Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wellstar har i hørt om det og hvad mener i om det?

Side 20 ud af 23 (224 indlæg)
Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Gudmand:
Hvem siger, at det er noget vrøvl - andet end dig og andre maskerede? 

Jeg siger også det er noget vrøvl at blande vennehvervning i MLM sammen med networking.

Dermed går jeg ud fra jeg i dine øjne er "en af de maskerede", så det vil jeg kort kommentere på. Jeg skjuler ikke min identitet for Amino, jeg prøver ikke at sælge noget og har over tiden skrevet flere hundrede indlæg. Du har omvendt lige oprettet en profil, hvor du til gengæld eksponerer dig selv totalt. Hvad får dig til at tro et billede og muligheden for at lave opslag på din ejendomsvurdering gør dig mere troværdig en mig, idet jeg går udfra din hentydning går på dette?

Da du er MonaVie dirstibutør, forhandler håber jeg du vil besvare mine spørgsmål som jeg forgæves har bedt andre om.

Det drejer sig om denne økonomiske break down for en flaske MonaVie.

Jeg har reelt fået besvaret z, der vedrører distributionsomkostningerne. Distributionen af en flaske MonaVie til en slutbruger via PostDanmark beløber sig således til cirka kr. 90,- (ved 2 stk. sendt med PostDanmark som forsigtig, ingen værdipakke). En PostDanmark sendt flaske MonaVie havner således på knap 300 kroner, så det er god idé at aftale afhentning.

Det ville dog forbedre beregningen hvis du kunne besvare følgende:

  • Hvor meget for et uplink for et direkte salg der foretages af hans downlink.
  • Hvor meget for et uplink for et direkte salg der foretages af hans downlinks downlink.

Realistiske cirka-tal eller intervaller helt ok, jeg hænger dig ikke op på dem.

På forhånd tak.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy:

Jamen det ligger jo i MLM-konceptet, at finde alle man kender og så starte med at sælge til dem, ikke?

Det er den del der er utrolig klam imo. At blande venskaber og forretning er bar ikke holdbart, hvis du spørger mig. Det er omklamrende og usympatisk. Jeg har endnu til gode, at høre om et MLM-firma, hvor man ikke forsøger at sælge til venner/bekendte.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 21. Mar 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack,

Hvem siger det? Med nutidens teknologi kan du nemt finde interesserede, som hverken er blandt din vennekreds eller i din familie. Og det har du kunnet i en del år efterhånden. Personligt vil jeg hellere lægge mine indkøb hos dem jeg kender for at støtte dem. Men sådan ser vi så forskelligt på det. Men venner og familie ved som regel da godt, hvad man laver. Du holder det vel heller ikke hemmeligt, at du f.eks. er tømmer. Jeg skulle have totalrenoveret mit hus for et par år siden og blev tørret godt og grundigt i røven. Hvis jeg skulle leve efter din filosofi, så er alle tømrere svindlere. Men det ved vi jo godt, at sådan er det heldigvis ikke.

Der er intet MLM-firma, der forsøger at sælge til venner/bekendte, men der er masser af distributører fra forskellige MLM-firmaer, der forsøger at sælge til venner/bekendte. Der er masser af mennesker og virksomheder, der snyder i skat og moms, hvilket betyder at du og jeg skal betale mere i skat, men det er jo ikke ensbetydende med, at alle mennesker og virksomheder er moms- og skattesvindlere. Selvom det kunne være væsentlig mere relevant at lave en diskution/tråd om det. Men nej, her er vi lidt på gyngende grund, for vi kender jo alle nogle, som snyder lidt her og der. Og vi vil jo ikke være stikkere, vel? Jeg har fået spørgsmålet flere gange, når jeg har talt med en interesseret: skal jeg betale skat af min fortjeneste???

Jack, jeg er ikke ude på at overbevise dig, for det kan jeg ikke. Men det er meget sort og hvidt for dig. Jeg er fuldstændig ligeglad, for det er ikke mig, der går glip af en fantastisk mulighed. Det er dig. Men det betyder heldigvis ikke noget, for sådan ser du det ikke, og det er helt fint med mig.

Mvh Jimmy

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Gudmand:

Hej Jack,

Jack, jeg er ikke ude på at overbevise dig, for det kan jeg ikke. Men det er meget sort og hvidt for dig. Jeg er fuldstændig ligeglad, for det er ikke mig, der går glip af en fantastisk mulighed. Det er dig. Men det betyder heldigvis ikke noget, for sådan ser du det ikke, og det er helt fint med mig.

Mvh Jimmy

Det er korrekt ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 21. Mar 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Udvikler,

Da det endnu ikke er kommet til EU, vil der være en del ubekendte endnu. En mere deltaljeret udregning af
kompensationsplanen kan du finde på: http://www.monavie.com/Web/US/en/compensation_plan.dhtml 

Her finder du også en indkomst disclosure, der viser hvad man kan forvente i indtjening ud fra, hvor meget tid der bruges.

 

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu man bragte skattesnyd paa banen !

 

Saa vidt jeg er informeret har de fleste MLM firmaer et stort problem med lige den del af dansk lovgivning !

Jeg har set skriftligt materiale hvor MLM firmaer raadgiver deres distributoere osv. i hvordan man undgaar at betale skat af sin kommission !!

Saa det var sgu lidt dumt brugt !  Jeg mener ogsaa nogle blev doemt for det for nogle aar siden !
Nu-Skin opfordrede direkte deres folk til at oprette kontoer i visse lande for at undgaa skattefar !!\\

Andrer havde andrer maader at skjule det paa !

Saa der er MLM firmaer ogsaa userioese !!!

MLM er ULOVLIGT i Danmark hvis der er mere end 3 levels !!! Hvis nogle siger noget andet saa er de fulde af loegn ! Det er faslagt af Ombudsmanden som Ulovligt og nu er det saadan at det kan han afgoere !!

Der nogle der har afproevet det i retten ! det fik de ikke noget ud af !

 

 

Tilmeldt 21. Mar 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er simpelthen håbløs Big Smile  Jeg har fremlagt et link her på debatten med en vejledning vedr. MLM netop fra Ombudsmanden, eller Forbrugerombudsmanden, som han kaldes i dag. Og jeg udfordrer dig til at læse denne vejledning og vise mig, hvor det står henne, at MLM er ulovligt!!

MLM firmaer rådgiver deres distributører, så de får den bedste situation og husker at fratrække de omkostninger de har, inden de skal betale skat. Du kan få nøjagtig samme rådgivning fra en revisor. Det er jo heldigvis ikke noget problem, da ingen (iflg dig) tjener penge på det. Så er der jo heller ikke noget at betale skat af.

Bliv endelig ved. Du er godt nok sjov  *G*

 

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo anpaa hvem der ser paa det, hvem der er sjovest !

Kik i udskrifeterene fra de danske domstole saa vil du se at der er faldet dom i sager vedr. dette !

Han hedder Ombudsmand !! Det goer han foroevrigt ogsaa paa Thailandsk, Tysk, Japansk osv. det er saa vidt jeg ved et Svenks navn, de fik ideen til denne person som sidder og overvaager offentlige myndigheder m.m. !

 

Det er dog maerkeligt at den person som har lavet Amino.dk udtaler at 99% af alle i MLM forretninger er totale "idioter" !  Tankevaekkende !

Det er dog en mand der har opbygget en ganske paen forretning uden at skulle prostituere sig selv !!

 

Tilmeldt 21. Mar 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg skrev tidligere, så udfordrer jeg dig til at komme med konkrete ting. Du slynger om dig med alle mulige udskrifter og domme, men du har endnu ikke kommet med en eneste sag. Kom med de links og lad os kigge på dem!!

Du fortolker Martin Thorborg på din måde, og jeg fortolker hans udtalelse på en anden måde. Fred være me det.

Tilmeldt 21. Mar 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack

Jeg synes det er rigtig positivt, at vi endelig kunne blive enige om noget    *G*

Mvh Jimmy

Side 20 ud af 23 (224 indlæg)