Hej Hvor er det dejligt at se at enkelte herinde holder hovedet koldt og spørger ind til kendsgerninger - bare ærgerligt at flertallet blot ukritisk tager TV2s udsendelse for gode varer. Da jeg så den i går, der bemærkede jeg flere grove fejl og vildledninger. Påstanden om at det er pyramidespil bygger på at den som sidder øverst får provision hele vejen ned, dette blev der ordret sagt, men alle papirer om WellStar viser at man som udgangspunkt får provision i nogle få niveauer, og hvis man gør en stor arbejdsindsats, så får man "lønforhøjelse", men man kan aldrig kommer op på mere end 8 niveauer, og langt de fleste får i 4 niveauer. Der var en læge som udtalte at der blev sagt at kosttilskuddet (som TV2 overraskende nok indrømmede er godkendt) kunne kurere gigt og migræne. Men hvis du har optaget udsendelsen, så prøv lige at lyt hvad der rent faktisk bliver sagt. Det som der siges er, at en med migræne har haft færre anfald og en med gigt har sovet bedre. Det er vel ikke så usandsynligt at ved nogle skavanker, der får man lidt bedre livskvalitet, når man får sunde kosttilskud (de glemte at klippe ud, da lægen indrømmede at de rent faktisk er sunde). Der blev påstået at vennehvervning er ulovligt (husker ikke den præcise ordlyd), men som Expert tydeligt skriver så er dette ikke korrekt. Det kan være problematisk, men det må jo afhænge af hvordan det udføres. Der er ingen tvivl om at vi lever i Aksel Sandemoses "jantelov" land. Da Jens blev konfronteret med journalisten en sen aften, der svarede han på spørgsmål (journalister elsker ellers når "bedrageren" stikker af), men journalisten svarede ikke på modspørgsmål. Bl.a. er alle flasker med energidrik mærket tydeligt med en mærkat "demovarer ikke til salg", men den var fjernet. Da Jens gjorde opmærksom på dette, så gik journalisten videre. Hvis den havde manglet da journalisten fik fat i flasken, så var det nok fremgået af udsendelsen, men noget tyder på at journalisten har fjernet den, og så har TV2 et seriøst problem med dansk lovgivning. Journalisten sagde også hele tiden at han havde "købt" den, men den sælges kun til "uafhængige WellStar partnerer" (hvilket rent faktisk er lovligt, og det blev forbigået i tavshed af TV2). Hvis TV2 så har tegnet sig som partner, så er der ofte nogle som låner den nye partner et sæt, indtil de får første levering. Hvorefter man aflevere det lånte tilbage. Hvis flasken var købt, så havde TV2 jo nok vist os kvitteringen - men den manglede. Sandsynligvis har TV2 fået flasken af en af dem som har tegnet sig, men har fortrudt. Ud fra de oplysninger man fik i TV2s udsendelse, så skal WellStar omgående lukkes, men som jeg har forklaret ovenfor, så er udsendelsen fyldt med faktuelle fejl og vildledninger. Hvis jeg har ret i ovenstående (og det ved jeg at jeg har), så er der ingen sag. Sandsynligvis så henlægger politiet sagen om ½ år, idet de konstatere ovenstående, men det er der jo ikke nogen "god historie" i, så det kommer der ikke en udsendelse på TV2 ud af. Jeg må give en indrømmelse, og det er at når man på kort tid opbygger en organisation, så vil der altid være enkelte som "oversælger" - desværre. Dette er noget som WellStar igen og igen advare imod, og hvis de bliver bekendt med at nogle kommer med påstande som WellStar ikke står inde for, så bliver det stoppet. Men selv om TV2 havde deltaget i 3 møder, så mener jeg ikke de fik fat i sådanne uheldige udtalelser. Jeg ved godt at jeg nu bliver overfaldet herinde - men hvis bare nogle få lige tænker sig lidt om en anden gang før de hyler med ulvene, så er mit indlæg ikke helt forgæves. Hyg jer Hilsen Leo Pedersen |
Hej Leo.
Du har det vidst med journalister, som jeg har det med "PYRAMISKE" spil. Det kan godt være udsendelsen var en smule farvet overmod sensationsjournalistik, men det er der en grund til, og det er MLM og andre lignende firmaer helt og holdent selv ude om.
Hvis du ikke kan klare lugten, så må du altså sørge for at forlade bageriet.