Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis vurdering af din e-butik - Måske bliver det dig?

Side 3 ud af 8 (71 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Thomsen

Secubi

www.secubi.dk

Målgruppe: Private med hus samt mindre virksomheder.

Først om fremmest at gøre virksomheden rentabel (opstart august 2008)

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 19:50

Hej Martin, spændende produkt. Til trods for den store interesse, så skylder man da sig selv at prøve at få lidt gratis feedback.

• Jimmy Steen Mortensen
  • SjovHilsen.dk
  • http://www.sjovhilsen.dk
  • Målgruppen er nok lidt for stor, men folk der søger spøg og skæmt, gadgets, festartikler og anden sjov.
  • Min ambiton er at få et "skudsikkert" system, inden jeg bruger krafter på at udvidde til Sverige, Norge og Tyskland
  • Hvor udfordringen ligger er svært at sige, ikke fordi der ikke er nogen, men hvilken en skal man vælge; højere konvertering, mersalg, øget indkøbskurv etc. Skal der sættes bare en sætning på, må det være; Jeg har masser af besøgende, men får ikke nok ud af dem.
Jimmy

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 19:59

Hej Martin,

Det kunne være rigtig spændende! Vores hjemmeside hedder www.snabelfantshop.dk :-)

* Snabelfant I/S v/ Tina Holmstrand

* Snabelfant

* www.snabelfantshop.dk

* Forældre til børn i alderen 0-6 år

* At få så stort et overskud at vi 1) kan leve af det 2) kan sætte nye projekter i søen

* At vinde markedsandele. Markedet er der, det er det med at flytte kunderne og få dem til at foretage køb der er det svære!

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 20:31

Uha, lyder spændende, men måske allerede for sent ude!

* Michael Blankensteiner

* Andando.dk

* http://shop.andando.dk

* 20-50 årige, kvinder/mænd, der vil spare tid på at finde gaveartikler

* at udvikle en solid platform for firmasalg

* at konvertere bedre og få betydeligt flere besøgende
   at turde satse "butikken" - være mere agressiv

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 20:33

Hej Martin, super tilbud......vi runder snart et år, så alt er ved at være kørt ind i rutiner. Men der er meget mere at hente, og det er der at jeg kan bruge dig :)

Dennis Kjærgaard

BilligePokaler

www.billigepokaler.dk

sportsforeninger, institutioner og private

Mest profitabele wepshop i branchen

god konvertering mangler flere besøgende, bedre kontakt med sportsforeninger og ideer til alternativ markedsføring

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 20:46

Desværre nok for sent, men tager chancen... nogle gange kan man jo være heldig. ;-)

* Navn
Charlotte Eland

* Butiks Navn
Galleri Eland

* URL
www.galleri-eland.dk og www.gallerieland.dk

* Målgruppe
Yngre mennesker med egen bolig, samt mere etablerede, som lægger vægt på mere unik indretning med malerier, kunstfade m.m.
De fleste kunder vil nok være i alderen 20-50 år

* Ambition
At sælge mere. Har for nylig fået implementeret dankort, for at kunne yde større service overfor kunder.
Sigter imod at finde flere varegrupper end nuværende. Er i gang - er bl.a. begyndt at sælge postkort, magneter med kunst, kalendere med kunst.

* Evt. udfordring
Annoncering. Ønsker at blive bedre til at finde gode steder at annoncere - og ramme målgruppen.
Samt at sælge mere.

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:28

Første vinder er Skrold.
Det er mit første forsøg og det er ikke fantastisk.
Jeg skal arbejde med lyden, top og bund af browseren skal væk da den er irrelevant og så er der for meget øhh og bøøø.
Men bortset fra det, er jeg helt på vildspor, eller kan det bruges?

Klik her for at afspille denne video

Og sig til hvis i har andre råd.

Dbh Martin

Ps. Jeg skal som lovet nok lave et par stykker til, men hvilke ved jeg endnu ikke.

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 22:19

Hej Martin

Det var en lærerig gennemgang, som de fleste nok kan bruge til noget. Der var ihvertfald flere punkter som jeg lige skal kigge på ;-)

Selve gennemgangen kunne måske godt være mere "tilrettelagt", men jeg kan personligt godt lide den ligefremme stil. "Øh bøh" kunne der godt være færre af :-)

Til Skrold:

Til tider en lidt hård medfart, men det er guld værd at få de input og jeg håber det er noget du tager til dig. Nogle af tingene, er du garanteret låst af i selve shop-opbygningen (ligesom jeg er ved ScanNet), men måske kan tingene rettes for rimelige penge!

Glæder mig til at se næste vurdering ...

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 22:35

Hej Martin,

Ved godt det er lidt sent, men jeg tror rent faktisk vi har noget at byde på :-)

Vi har i denne weekend lanceret vores nye design hvor vi har prøvet at tænke i nye baner, specielt iht. hvordan vores kunder skal finde frem til de produkter som de reelt har brug for, du kan eks. se kategorien vaskemaskiner.

men her er vores data.

Martin René Mortensen

Skiftselv.dk

www.skiftselv.dk

Netshoppere som har mod på at gøre det selv

Fortsat at være blandt kundernes fortrukne hvidevare biks online.

udfordring på den korte bane implamentering af den nye shop, finde frem til svagheder hvor kunderne hopper af mv. på den lange bane at få mere opmærksomhed i medierne.

Men send meget gerne en mail til mig på mrm@skiftselv.dk hvis du finder vres shop interesant

MVh

Martin Mortensen

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 22:52

Hej alle Scannet-brugere inkl. Blankensteiner og Skrold.

Det var med stor interesse jeg så vurderingen af Skrold, og fik da også en del gode input.

Men som du Blankensteiner skriver, så er vi på mange måder låst af Scannets koncept.

Ville denne sceance ikke være en anledning til, at vi Scannet-brugere får lavet en samlet oversigt over de 'nødvendige' rettelser/ønsker, og så få Scannet til at ordne det.

Jeg kunne godt tænke mig, at vi holdt os det for øje de næste dage, når vi nu forhåbentlig får en del flere guldkorn, og så på et tidspunkt fik lavet en oversigt over vores ønsker, som så blev forelagt Scannet til videre drøftelse.

Mange hilsner
Knud S (Scannet-bruger) 

//

Side 3 ud af 8 (71 indlæg)