Det hænger sammen med det profilnavn du har valgt :) |
Jeg så dette billed på et andet forum jeg er mod. på.
Det hænger sammen med det profilnavn du har valgt :) |
Jeg så dette billed på et andet forum jeg er mod. på.
|
Slam ..... den bad jeg vist selv om |
Hej Kristoffer :-) Fin illustration :-) Jamen - er det dog ikke i MLM som i alle andre typer business, at dem, der sidder med hænderne i lommerne og venter på hurtigt afkatst. De bliver "snydt" (Gu' gør de ej! De får som fortjent!) Og de mennesker, der helhjertet kaster sig ind i forretningen, de ender måske med at tjene en skilling... Jeg pusher i vanlig ubeskedenhed lidt MLM også - men har aldrig levet "on the back of my friends". Jeg tror inderligt på, at det, jeg står med er bedst til prisen. Og derfor ret let at afsætte. Det er sqi ikke raketvidenskab... Thorborg: eminent idé! Lad os dyrke den! De bedste hilsner - Lotte A |
Hej Torbjørn og andre som deltager i debatten. MLM og pyramide har intet med hinanden at gøre, MLM har med produkter at gøre og det har pyramiden ikke, udover pyramiden selv. MLM har eksisteret langt tid før at der var tale om pyramidespil, men dem som startede pyramidespil op herhjemme tilsmudsede og misbrugte MLM navnet, og det er det som vi MLM'er stadig rydder op efter. Og det tager tid ja, for når der stadig er denne 80-20 regel som spiller ind herhjemme, altså 80% imod og 20% for, så er der stadig et arbejde der skal gøres, de 80% er dem som stadig lever inde i den kedelige kasse, så som lønslavet, ansatte og dem som bare flyder med størstedelen af strømmen, der ikke tør komme ud af den kedelige kasse, der ikke tør tage et initiativ eller en chance her i livet. De mennesker kan og vil heller aldrig få succes, anerkendelse og frihed og det kan de da heller ikke forvente, vel. Og i nogle af dem kommer misundelsen op på et niveau, der gør at de skal give deres negativitet til kende overfor os MLM'er og andre der vil have det bedste ud af deres liv, SOM VI KUN HAR DET ENE AF, og det kan ikke leves om på nogen måde. Så lev livet MAX. hver dag og glæd dig over at du hver dag vågner op og er i live, glæd dig på andres vegne lige meget hvad de gør. Nu lever jeg selv af min Multi Level Marketing forretning, og der spiller 80-20 reglen da også ind, ja det gør den nok over alt, men i forretningen er der 80% der vælger kun at handle ind og anbefale lidt produkter i ny og næ, hvor 20% vælger at gøre det arbejde der skal til for at de kan bygge en financiel sikkerhed op, så de kan komme ud af rotteræset en gang for alle, få den frihed, succes og anerkendelse her i livet som de har fortjent. Og nu kan jeg godt undre mig over at du skriver at MLM ligger langt væk fra dine værdier og at det ikke tiltager dig, men samtidig tiltager unikke produkter og serviceydelser, som skaber værdi for andre mennesker, og som kan sælge sig selv, at det tiltager dig, og netop min og mange andre MLM virksomheder har netop med unikke produkter og serviceydelser at gøre, som samtidig skaber værdi for andre mennesker, og har med produkter der sælger sig selv. Det ser jeg som en modsigelse. Multi Level Marketing og Network Marketing er fremtiden og er noget af det bedste man kan arbejde med, de skaber værdier for folk, de gør dem selvstændige, får frihed og fri tidsinddeling, og ikke mindst så bliver de deres egen CHEF. MLM bliver mange gange, ja nok i de fleste tilfælde sat op som en pyramide, hvad der også er helt ok med mig, for hvis du kun bygger op med en linie/person ja så kommer den unægteligt til at ligne en pyramide, og er det ikke også sådan det ser ud i det normale erhverv, der har du en chef i toppen og så kommer alle de ansatte, og det er da ikke ulovligt hvis du spørger mig, for så er der endnu flere firmaer der skulle lukkes. I MLM kan du bygge forretningen op som du vil, men bedst er det at bygge op i bredden som i dybden, så du får en stabil forretning, og et super eksempel er, tager du en pyramide og vender den på hovedet, ja så kan du se at vi alle starter samme sted fra altså i bunden, og derfra arbejder vi os opad, i hver vores eget tempo, for vi har jo med en selvstændig forretning at gøre og vælger så også selv at gøre med den som vi nu vil. Og hvem skulle da også servicere os når vi går på cafe eller andet, hvis der ikke var nogle nej sigere :o). "Ingen kan lykkes her i livet uden at tage en risiko, den som ikke vil risikere noget i livet >>gør ingenting, har ingenting og er ingenting<<. "Vindere er mennesker som aldrig giver op". Jeg håber at i alle kan bruge dette til noget, positivt selvfølgelig. Med venlig hilsen. Robin Kent Schæffer. |
Hej Martin. Jeg vil gerne være med i den MLM gruppe, for jeg mener at det er vigtigt at vi MLM'er står mere sammen, og ikke hver for sig. Og forhåbentlig kan denne gruppe, udover at ryste os mere sammen, også gøre at vi støtter hinanden i hver vores forretning, og til det mener jeg, at vi har hver især unikke produkter, så hvorfor så ikke købe de produkter hos hver især som man ikke selv har i sin forretning, for det ville betydeligt skabe flere kunder til vores forretninger. For jeg ser da ikke nogen mening og grund til at lægge sine penge i detailhandlen, når vi kan få bedre og til dels også billigere produkter i vores egen forretning. Med venlig hilsen. Robin Kent Schæffer. |
hej dejligt billede, det øverst i tråden, det viser jo et helt alm dansk lønslave arbejde, hvor chefen skummer fløden og dem på gulvet gør alt arbejede. det er jo det alle drømmer om ikke. mvh Karsten Aagaard |
Det er virksomhedens ejer, der skummer fløden, ikke nødvendigvis chefen. Der er ofte stor forskel! |
> Det er virksomhedens ejer, der skummer fløden, ikke nødvendigvis chefen. Der er ofte stor forskel! Mener du også det gælder for Roskilde Bank - eller mange af de andre i den sektor ... eller forsikringsbranchen ... AIG? :) |
Jeg vil mene at en bankdirektør, som trækker 10 mill. i løn om året, for et dårligt stykke arbejde.................han skummer fløden. Ejerne de må så acceptere ikke at kunne skumme fløden, af samme grund. Apropos banker og kreditter.....så snakkede jeg med en fyr, hvis kammerat havde en velkørende virksomhed med en kassekredit på 1,5 mill. Den kredit er nu skåret ned med 1 mill. uden begrundelse og dermed må han lukke. Ufatteligt at man må det som bank ;o/ Jack |
Nu kan det snart være nok..... ;o)