Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med key2more?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg blev ringet op af firmaet Key2more, der ville sælge mig et bannerlink til mit website.
Det hele vil være gratis og et banner koster normalt ov. 1000 kr. Mit link vil så være synlig under det amt jeg bor i.
Og man vil endda også komme med i et nyhedsbrev, der sendes ud til over 30.000 virksomheder. Hmm.
Nå jo - så skal man lige betale 150 kr i oprettelse (helt gratis ). Sælgeren sagde, at mange har fået mange gode salgsaftaler via deres portal. Jeg sagde her til sælgeren, at jeg ikke umidelbart kunne se Key2more på de første 3-4 sider i Google på søgeordet; markedsføring, hvilket hun ikke lige kunne forstå. Hmmm.
Nå men det siger jo ikke alt.

Mit spørgsmål til jer Aminoer er;  har nogen herinde erfaringer med dette markedsføringfirma ?
I så fald, har det givet jer et evt. mersalg

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:56
Dato: 5/17/2006 2:41:52 PM Forfatter:Norm

Mit spørgsmål til jer Aminoer er;  har nogen herinde erfaringer med dette markedsføringfirma ?
I så fald, har det givet jer et evt. mersalg ? 

Hold dig langt fra de svindlere, det kan ikke understreges nok gange. Hvis du havde sagt ja til deres tilbud, ville de begynde at fakturere dig når den udløb - de har en enorm evne til at overse selv skriftlige opsigelser :)

Finder lige et link til dig, men vil fremhæve følgende hurtigst muligt: Sig N-E-J ;)

Fra Hellerup
Tilmeldt 22. May 05
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:56
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:56
Hold dig langt væk :) evt. søg på "k2m" i søgeboksen i toppen af siden, der er rigeligt med argumenter for hvorfor du ikke skal lave aftaler med k2m.
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 14:57
drop dem.. det er en pengemaskine og du bliver fanget i fedtefadet, da de kører med 6 ugers gratis annoncering og hvis du ikke lige får opsagt det et par dage før udløbet, så hænger du på et helt år til flere tusinde kroner...
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:58
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:00
Dato: 5/17/2006 2:56:35 PM Forfatter: komsikomsa.dk drop dem.. det er en pengemaskine og du bliver fanget i fedtefadet, da de kører med 6 ugers gratis annoncering og hvis du ikke lige får opsagt det et par dage før udløbet, så hænger du på et helt år til flere tusinde kroner...

Også selvom man får opsagt den rettidig :)

Det er et firma der lever af mange og dygtige sælgere, ikke af et godt produkt.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:04
Det er et firma der lever af mange og dygtige sælgere, ikke af et godt produkt

Jeg synes nu det er en skam at kalde dem dygtige :|
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 15:05
Jeg tænkte nok, det var endnu en annoncehaj .

Jeg har naturligvis ikke sagt ja til "tilbudet" - men bedt sælgeren sende mig noget dokumentation på deres produkt - det kommer sikkert aldrig .

Men når det er sagt, virker deres sælger mere reel end, sælgeren hos den forrige annoncehaj jeg blev udsat for, hvorfor jeg ikke afviste sælgeren med det samme. Som jeg fx gjorde jf. denne tråd:
http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=4706

Og SELVFØLGELIG - jeg bruger søgefunktionen i toppen af siden næste gang
Jeg takker for jeres deltagelse :-)

Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:19
De har heller ikke noget særligt trafik - placeret 732.000 på Alexa. Det svarer vel til ca. 2.000 unikke brugere pr. uge (+/- 1.000).
Mon ikke det er det antal kundeemner, de får ringet op, som lige skal kigge, hvad sælgeren forsøger at sælge?

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)