Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der galt med MLM?

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du understreger blot det jeg sagde - og demonstrerer med al tydelighed, hvorfor så mange af os hader MLM'ere :)

Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:31

Jeg forstår ikke rigtig det du mener.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Næ, men du forstod heller ikke noget af det jeg skrev, så måske er det viljen der mangler ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 17. Oct 08
Skrevet kl. 23:38

Business:

Næ, men du forstod heller ikke noget af det jeg skrev, så måske er det viljen der mangler ;o)

Eller også er det omvendt.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:57

Det var DIG der spurgte - ikke os. Du har vist helt misforstået noget grundlæggende i samtalens kunst ...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 00:02

Michael1958:

Business:

Eller også er det omvendt.

Michael, hør nu her.....du påstår at du gerne vil have en seriøs diskussion om MLM. Så snart nogen har en anden mening end dig, så 'flipper' du ud og det klæder dig altså ikke. Desforuden så undviger du alle seriøse argumenter, ved at undlade at kommentere dem.

Anyway....jeg orker ikke at spilde mere tid på dig og dit MLM - over and out ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:01

Michael1958:

Nogle networker har efter få år en indkomst, som overstiger den indkomst, som deres kritiker har, mange gange (er her måske misundelsen årsagen til kritikken?) På baggrund af en undersøgelse af Prof. Dr. Zacharias (Fachhochschule in Worms i Tyskland) ligger den gennemsnitlige årsindkomst af 48% af alle professionelle networker ved ca. 45.000 Euro, 18% tjener endda over 100.000 Euro, halvdelen heraf mere end en kvart million. Den resterende tredjedel står først i begyndelsen af deres forretningsopbygning og har ikke opnået den indkomst endnu.

Nu skal jeg lade det være usagt hvor mange undersøgelser den kære professor Dr. Zacharias har lavet. Men her alligevel et link til en pressemeddelelse som han udsendte i 2005. 

http://www.openpr.de/news/50696/direct-Prof-Dr-Michael-M-Zacharias-Direktvertrieb-boomende-Branche-in-Deutschland.html

Der er tale on nogel helt andre tal.... Eksempelvis skriver han at omkring 50% har en indkomst på 250 Euro der kan relateres til deltagelse i MLM. Endvidere er det kun 4% der runder de 100.000 Euro.....

Henrik

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:36

Jeg vil gerne tilbyde at lave en MLM Gruppe, hvor folk der interesserer sig for den forretningsmetode, kan udveksle erfaringer med hinanden. I kan så selv bestemme hvem der skal deltage og den kan fint være åben, så alle inkl. Google kan læse med, eller i kan lukke den helt.
Sig til hvis i vil tage imod tilbuddet.

Dbh Martin

Tilmeldt 17. Oct 08
Skrevet kl. 20:55

Så kom der alligevel noget fornuftig ud af det.

m.v.h.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:56

"MLM Pusher" som titel her på Amino..... gad vide om jeg bliver svinet til af "Systemet"????Devil

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)