Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med PAYPAL??

Side 9 ud af 10 (97 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen Martin...jeg er jo Sønderjyde...så den skal jo lige fise ind!Big Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:52

Som kunde må jeg erklære, at jeg aldrig handler - eller har handlet - steder hvor jeg ikke kan betale med dankort/visa dankort. Måske slæber jeg usikkerhed med fra "gammel tid"? (Det er jeg sikkert ikke den eneste som gør) Wink
Der har jo også været mange advarsler i medierne, som er med til at skabe utryghed. Ikke alle er bekendt med at handle på nettet, og jeg tror at man kan gå glip af handler fra disse i forlængelse af dette/deres evt. utryghed.

Jeg har tidligere tilbudt ewire betaling i min webshop, men kun ganske få benyttede det. Faktisk under 10 kunder på 2 år!! Syntes ellers selv, at det var et godt sikkert alternativ til at lave bankoverførsel og måske endda også dankortet. Men populært var det ikke.
Mine kunder benyttede sig af bankoverførsler, efterkrav eller kontant betaling ved afhentning.
Min formodning er, at mange vægrer sig ved at skulle oprette konti diverse steder? Hvorfor "bøvle" med det - er det ikke NEMT, så er det hurtigt at suse videre til en anden som tilbyder et lignende produkt, og hvor handlen hurtigt og nemt kan gennemføres. 
Jeg VED det naturligvis ikke, men det er hvad jeg tror..

Paypal kender jeg ikke.. dvs. jeg oprettede en konto for 4-5 år siden, men opgav at finde ud af det. (Det har sikkert ændret sig siden)

For ganske nylig har jeg fået dankort/visa ind på siden og venter nu spændt på hvad det bærer med sig. Den første handel gik igennem allerede på 2. dagen, så umiddelbart det lover godt. Smile

Dejligt at læse jeres erfaringer med de forskellige betalingsmåder!

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:08

Peter - Revisor:

Jamen Martin...jeg er jo Sønderjyde...så den skal jo lige fise ind!Big Smile

Fair nok :-)

Dbh Martin

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 10:23

Så er de fleste af dine iagttagelser rettet/ændret, Martin!

En del af punkterne har jeg måttet have ScanNet ind over, da det ikke umiddelbart var ting, som jeg selv kunne ændre i vores shopløsning...

Endnu en gang...blev jeg bekræftiget i, at ScanNet er en fantastisk samarbejdspartner...i det de stillede sig 100% til rådighed for at afhjælpe Martins iagttagelser ved MILLA-PETIT Denmark Yes

1000 Tak til ScanNet...og en stor buket Roser til Jer Wink

Også Tak til dig, Martin for din tid og dine øjne Yes

P.S.

Kan berette om, at vort i forvejen høje antal daglige unikke besøgende...i skrivende stund (fra i går til i dag) er steget med ca. 190% !!! Wink

Så må vi se, hvad det betyder Big Smile

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 10:44

Hej Pia.

Jeg har med interesse gennemgået de punkter, som du blev anbefalet at ændre på din shop.

Du skriver, at en del af punkterne måtte du have Scannet til at hjælpe med. Kan du kort fortælle hvilke, da jeg også har shop hos Scannet, og da jeg også vil benytte lejligheden til at trimme min shop.

Og så må jeg sige, at Milla-Petit er blevet mindre 'kompliceret' i betalingsmodulet, og det er kun godt.

Mvh Knud S.

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 10:56

Hej Knud!

Tak Smile

Bl.a. de to øverste punkter i venstre menu på forsiden: INDKØBSKURV + FORSIDE

De "hang" nederst på siden...og er nu blevet flyttet op...så de hele tiden er i dit venstre synsfelt, når du navigerer rundt på siderne...

Selve betalingsproceduren med PAYPAL on-line betaling...er også sat op...så den virker optimalt og er nem at bruge...

Jeg skal lige for god ordrens skyld sige, at der ikke har været fejl i betalingsproceduren hos os!

Det Martin beskrev, som graverende fejl...var ikke en fejl, men for meget tekst/forklaring/vejledning fra min side...

Jeg har selvfølgelig gjort det for at hjælpe vore kunder bedst muligt...men det blev nok lidt for meget tekst...så det er formindsket og gjort mere overskueligt nu...

P.t. arbejder ScanNet og jeg på at lave en knap med Mere Info, som skal poppe op, hvis man har lyst/brug for det...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:00

Hej Pia

Det lyder godt med rettelserne.
Når jeg snakker om graverende fejl, så betyder det ikke at noget nødvendigvis ikke virker. Selvom det at man får lukket sin browser når man vil vælge en vare dog er lidt irriterende ;-)
Det jeg mener er, at dit "flow" bliver brudt af for meget kommunikation og en alt for lidt intuitivt proces. Når man bruge en e-shop, så skal alt virke logisk og det skal kunne gøre uden at kunden skal læse en linje. Hver gang man tvinger kunden til at tænke, så faldet nogle fra.

Det lyder godt med flere besøgende, de kommer sikkert fra Amino brugere der interesseret følger debatten.

For en god ordens skyld skal du hurtigst muligt få Gjort billederne klikbare igen, dog gerne uden browserlukning til følge.

Men alt i alt ser det meget bedre ud og det burde hjælp en del på konverteringerne, men det største punkt med Dankortet er det der kommer til at give mest hvis en dag kommer til fornuft :-)

Held og lykke med det.

Dbh Martin

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 14:30

Hej

Ingen gode råd herfra, men vil bare kommentere. Jeg tror Martin har ret i, at de mange besøgende lige pt kommer herfra amino. Jeg har da selv fulgt aktivt (læsende) med i debatten, og set et godt eksempel på, hvad der kan forvirre kunderne. Så jeg er også blevet klogere! Tak for det.

God vind med shoppen.

Venligst Trine www.umas.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 22:41

Martin Thorborg:

Hej Pia

Det lyder godt med rettelserne.
Når jeg snakker om graverende fejl, så betyder det ikke at noget nødvendigvis ikke virker. Selvom det at man får lukket sin browser når man vil vælge en vare dog er lidt irriterende ;-)
Det jeg mener er, at dit "flow" bliver brudt af for meget kommunikation og en alt for lidt intuitivt proces. Når man bruge en e-shop, så skal alt virke logisk og det skal kunne gøre uden at kunden skal læse en linje. Hver gang man tvinger kunden til at tænke, så faldet nogle fra.

Det lyder godt med flere besøgende, de kommer sikkert fra Amino brugere der interesseret følger debatten.

For en god ordens skyld skal du hurtigst muligt få Gjort billederne klikbare igen, dog gerne uden browserlukning til følge.

Men alt i alt ser det meget bedre ud og det burde hjælp en del på konverteringerne, men det største punkt med Dankortet er det der kommer til at give mest hvis en dag kommer til fornuft :-)

Held og lykke med det.

Dbh Martin

Tak for det, Martin Yes

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 22:47

Hej Trine!

Tak for det!

Procenterne holder stadig her til aften...dog er det ikke interesserede Aminoer, som har stormet besøgstallet...idet Aminoerne tegner sig for 3,7% af dagens unikke besøgende Smile

Så der må være andre på kig-ind Yes

Side 9 ud af 10 (97 indlæg)