Hej Ph.D Super ide med en blackliste! Har allerede en del firmaer til listen! Lad os få gang i noget lobby arbejde. Få skabt nogle klare rammer for network marketing, få firmaerne ind i Disafo og løfte hele branchens omdømme! Mvh. Anders |
Kald det lige hvad du vil !!
Det var der en sanger der engang sang ! Og forbruger ombudsmanden siger at alt der har mere en 3 levels er at betragte som pyramide "salg" og derfor ikke god markedsførings skik ! og derfor ulovligt !
Så kan i jo sagtens have fået det godkendt, men er der klager over det til ombudsmanden taber i !
Så er den ikke længere !
Og du skriver jo selv "Jeg har selv 43 under mig og de 8 af dem er i min frontline så resten er dovnlines. :o) så mere skal der altså ikke til for at leve af det." Hvis det ikke er pyramide "salg" så ved jeg ikke hvad det er !
Det er at lokke svage personer til at deltage i noget de ikke kan overskue og disse (jer) smarte folk snakker med sød tunge og kan få mange med på div. fantastiske ideer som sjældent bliver til noget !
Jeg kender Bl.a. Nu Skin som no er et af de største af disse selskaber i verden og DET ER pyramide salg i ordets værste forstand ! De har jo IKKE et produkt der er noget værd, selv i deres materiale skrives der næsten ikke noget om produkterne, da det er jo ikke det der skal sælges men der skal hyres "sælgere" og det er det hele baseret på ! Jeg kender endda en af de største i Nu-Skin Europa og jeg hader den måde han og hun gør, det er modbydeligt at snakke på den måde når de godt ved at det er jo ikke Sansynligt det de lover !
Så få svage sjæle ! Hold jer langt væk i bliver kun udnyttet !!!
MLM = multi level marketing og det kan kun være pyramide slg eller spil, det er jo næsten mere spil end salg, da det handler om at skaffe sælgere ikke sælge produkter ! Så helt klart ulovligt hvis i spørger ombudsmanden !