Du understreger blot det jeg sagde - og demonstrerer med al tydelighed, hvorfor så mange af os hader MLM'ere :) |
Jeg forstår ikke rigtig det du mener.
Du understreger blot det jeg sagde - og demonstrerer med al tydelighed, hvorfor så mange af os hader MLM'ere :) |
Jeg forstår ikke rigtig det du mener. |
Næ, men du forstod heller ikke noget af det jeg skrev, så måske er det viljen der mangler ;o) |
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Eller også er det omvendt. |
Det var DIG der spurgte - ikke os. Du har vist helt misforstået noget grundlæggende i samtalens kunst ... |
Michael, hør nu her.....du påstår at du gerne vil have en seriøs diskussion om MLM. Så snart nogen har en anden mening end dig, så 'flipper' du ud og det klæder dig altså ikke. Desforuden så undviger du alle seriøse argumenter, ved at undlade at kommentere dem. Anyway....jeg orker ikke at spilde mere tid på dig og dit MLM - over and out ;o)
|
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Nu skal jeg lade det være usagt hvor mange undersøgelser den kære professor Dr. Zacharias har lavet. Men her alligevel et link til en pressemeddelelse som han udsendte i 2005. Der er tale on nogel helt andre tal.... Eksempelvis skriver han at omkring 50% har en indkomst på 250 Euro der kan relateres til deltagelse i MLM. Endvidere er det kun 4% der runder de 100.000 Euro..... Henrik |
Jeg vil gerne tilbyde at lave en MLM Gruppe, hvor folk der interesserer sig for den forretningsmetode, kan udveksle erfaringer med hinanden. I kan så selv bestemme hvem der skal deltage og den kan fint være åben, så alle inkl. Google kan læse med, eller i kan lukke den helt. |
Så kom der alligevel noget fornuftig ud af det. m.v.h. Michael |