Jamen Martin...jeg er jo Sønderjyde...så den skal jo lige fise ind! |
Som kunde må jeg erklære, at jeg aldrig handler - eller har handlet - steder hvor jeg ikke kan betale med dankort/visa dankort. Måske slæber jeg usikkerhed med fra "gammel tid"? (Det er jeg sikkert ikke den eneste som gør)
Der har jo også været mange advarsler i medierne, som er med til at skabe utryghed. Ikke alle er bekendt med at handle på nettet, og jeg tror at man kan gå glip af handler fra disse i forlængelse af dette/deres evt. utryghed.
Jeg har tidligere tilbudt ewire betaling i min webshop, men kun ganske få benyttede det. Faktisk under 10 kunder på 2 år!! Syntes ellers selv, at det var et godt sikkert alternativ til at lave bankoverførsel og måske endda også dankortet. Men populært var det ikke.
Mine kunder benyttede sig af bankoverførsler, efterkrav eller kontant betaling ved afhentning.
Min formodning er, at mange vægrer sig ved at skulle oprette konti diverse steder? Hvorfor "bøvle" med det - er det ikke NEMT, så er det hurtigt at suse videre til en anden som tilbyder et lignende produkt, og hvor handlen hurtigt og nemt kan gennemføres.
Jeg VED det naturligvis ikke, men det er hvad jeg tror..
Paypal kender jeg ikke.. dvs. jeg oprettede en konto for 4-5 år siden, men opgav at finde ud af det. (Det har sikkert ændret sig siden)
For ganske nylig har jeg fået dankort/visa ind på siden og venter nu spændt på hvad det bærer med sig. Den første handel gik igennem allerede på 2. dagen, så umiddelbart det lover godt.
Dejligt at læse jeres erfaringer med de forskellige betalingsmåder!