig annoncesælger der ringer. Jeg synes markedsføring er en alt for alvrlig sag til at spontan-shoppe produkterne. Når jeg skal markedsføre noget tager jeg det da den helt anden vej - JEG finder ud af hvad der gavner projektet, og JEG finder frem til de medier der kunne være spændende og JEG kontakter dem for at få en pris - ikke omvendt. Jeg har endnu ikke hørt om EN ENESTE som har købt annoncer fra en annoncesælger og som bagefter var glad for produktet. Ikke en!
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 15:38
>> Jeg må indrømme, at jeg ikke helt forstår folk der bare OVERVEJER at købe noget af en tilfældig annoncesælger der ringer >>

Jeg må lige sige, jeg overvejer IKKE at købe noget af en tilfældig sælger, så der er vi helt på linie deMib.
Jeg syntes, da jeg blev præsenteret for navnet Key2more, at det lød velkendt.
Faktisk var jeg, da jeg skrev indlæget, lidt i tvivl om firmaet rent faktisk havde relation til nogen her på Amino
Havde ikke sat mig ordentlig ind i firmaet.

Derfor de forsigtigt forespørgelser til erfaringer med virksomheden.

Jeg bliver da også mistænksom, når nogle firmaer vil sælger mig markedsføring - og andet helt uopfordret.

Når jeg gerne vil have dokumentation for k2m's produkter, er det fordi jeg påtænker at hænge fjolserne ud på Nettet i en eller anden form sammen med de øvrige annoncehajer der snyder, vel især, yngre iværksættere som mig selv.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Skrevet kl. 16:32

>> Når jeg gerne vil have dokumentation for k2m''s produkter, er det fordi jeg påtænker at hænge fjolserne ud på Nettet i en eller anden form sammen med de øvrige annoncehajer der snyder, vel især, yngre iværksættere som mig selv. >>

Tja jeg sender min historie til hajnettet.dk , samt udgiver den på min blog - mere dramatisk bliver det ikke.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:59

Dato: 5/17/2006 3:04:05 PM Forfatter: Sune Christesen
Det er et firma der lever af mange og dygtige sælgere, ikke af et godt produkt

Jeg synes nu det er en skam at kalde dem dygtige :|

Bemærk, at det er sælgerne jeg kalder dygtige :)
- Man skal da være dygtig/vedholdende, for at kunne sælge sådan et lorteprodukt.

Dato: 5/17/2006 3:23:33 PM Forfatter: Mikkel deMib Jeg må indrømme, at jeg ikke helt forstår folk der bare OVERVEJER at købe noget af en tilfældig annoncesælger der ringer. Jeg synes markedsføring er en alt for alvrlig sag til at spontan-shoppe produkterne. Når jeg skal markedsføre noget tager jeg det da den helt anden vej - JEG finder ud af hvad der gavner projektet, og JEG finder frem til de medier der kunne være spændende og JEG kontakter dem for at få en pris - ikke omvendt. Jeg har endnu ikke hørt om EN ENESTE som har købt annoncer fra en annoncesælger og som bagefter var glad for produktet. Ikke en!

I høj grad enig, men jeg ved da at flere af dem der annoncere på www.onskeseddel.dk er godt tilfreds med ROI, og det er nogle hvor jeg som "annoncesælger" har opsøgt dem. Mon ikke også en del af dem Kjer opsøgte i forbindelse med sin lokalavis, er glade for deres annoncer der?... jeg mener ikke, at det skader at lytte til de tilbud folk kommer med, men "annoncehajer" skal man bare kunne genkende.

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 17:13
Blot nysgerrig...

Hvor meget ville man få for de 1000 kroner som det normalt kostede?
Antal visninger? Periode? eller ville det bare være synligt forever? (temmelig sikkert ikke *G*)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Skrevet kl. 18:22
>>Hvor meget ville man få for de 1000 kroner som det normalt kostede?
Antal visninger? Periode? eller ville det bare være synligt forever? (temmelig sikkert ikke *G*)>>

De 1000 kr var alene for banneret, designet i samarbejde med deres grafiker .
Jeg gik ikke nærmere ind i dette!!!

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 18:39
Jeg brugte dem og kom ud af det uden at bruge en øre, men også uden at få noget som helst ud af det.

Jeg tvivler på de holdte hvad de lovede mig, men jeg kunne ikke rigtig tjekke dem...

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 21:31
.. tak for svar...

Det var ikke meget man fik for pengene! :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32
En bruger herinde nævner Alexa. Hvad er det helt præcist, og hvordan kan man sige, at fordi de ligger nummer X-tusind så har de X-tusinde besøgende?
Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 13:49
Dato: 5/18/2006 1:32:28 PM Forfatter: venturepr En bruger herinde nævner Alexa. Hvad er det helt præcist, og hvordan kan man sige, at fordi de ligger nummer X-tusind så har de X-tusinde besøgende?

Som ansvarlig for ræsonnementet er det vel passende, at jeg svarer på det

Alexa måler besøgstal på websites baseret på brugere, som har Alexa toolbar installeret - alene dette giver mulighed for en pæn skævvridning.

Hvis jeg ikke kender trafikken til en given webside, så gør jeg nogle antagelser, som ganske givet ikke er statistisk korrekte, men dog kan give et fingerpeg. Jeg kontrollerer websidens placering på Alexa - sammenligner med en side,  som jeg kender med nogenlunde samme placering. Derudover har du et mål for reach - det kan også benyttes til at estimere et trafiktal for et website.

Man kan vel kalde det høkerregning på jysk - men som suplement og indikator virker det OK for mig.

Mvh.
Claus

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)