jeg har nu i min shop oplevet dankort svindel, kunder der bevidst prøver at snyde, kunder der der truer med bål med brand da de mener mangler kreditering på deres varer, da jeg så maielr dem kopi af kreditering hører jeg ikke mere, ikke så meget som en simpel undskyldning
Der er efterhånden så mange sider hvor man som forbruger kan hænge firmaer ud, begrundet eller ej
Jeg har forgæves ledt efter et site hvor man som virksomhed kan advare hinanden imod snydere og bedragere og derved sparer en masse penge,tid og unødig bøvl
jeg er ikke ude efter en side hvor man skal hænge hinanden ud men et site hvor man kan logge ind som virksomhed og blive advaret
Ja det kunne være fedt. Jeg har også lige haft min første kunde der prøver at svindle.
Men det er ulovligt at registere dem, det er ihvert fald det loven siger. Jeg ville også gerne have sådan et site, måske man kunne lave en løsning der lå på en server uden for EU?
jeg synes ikke det kan være uhyggeligt at informere andre firmaer mod personer der bedrager med kreditkort f.eks
Jeg har en sag kørende mod en person som jeg har fået oplyst har flere bedrageri sager kørende og havde man kunne slå vedkommende op var der nok nogle firmaer som ikke havde sendt varene til vedkommende og sietdet annullere ordren
Biludlejningsbranchen har det allerede - måske man kunne snakke med dem? Deres brancheforening sender en liste rundt til deres medlemmer over folk, der ikke afleverer bilerne til tiden eller som der på anden måde er problemer med.
På et eller andet tidspunkt må der komme et tiltag da der jo bliver mere og mere nethandel og jeg oplever oftere og oftere hvordan folk prøver at snyde og jeg kan ikke være den eneste der bøvler med sådan noget
Det jeg synes jeg mangler er en liste hvor jeg kan se om de kunder der lægger ordrer hos mig før har lavet kreditkort svindel da man ikke rigtig kan gardere sig imod det og pbs synes jeg ikke er til megen hjælp på det punkt, det er butikken der ender som taber tilmed med en ekstra regning på 250 fra pbs oveni det tabte