Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webside og websideoptimering

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle...

Jeg har brug for en hjemmeside og så skal den være google venlig, dvs at den popper frem i top min 3 når man søger...

Ved det slet ikke umuligt da jeg har undersøgt det hele, MEN gider ikke betale 30000 eks moms for det,

men kan samtidig ikke selv finde ud af at lave det. Er der nogne der har nogle normale priser som vi alle kan leve af, da det især ikke er en

guldmaskine jeg har gang i her, men mere et bi/ekstra job.

Mvh

Miki

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uanset hvor googlevenligt et website er opbygget, så afhænger det i lige så høj grad af mange andre faktorer, tekster, linkbuilding m.v.

Du har ret i, at top3 ikke er umuligt, men på hvilke ord er det du gerne vil i top med? Der jo forskel på, om der er 3 millioner konkurrenter eller 3

Tilmeldt 26. May 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:52

Check din indbakke

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 09:56

Vores CMS koster 4.800 kr og det er i høj grad bygget til at være søgemaskinevenligt - og så er der linkbuilding med, men som Michael siger, så er der MANGE faktorer der spiller ind og hvis du ved en del om det kan du sagtens klare dig med det CMS... Ellers vil jeg anbefale at købe søgemaskineoptimering på sidelinjen ;) Og det tilbyder vi tilfældigvis også Big Smile

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:20
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Miki.

Jeg har udviklet SEO-CMS, der er udviklet specielt med henblik på at være et søgemaskinevenligt CMS.

Jeg er ikke specielt stolt af hjemmesidens nuværende design, (har desværre for travlt lige nu til at gøre mere ud af det)
så du skal nok kigge på www.EffektivMarkedsfoering.dk og www.iMARKETING.dk der begge kører på systemet.

At kunderne så også er rigtig glad for at kunne skalere billederne både
under opload og ændre størrelsen (resample billedet) online er en anden sag.

Eksempler på det søgemaskinevenlige kan du se på siden Søgeoptimeringsrapporten 

Venlig hilsen,

Christian

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 21:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian iMARKETING:

Jeg har udviklet SEO-CMS, der er udviklet specielt med henblik på at være et søgemaskinevenligt CMS.

Jeg er ikke specielt stolt af hjemmesidens nuværende design, (har desværre for travlt lige nu til at gøre mere ud af det)
så du skal nok kigge på www.EffektivMarkedsfoering.dk og www.iMARKETING.dk der begge kører på systemet.

Eksempler på det søgemaskinevenlige kan du se på siden Søgeoptimeringsrapporten 

Venlig hilsen,

Christian

Hej

Ikke for at jeg skal være ude med riven. Men du bude nok lige gennemse dine egne sider inden du prøver at sælge dem.. Prøv at åbne dem i mozilla. Ikke så godt.

På denne side http://www.effektivmarkedsfoering.dk/ i bunden er der dette referencer link http://www.effektivmarkedsfoering.dk/EffektivMarkedsfoering-Referencer.htm det er vist heller ikke så godt..

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 21:37
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Weltström:

Ikke for at jeg skal være ude med riven. Men du bude nok lige gennemse dine egne sider inden du prøver at sælge dem.. Prøv at åbne dem i mozilla. Ikke så godt.

jeg er faktisk lodret uenig! Du kan meget sjældent vurdere designer eller andre webs-folk på deres egne sider, for en aktiv og kundeorienteret virksomhed er der ganske enkelt sjældent tid til at bruge så meget tid på egne sider. Jeg keder problemet fra os selv, hvor vi først når til at implementere nye teknikker, når det er på pldas hos nuværende kunder - og så kommer der gerne lige en ny kunde, vi skal have på plads inden det bliver vores egen tur...

Selvfølgelig må der ikke være deciderede fejl og det ser da heller ikke godt ud med "missing links" - men jeg mener ikke at det kan tages som udtryk for hvor god eller professionnel udvikleren er.

Egentlig er det vel nærmest modsat: hvis man er fokuseret på at levere en god vare til kunderne, så halter ens egne sider bagefter - så pas gevaldigt på webdesignere med smarte sider, der ligger øverst på Google!  Wink

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 22:01

ENIG!

Tag et kig på www.taketwo.dk så skal i se en side der trænger til en alvorlig opdatering (læs: der skal laves en ny). Hvilket også har været planen i et års tid efterhånden Big Smile

Mvh Peder

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:13
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Morten Ellegaard Larsen:
Du kan meget sjældent vurdere designer eller andre webs-folk på deres egne sider, for en aktiv og kundeorienteret virksomhed er der ganske enkelt sjældent tid til at bruge så meget tid på egne sider

Du har delvist ret, men modsat så viser en ordentlig side for designere / web-gutten også, at vedkommende kan finde ud af det og tager sig tid til tingene. I bund og grund er det jo også god forretningssans. Ordentlig bearbejdede websites sælger typisk mere end de modsatte... så er ens egen side kun halvvejs i mål er det - i min optik - typisk mere et tegn på at man ikke får taget sig tid, end at man ikke har tid.

Skal dog ikke spille for hellig selv :-)
Er i gang med en del forbedringer til egen side, men mellem kundeopgaverne :-)

@ Miki: Lad være at håbe på, at du finder et CMS som pumper dig direkte i top på google. Som andre også nævner, så skal der meget andet en blot CMS og html til at sende dig i top. HVis du ikke vil betale andre for det, så må du tillære dig det selv. Der er massere af debatter her på amino, som kan fortælle dig hvad du skal kræve af CMS'et og derefter kan du finde eller betale en for at fortælle dig, hvad du skal gøre mht. optimering.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:20

Hej Nicolaj.

Meget appropos, så ligger dit store grønne CSS banner hen over øverste indlæg, så jeg ikke kan læse det - og når du har skrevet flere indlæg på samme side, så stabler de sig op under hinanden...

Og Ja - jeg kører med explorer 6.0 - men jeg vil hellere sikre, at alle, der endnu ikke har skiftet ser vores ting rigtigt i denne browser.

Hvis nogen har opdaterede tal på, hvor mange % explorer 6.0, der er tilbage, kunne jeg da overveje at skifte, så jeg også kan læse hvad indlæggene drejer sig om til at begynde med Wink 

Venlig hilsen,

Christian   

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)