ja, nu er det så for sent at være blandt de 10.. men måske man er heldig alligevel? :-)
Jakodan A/S
* Butiks Navn: Jakodan.dk
* Målgruppe: B2B, primært små og mellemstore virksomheder der bruger emballage og indpakning, fx detailbutikker og webshops
* Ambition: At have den bedste webshop/sortiment sammenlignet med konkurrenterne, at fortsætte den positive udvikling vi er i lige nu og at fordoble vores omsætning inden for 2 år (uden at tjene mindre selvfølgelig).
* Evt. udfordring: vi har lige ændret betalingsdelen, så man selv kan vælge mellem kredit eller kort-køb. Udfordringen kunne være at få folk til at vælge kort frem for konto, da det er nemmest for os + pengene er mere sikre.
Udfordring nr. 2: Mange detailbutikker er vant til, at de konkurrenter som sælger gavepapir, kommer forbi med et udvalg for at sælge - udfordríngen er at få dem til at gå på nettet i stedet for, også de "gamle" butikker, som ikke plejer at handle over nettet.
Og en lille ekstra udfordring for dig - jeg tror ikke nødvendigvis, det er de samme parametre, man skal kigge på, på en B2B webshop som hos en B2C webshop..så her er måske andre ting, du kan pege på.