Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis vurdering af din e-butik - Måske bliver det dig?

Side 4 ud af 8 (71 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

* Søren Mejnertz
* Festtema
* www.festtema.dk
* Alle der skal holde fest - b2b og b2c
* Vil omsætter for +5 mio næste.
* Konverterer kun 3 %, og bruger for meget tid i telefonen på de samme spørgsmål om forsendelse, fragt og e-handel generelt.

Er pt. igang med nyt site, så al kvalifiseret input er relevant......

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 23:25

Hej Martin

Mange tak for din gennemgang af min webshop. Jeg er rigtig glad for at blive den første vinder, det var rigtig lærerigt, selvom jeg sad med krumme tæer undervejs. Kommentarene sammen med videoen gjorde jo at problemerne på siden blev meget tydelige undervejs.

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 23:30

ShopNord.dk - Knud:

Hej alle Scannet-brugere inkl. Blankensteiner og Skrold.

Det var med stor interesse jeg så vurderingen af Skrold, og fik da også en del gode input.

Men som du Blankensteiner skriver, så er vi på mange måder låst af Scannets koncept.

Ville denne sceance ikke være en anledning til, at vi Scannet-brugere får lavet en samlet oversigt over de 'nødvendige' rettelser/ønsker, og så få Scannet til at ordne det.

Jeg kunne godt tænke mig, at vi holdt os det for øje de næste dage, når vi nu forhåbentlig får en del flere guldkorn, og så på et tidspunkt fik lavet en oversigt over vores ønsker, som så blev forelagt Scannet til videre drøftelse.

Mange hilsner
Knud S (Scannet-bruger) 

//

Hej Knud S

Min shop er ikke en Scannet-shop, så det skal de ikke have skyld for. Smile

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Fra Hjørring
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 00:21

Hej Martin,

Fed ide, men som du selv siger, skal der nok arbejdes med øh og bøh.

Jeg er ikke kvalificeret til at kommentere på indholdet af din video, men jeg har tidligere forsøgt med noget video. Jeg købte for nogle år siden et program, fra Serious Magic, til at lave video præsentationer i, og det var fantastisk enkelt at gå til, og gav nogle muligheder for at lave en virkelig professionel video uden at være "nørd". Programmet hedder "Visual communicator". Firmaet er efterfølgende blevet opkøbt af Adobe, så det er sikkert ikke blevet billigere.

Du kan finde en kort demo af det her http://www.adobe.com/products/visualcommunicator/

De havde andre ret fede video-redigeringsprogrammer, men jeg kan ikke finde dem på Adobe´s hjemmeside, bl.a. Ultra2 som giver dig mulighed for at bevæge dig rundt i et fiktivt studie , jeg tro de er en del af deres premiere pakke.

Held og lykke med dit nye produkt.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:38

Kim F. Rasmussen:

Hej Martin

Mange tak for din gennemgang af min webshop. Jeg er rigtig glad for at blive den første vinder, det var rigtig lærerigt, selvom jeg sad med krumme tæer undervejs. Kommentarene sammen med videoen gjorde jo at problemerne på siden blev meget tydelige undervejs.

Hej Kim

Det var så lidt.
Til generel orientering er det ikke tanken at min service skal være blankpoleret læring. Det er mine umiddelbare kommentarer der kun har til hensigt at hjælpe med at optimere shoppen. Så der bliver nok endnu mere æhh bæææ, da jeg kører det på slap line og det er helt med vilje.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Næste vinder er fundet...
Brandudstyr.dk

Igen vil jeg gerne have jeres tilbagemeldinger om det er brugbart. Tanken er ikke at det skal være et blankpoleret videokursus, ideen er at det skal være komprimeret feedback på en e-butik og noget jeg kan lave hurtigt og effektivt.
Det er helt med vilje at jeg ikke forbereder mig, det skal komme spontant som en kunde ville se butikken.

Klik her for at afspille denne video

Dbh Martin

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 04:37

Hej Martin

Øvelse gør mester, din næste vurdering var SÅ meget bedre end den første du lavede Yes 

Selve kommentarene du giver er perfekte - ingen problemer der Smile - lutter guldkorn til alle der kan tage imod Smile

Men....og ja, så får du lige en lille ting jeg tænkte over

Er det muligt (relevant) at bruge noget andet software så du får et større fokusområde (webshoppen/websiden) så det bliver meget nemmere at følge med - jeg synes faktisk næsten det bliver bedre når jeg selv logger ind på siden du analyserer og følger i "dine fodspor" rundt i webshoppen. Det ville ikke have været nødvendigt hvis det hele var større og tydeligere.

Måske er jeg bare en anelse krævende og vil "for" tæt på det du analyserer så jeg kan følge med fra første række Huh?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:48
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Birgit

Tak for det :-)
Softwaren er skam fin nok, jeg skal bare lige lære at bruge den rigtigt og dertil skal jeg også lige passe på størrelse af filen.
Den du kigger på nu er så vidt jeg kan se mere end 20 Mbyte, så et større billede vil nok betyde en betydelig større fil.
Men jeg eksperimenterer lidt.

Dbh Martin

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 04:54

Hej Martin

Jeg kan kun sige at det går meget godt med at bruge den, og hvis ikke jeg tager meget fejl indeholder den garenteret en hulens masse ekstra muligheder - det plejer sådan noget jo at gøre Big Smile

Du kan jo evt. undersøge om det kan lade sig gøre at spytte to filer ud - den almindelige og så en for de lidt mere krævende (mig Embarrassed ) men vel at mærke på èn gang, så du ikke skal lave dobbelt-arbejde (det kan jeg nu heller ikke forestille mig du gider Wink)

Jeg glæder mig til at se mange flere vurderinger fra dig, det er superspændende og selv om mange ting er logiske eller man allerede kender til er det dælme rart lige at få rusket op i hjernecellerne og gentaget tingene.

Det kribler efterhånden meget i fingrene efter at få lov til at få en webshop at lege med Smile 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:03

Hej Martin

Hold da kæft en dejlig overraskelse at komme hjem til!!!, jeg kan intet andet gøre, end at bukke mig i støvet og sige TUSIND tak.

Vi er udemærket klar over at den trænger til en overhaling men du kommer frem til punkter vi ikke drømte om.....og endnu en grund til at handle MEGET mere hos sig selv Big Smile

Jeg glæder mig personligt til dit produkt kommer på banen, du har din første kunde her :)

Side 4 ud af 8 (71 indlæg)