Kenneth...jeg læser skam, hvad du skriver...men jeg tror ikke, at du forstod, hvad jeg skrev Jeg benægter ikke, at du først hæver beløbet, når varen er sendt...eller sletter transaktionen... MEN...når kunden skal have sine penge retur...går der altså 30 dage før PBS frigiver beløbet til kundens konto! UAGTET, at du måske har slettet transaktionen samme dag, som ordren indløb...
|
ShopNord.dk - Knud:MILLA-PETIT Denmark:Jeg er bestemt ikke sikker på, at du har ret i denne antagelse.
Selvom Paypall understøtter PBS's Visa/Dankort , så er det i mine øjne en mere usikker måde at betale på. Og som jeg tidligere har skrevet, så fravælger jeg i hvert fald de e-shops, hvor jeg ikke kan betale med mit PBS-baserede Visa/Dankort.Og så kan jeg bekræfte, at de penge der trækkes den ene dag, er på kontoen bank-dagen efter, hvis det da ikke lige sker om aftenen.
Skal en kunde have et beløb retur, ja så gør man det via betalingsdelen i e-shoppen. Kunden har så det returnerede beløb senest 2 dage efter.
//Knud S
Det er jeg så til gengæld ikke enig i!
I mine øjne er PAYPAL lige så sikkert som PBS!
Om du vil benytte sysytemet eller ej, Knud...kommer jo helt an på om du VIL have varen
Jeg har masser af gange, som KUNDE...prøvet at købe en vare i en webshop, hvor jeg enten skulle have refunderet rabat...eller mine penge retur p.g.a. udsolgt vare...
Jeg har ALTID måttet vente 30 dage på, at PBS frigiver beløbet til min konto!
Så den med de 2 dage...forstår jeg slet ikke???