Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snyd med Adsense

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 28. Feb 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at Google holder øje med om man snyder med Adsense, hvilket jo er som det skal være, men jeg er i tvivl om hvad der karakteriseres som snyd.

Når man har et site så er man ofte selv inde og kigge, og dermed ser man også tit på reklamer (dog uden at klikke på dem), hvilket jo ikke kan undgås. Kan det karakteriseres som snyd hvis man i ekstreme tilfælde er meget inde på sin hjemmeside, eller er det kun klik på GoogleAds som ses som snyd?

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 21:19

Jeg har selv adsense på min hjemmeside og så vidt jeg ved er det kun klik der karakteriseres som snyd, til gengæld skal der nogle gange ikke mange til før de kan finde på at lukke ens konto.

Så kik du bare løs, du får jo nok først den ultimatie oplevelse når du besøger den pågældende hjemmeside der bliver reklameret for og enten benytter du goodle preeview tool eller også indtaster du adressen manuelt.

Så har du hvertfald ikke gjort noget forkert Smile

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 21:34

Jeg mindes at have læst, at de opfordrer til ikke at surfe for meget rundt på egne hjemmesider.

Om det har noget med statistikken at gøre, eller om jeg bare husker forkert ?

Mvh.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:45

Det er kun kliks på egne annoncer, som ikke er tilladt. Du er velkommen til at bladre ligeså meget rundt på dit website som du har lyst til.

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 22:03

Man er jo nødt til at kigge (ikke klikke) på sin egen side, så det er der selvfølgelig ikke noget galt i.

dbh

Fra Odense C
Tilmeldt 28. Feb 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:26

Ja det giver jo også god mening, ville bare lige være sikker. Mange tak for jeres svar.

Lasse

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 20:50

Birgit - Min-mave.dk:

Jeg har selv adsense på min hjemmeside og så vidt jeg ved er det kun klik der karakteriseres som snyd, til gengæld skal der nogle gange ikke mange til før de kan finde på at lukke ens konto.

IKKE KLIKKE!!!   Angry

Det er fuldstændig rigtigt at der ikke skal mange klik til - jeg fik min konto lukket efter et (1!) klik. Og der var ikke noget at gøre, for der var klikket fra den IP-adresse, der registreret som opretter...

Og den dag i dag er jeg ikke klar over, hvad jeg skulle have gjort hvis en kollega (vi er to virksomheder under samme tag) - eller en besøgende der brugte vores trådløse net mens han ventede - af ren nysgerrighed havde klikket og været skyld i det. Nu ved jeg at det var mig selv der ville kontrollere at det virkede. og det skal man altså bare lade være med! 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:55

Hvis du nogle steder har læst eller hørt at man ikke skulle surfe for meget rundt på sine egne sider pga adsense, så kan jeg garantere dig for det er faktuelt forkert og vedkommende ikke har haft den fjerneste anelse om hvad google kalder Snyd.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 21:02

Morten Ellegaard Larsen:

Det er fuldstændig rigtigt at der ikke skal mange klik til - jeg fik min konto lukket efter et (1!) klik. Og der var ikke noget at gøre, for der var klikket fra den IP-adresse, der registreret som opretter...

Puh, det må ikke være rart. Det er dælme også lige før hjertet sidder helt oppe i halsen på mig, når jeg bevæger mg rundt på min side. Det foregår på samme måde som når pindsvin parrer sig - forsigtigt meget forsigtigt. Smile

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 22:58

Slå koldt vand i blodet! Der skal normalt mere til end et enkelt ubesindigt klik 

Dbh :-)

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)