Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med PAYPAL??

Side 6 ud af 10 (97 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener vi regnede ud at man skulle have over 30.000 kr i omsætning pr. mdr før det bliver billigere hos PBS.

Men er det ikke også noget med at du ikke får dine penge med det samme hos PBS?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:58

Hej Kristoffer!

Du skriver tabt omsætning ved Visa/Dankort.

Jamen Paypal accepterer jo Visa/Dankort som betalingskort.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:00

Hej!

Ja Remy.....er det ikke 30 dage?

Hos Paypal har du pengene på kontoen per omgående.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:17

Vi har pengene dagen efter ved PBS.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:30

Hej Kenneth!

Går der ikke 30 dage, før pengene er frigivet fra PBS?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 09:36

Når jeg har sendt varen hæver jeg pengene og de står på min konto dagen efter. Så nej til de 30 dage

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 09:44

Kristoffer W Hansen:

Som køber er Paypal altid en fin mulighed at kunne bruge, hvis man er lidt i tvivl om den man køber fra kan stoles på i en PRIVAT-PRIVAT handel.

Men som webshop-ejer kan jeg slet ikke forstå nogen kan tro at paypal kan erstatte en PBS indløsningsaftale.  Hvis man ikke vil ofre de penge det koster at få sat det op, så syntes jeg man skal holde sig fra at drive online butik. For det er i mine øjne slet ikke et regnestykke der giver mening, hvis man ser på hvor meget handel der går tabt uden visa/dankort

At sige, at man skal afholde sig for at drive webbutik, hvis man ikke har PBS betalingsløsning...synes jeg måske lige er skrapt nok!

Der er vi da i hvert fald et udmærket bevis på det modsatte!

Der går IKKE handler tabt med VISA/DanKort...idet PAYPAL netop understøtter dette kort...

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 09:48

Kenneth Boysen:

Når jeg har sendt varen hæver jeg pengene og de står på min konto dagen efter. Så nej til de 30 dage

Den er jeg ikke helt med på, Kenneth?

Som KUNDE, der skal have f.eks. en rabat retur v/ et køb + hvis jeg skal have mine penge retur...idet butikken ikke har varen...

så skal jeg vente i 30 dage på at få mine penge retur/frigivet!

Det synes jeg er helt uacceptabelt som KUNDE, der benytter PBS betaling!

Som SÆLGER og havende PBS betalingsløsning...har jeg forstået på flere, at der her gælder det samme?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 09:57

Jamen Pia læs hvad jeg skriver. Når varen er SENDT hæver jeg pengene....så forhåbentlig havde jeg varen :) og skal kunden have rabat ændrer jeg beløbet inden jeg hæver (kan kun hæve mindre ikke mere.

Hvis kunden fortryder sletter jeg transaktionen og kundens penge bliver aldrig hævet. Hvis jeg har hævet og kunden fortryder sender jeg pengene via bank-bank og de har det dagen efter.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 09:58

MILLA-PETIT Denmark:

Der går IKKE handler tabt med VISA/DanKort...idet PAYPAL netop understøtter dette kort...

Jeg er bestemt ikke sikker på, at du har ret i denne antagelse.
Selvom Paypall understøtter PBS's Visa/Dankort , så er det i mine øjne en mere usikker måde at betale på. Og som jeg tidligere har skrevet, så fravælger jeg i hvert fald de e-shops, hvor jeg ikke kan betale med mit PBS-baserede Visa/Dankort.

Og så kan jeg bekræfte, at de penge der trækkes den ene dag, er på kontoen bank-dagen efter, hvis det da ikke lige sker om aftenen.

Skal en kunde have et beløb retur, ja så gør man det via betalingsdelen i e-shoppen. Kunden har så det returnerede beløb senest 2 dage efter.

//Knud S

Side 6 ud af 10 (97 indlæg)