Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med PAYPAL??

Side 8 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige prøvet at kigge nærmere på Milla Petit.
Der er så mange graverende fejl i betalingsforløbet, at jeg er meget, meget overrasket over at du overhovedet har betalende kunder.
Men det er nok fordi du har nogle unikke varer og dine kunder derfor virkelig gerne vil have dem.
Resten af dit site burde også have en ordentlig omgang!
Jeg vil seriøst tro at du kan fordoble din omsætning med en PBS løsning og nogle dages rettelse af småfejl.
Jeg skriver det til dig for at hjælpe, jeg kunne jo sådan set være ligeglad.

Dbh Martin

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 13:21

Martin Thorborg:

Jeg har lige prøvet at kigge nærmere på Milla Petit.
Der er så mange graverende fejl i betalingsforløbet, at jeg er meget, meget overrasket over at du overhovedet har betalende kunder.
Men det er nok fordi du har nogle unikke varer og dine kunder derfor virkelig gerne vil have dem.
Resten af dit site burde også have en ordentlig omgang!
Jeg vil seriøst tro at du kan fordoble din omsætning med en PBS løsning og nogle dages rettelse af småfejl.
Jeg skriver det til dig for at hjælpe, jeg kunne jo sådan set være ligeglad.

Dbh Martin

Graverende fejl i betalingsforløbet...nu er jeg slet ikke med???

Vi er hostet af ScanNet...hvor al opsætning er foretaget, når man køber deres webshop løsning...

Vi har aldrig selv bemærket fejl ved betalingsforløbet...og ej heller er blevet gjort opmærksom herpå af vore kunder???

Vores site...ja jeg gør mit bedste!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10

Martin jeg synes ikke at det er helt fair...min kone har fundet nye græsgange godt hjulpet af ScanNet, og personligt

synes jeg, at der er superflot.

De fejl i betalingsforløbet, som du som den første overhovedet påpeger vil vi da meget gerne have konkrediseret.

Om sitet trænger til en ordentlig overhaling ved jeg ikke...o.k. kritik er da udmærket, men den skal så være berettiget, og må

da også meget gerne være mere konkret.

Til info kan jeg yderligere oplyse, at min kone har fået eneforhandlingen af læderprodukterne i DK, og er blevet udnævnt som

autoriseret distributør i DK, hvilket jeg personligt er meget stolt af, idet jeg har set, hvordan hun har slidt og slæbt for det. 

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 14:13

Der hvor jeg ser Paypals styrke er ved VISA-betalinger. En indløsningsaftale hos PBS med internationale kort er ret dyr (når man ikke har fokus på udlandet), hos Paypal kan alle betale med VISA. For mange netbutikker vil en aftale om (udenlandsk) VISA være for dyr ift. mersalget. For ikke at afvise disse kunder helt, kan man tilbyde VISA-betaling via Paypal. Der betaler man kun enkelt-gebyrer og ikke en generel årstakst som hos PBS.

Reelt set er det vel ligegyldig om det betalingsvindue der kommer op ved betaling er paypals eller scannets normale.

Mange af argumenterne her i tråden vidner om, at en del tror at man hos Paypal skal have en konto og overføre penge først til sin konto og så fra konto til butik. I virkeligheden fungerer det jo blot ved, at man indtaster sine VISA-oplysninger præcis som man ville indtaste sinde Dankort-oplysninger.

Men ingen tvivl om at man ved at tilbyde Dankort får flere kunder. Generelt gælder det at desto flere forskellige betalingsmåder man har, jo flere kunder får man. Det man skal gøre op er så om omkostningen ved at tilbyde disse løsninger er mindre end gevinsten. Og som med de fleste ting, kan den slags jo testess, hvis man har mod på det: En shop hvor halvdelen af kunderne får tilbudt Dankort og den anden halvdel paypal, så man kan finde ud af hvilken løsning, der giver størst fortjeneste.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:20
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Hej Peter

Lad nu være med at tage det personligt.
Jeg prøvert bare at hjælpe jer, for i har nogle graverende fejl i jeres butik.
Her er en stak af dem:

* I har ikke noget Dankort logo på siden, men i stedet Paypal. Det signalerer kraftigt at butikken ikke er dansk og det vil få mange danskere til at droppe butikken ellerede der.

* Trykker jeg på "Herretasker" og derefter på et af billederne, så bliver jeg spurgt om jeg vil lukke min browser og siger jeg ja til det, så er jeg ude af butikken. Den fejl er der forøvrigt mange steder på sitet.

* Der skiftes mellem du/dig og de dem og deres, det virker sjusket.

* Søgningen er ringe. Søger jeg f.eks. på "Herretaske" så kommer der kun en taske frem og i har mange!

* Der er intet link tilbage til forsiden, så jeg kan ikke komme tilbage til start.

* Hvis jeg har lagt noget i kurven og jeg kigger videre, så er indkøbskurven lige pludselig væk. (Og da jeg endelig fandt den, så var den vare jeg havde i den væk)

* På betalingssiden: http://milla-petit.dk/payship.asp  bliver jeg væltet til i information for at forklare "De underlige" betalingsmuligheder og hvordan jeg kan komme til at betale, fuck det koster kunder det her! Dertil er det ikke logisk hvordan jeg kommer videre når jeg har foretaget et valg, da "Næste" knappen er gemt nederst på siden, hvor det kræver at jeg scroller.

* Hvis jeg mangler at skrive en oplysning i "Kundeoplysninger", så kan jeg ikke komme videre, men der er ingen tydelig fejlbesked.

* Siden: http://milla-petit.dk/EndOrder.asp er rigtig skidt. Igen skal jeg med masser af !!!!!!! piskes til at gøre noget aktivt, nemlig at trykke på "Online Betaling" som vil tage mig over i et helt andet miljø, som langt under 50 % af Danmarks e-kunder kender noget til. Og for at gøre ondt værre, så er det på engelsk og jeg kan på ingen måde tydeligt betale med Dankort og så skal jeg gudhjæmpemig være medlem for at handle.

Kære venner, i må tage det som i vil og igen, jeg kan være ligeglad. men jeg kan forsikre jer om at jeres stædige holdning til hvad i syntes er rigtigt eller godt nok, koster jeg kassen!

Jeg vil helt ærligt tro at i kan fordoble omsætningen blot med de ting jeg har skrevet her og går i hele sitet igennem med en tættekam, så kan i sikkert lægge yderligere nogle procenter til.

Held og lykke med butikken.

Dbh Martin

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så tag dog mod den konstruktive kritik i får. Manden ved jo hvad han taler om. Jeg kan ikke lade være med at grine, da det minder lidt om Ramsay's Kitchen Nightmares. Her får folk også hjælp i form af kritik af en person Ramsay der virkelig ved noget. I stedet for at modtage kritikken begynder de nu at forsvare den måde de gør deres ting på!

I skrive at i aldrig har fået nogen klage over at betalingssystemet ikke virker! Det tror jeg da fanden, der er da ingen personer der gider dette. De surfer da bare videre til næste butik!

I skriver også at i ikke mister nogle kunder ved ikke at have dankort! Hvordan kan i vide dette? Det kan ingen jo rigtig svare på! Andet end at det nu engang er meget lettere at betale med et dankort. Jeg benytter selv PayPal da jeg ikke vil betale de sindssyge høje priser fra PBS. Jeg har ikke en omsætning på salg af små programmer på 30.000 kr. pr. mdr. Derfor kan det ikke betale sig at skifte. Men en ting er helt sikkert, nemlig at jeg ville sælge mere hvis jeg kunne tilbyde betaling med dankort. Men jeg er stadig bevist om at jeg mister kunder på det!

Jeg mener i burde tage mod kritikken og gennemgå jeres site! Jeg går ud fra at Martin ikke sider og finder på nogle ting for bare at få tiden til at gå. Jeg kender da flere der ville give deres højre arm for at få disse informationer! Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24

Rolig nu...Remy!

Der er jo ingen, der ikke kan tåle kritik, og kritikken var jo ikke konkretiseret i første ombæring fra Martins side.

Min kone er igang med at gennemgå punkterne.......og det er da fint nok at Matin tager sig tid til at komme

med nogle relevante punkter.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:42

Peter - Revisor:

Min kone er igang med at gennemgå punkterne.......og det er da fint nok at Matin tager sig tid til at komme

med nogle relevante punkter.

Nu skal du ikke flyde over af glæde Peter ;-)

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49

Hej Martin!

Nej...men du ved jo en masse om disse ting Martin!

Så fint nok med det. Konstruktiv kritik tager vi da naturligvis til osIdea

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:53

Jeg syntes nu jeg har været konstruktiv fra starten af, det er bare ikke altid jeg kan bruge en halv time på et enkelt indlæg.
Men hvis i er glade for butikke i dag, så bliver i 3 gange så glad for den når i har rettet tingene og gør mig nu den tjeneste at lav en PBS løsning, alt andet er vandvid.

Dbh Martin

Side 8 ud af 10 (97 indlæg)