Hej Udvikler. Og mange tak for dine spørgsmål, ja jeg er ny på amino men er vi ikke alle det på et tidspunkt. Og det undrer mig da meget at du ikke har kunnet finde mig på google, for faktisk her forleden gik jeg selv ind på google og skrev mit firmanavn Schæffer International, og ud af de 1.160.000 muligheder stod jeg både som nr. 2, 3, 4, 5 og 6, så du har ikke googlet godt nok, og at jeg står så mange steder og så højt oppe overrasker også mig, men fordi at jeg har registreret mig hos amino, dlbm.dk, dba.dk og så har jeg haft med køb, salg og import af amerikanerbiler som er min store hobby og lidenskab, så jo du kan finde mig i systemet. Og ja jeg har også et cvr.nr. så der undrer det mig også at du ikke har kunnet finde mig der, men nu skal der jo ikke gå helt sherlock holmes i det at finde mig. Og nej jeg kender ikke til monavie, så der kan jeg ikke hjælpe. Jeg arbejder selv med Amway og har gjort det i nogle år, og jeg er stolt af det, vi har med daglige forbrugs og brugsgoder at gøre, nogle af verdens bedste, vi er i 100 lande og territorier og ca. 4.000.000 distributører på verdensplan, firmaet startede i 1959 altså for 50 år siden, og i år har Amway været på det danske marked i 10 år. Vi har med ca. 450 kvalitetsprodukter at gøre med herhjemme, og der er alt indenfor kosmetik, rengøringspleje, vaskepleje, hårpleje, kropspleje, vitaminer, mineraler og kosttilskud, tandpleje, parfumer, lingeri, grydeserier, knive, autopleje, spaghetti, pasta og pastasaucer, ekstra jomfru olivenolie og balsamico eddike. Så som du kan se har vi rigtig mange ting at byde folk på, og det er alle produkter vi forbruger i vores dagligdag, og vi alle handler jo produkter ind, om det så er hos os eller ej, ja så skal vi jo alle vaske os, gøre rent eller hvad vi ellers foretager os med produkterne. Jeg håber at det var svar nok, ellers så spørger du bare igen. Med venlig hilsen. Robin Kent Schæffer. |
Hej Kbaa.
Du må meget gerne få det sidste ord i vores debat her, men du kan og skal ikke tænke på mine vegne, du ved ikke hvad vores firma har før at du har undersøgt det, og du ved heller ikke hvor jeg har været henne med vores firma, det er kun rene gætterier fra din side.
Når du nu skriver at det er pyramide når man er nede i 3 niveau, så synes jeg at du skal til at trække i arbejdstøjet, fordi nu kommer du nemlig på overarbejde, og husk at du får ingen betaling for det, det er af din egen frie vilje, hvis du stadig fastholder dig til det som du har skrevet.
Fordi sådan her ser den daglige klassiske handelskæde nemlig ud, vi starter med en producent som sælger sit produkt til en importør, som så sælger til en mellemhandler og derfra til en grossist og så til en detailhandler, som vi kan kalde netto hvor du handler dine varer hos, og ser du så fra produktet forlader producenten til du har det i hånden, ja så er du det 5'te led, og er det ulovligt nej vel.
Men hvis det var ja så gjorde du og to andre led noget ulovligt, og vil du fortælle at du gør noget ulovligt, næppe.
Og så kan du starte med at fortælle din ombudsmand det samme, og at alle de butikker der driver denne form for handel at de også bør lukke, og hvor ender vi så henne, nemlig hos direkte salgs firmaerne, hvor du bliver nødt til at købe dine produkter for de andre er jo lukket, for fra direkte salg går produktet direkte til mig, og skulle jeg lukke døren for snuden af dig når du kommer for at handle hos mig, nej sådan er jeg ikke for jeg ser noget godt i alle mennesker, men der vil altid være nogle mennesker der er mere godt i end andre.
Med venlig hilsen.
Robin Kent Schæffer.