Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webside og websideoptimering

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian iMARKETING:
Meget appropos, så ligger dit store grønne CSS banner hen over øverste indlæg, så jeg ikke kan læse det - og når du har skrevet flere indlæg på samme side, så stabler de sig op under hinanden...

Pokkers. Havde ellers testet på min egen IE6. Lortebrowsere :-)
Tilbage til tegnebrættet :-(

Christian iMARKETING:
Og Ja - jeg kører med explorer 6.0 - men jeg vil hellere sikre, at alle, der endnu ikke har skiftet ser vores ting rigtigt i denne browser.

Man skal jo (bør jo) sikre at alle de gængse browsere viser designet ordentlig. At noget vises ordentlig i IE6 er ikke nødvendigvis lig med, at det vises korrekt i IE 7 + 8, desværre. Endsige slet igen garanti for varieteten af alle de andre browsere.

Et lille hint, med http://tredosoft.com/Multiple_IE kan du have fra IE3 og op til 7 installeret på samme PC. Så kan du selv nyde fordelene i IE7/8 eller endnu bedre Firefox på daglig basis, men stadig teste kundernes sites.

Skal du endnu breddere ud, så hop ind på browsershots.org, her kan du få screenshots af hele spektret :-)

Christian iMARKETING:
Hvis nogen har opdaterede tal på, hvor mange % explorer 6.0, der er tilbage, kunne jeg da overveje at skifte

Statistikken på css-outlet.com viser næsten ingen IE6 folk, men tilgengæld at Mac/Opera og Chrome er ved at overtage verdensherredømmet. Min side er nok ikke representativ :-)
Andre af mine sider/kunders sider, viser desværre stadig for mange IE6 folk.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:14

Tusind tak for info, Nicolai Wink

Hav en god dag...

Mvh,

Christian

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:18

Som Nicolai skriver, svinger det nok voldsomt pr. segment.

Jeg har et par sider, hvor IE6-andelen er lige over 20%. Det betyder nok desværre, at man indenfor en del brancher er nødt til at tage højde for IE6 i en rum tid endnu.

Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:37

Marcel Fuursted:

Vores CMS koster 4.800 kr og det er i høj grad bygget til at være søgemaskinevenligt - og så er der linkbuilding med, men som Michael siger, så er der MANGE faktorer der spiller ind og hvis du ved en del om det kan du sagtens klare dig med det CMS... Ellers vil jeg anbefale at købe søgemaskineoptimering på sidelinjen ;) Og det tilbyder vi tilfældigvis også Big Smile

jeg er nysgerrig efter hvad der menes med at "Linkbuilding" er med i cms'et hos Marcel?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:52

Det er ikke det samme som når man køber en linkbuildingpakke hos os, men med i CMS'et er der mulighed for at køre siderne ud via et feed til linkkataloger, hvis man vil :) Så bliver siderne lidt hurtigere indekseret og får allerede fra start af lidt ekstra værdi til ranking i søgeresultaterne ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)