Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fion.dk

Side 8 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok så er censuren gået igang.. vil den fra Amino der slettede mit indlæg venligst begunde dette ???

- enten her eller via mail hvis det er bedre..

/Kenneth

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

bowlerus:

Ok så er censuren gået igang.. vil den fra Amino der slettede mit indlæg venligst begunde dette ???

- enten her eller via mail hvis det er bedre..

/Kenneth


Det kan du tro. Du kom med beskyldninger der nemt kan bringe både mig og dig i retten og det har jeg ikke tid til.
Læs venligst vores regler:
http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-p-229-amino.aspx

Og har du problemer med dem, så mail mig direkte: martin@thorborg.dk

Dbh Martin

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

I guder der er nogen der mangler sig en hobby :-)

Mvh Chris

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia Glasdam

Her følger som lovet e-mail fra Scannet:

Hej Thomas

Ja, vi kan bekræfte at vi har konstateret at trackingen fra fion.dk til vores webshops ikke er muligt, da fion.dk benytter sig af javascripts, flash eller lignende til at videresende kunderne til vores webshops.

Dette bivirker at vi ikke får nogle referals, og at kunder der kommer fra fion.dk ikke bliver registreret i statistikken for den pågældende webshop.

Ved korrespondance bedes De medsende tidligere mails.

Med venlig hilsen

 Kenneth Meincke Lutzke
It-Supporter

-----------------------------------------

Desværre har vi idag konstateret at ovenstående stadig gør sig gældende. Vores programmører har tilsyneladende ikke haft held med at fjerne alt Java script som linker til diverse butikkerne.

Vi er blevet lovet at dette vil blive rettet i løbet af dagen, således at alle vores anstrængelser kan aflæses i butikkernes statistikker fra imorgen.

Med venlig hilsen

Nicky

Direktør

Nicky Glaven

Fra Horsens
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicky

Det glæder mig at de butikker der ligger på Fion, nu kan se den rigtig statistik om hvor mange der kommer ind på deres webshop via Fion, det var jo desværre den fejl vi der var på Fion ikke kunne se.

Ønsker dig  en glædelig jul

Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja, jeg var ret naiv, da jeg ikke i tide indså at det bare var ren pengemaskine. Fion nåede at franarre mig mange tusinde kr. inden jeg indså at Fion ikke var seriøse.

Jeg ved ikke hvilket selskab, der står bag, men de har været ret profesionelle.

Med venlig hilsen

Bendt M. Poulsen

Festivalshoppen/Trollhouse

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

festivalshoppen:

Jeg ved ikke hvilket selskab, der står bag, men de har været ret profesionelle.

Hmmmm. Franarret og franarret.... ? Du har vel undersøgt på forhånd hvad du indlod dig på? Som det har været fremme - også på Amino - ændrede spillereglerne sig for konceptet og var ikke længere en bæredygtig forretning.

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

festivalshoppen:

Ja, jeg var ret naiv, da jeg ikke i tide indså at det bare var ren pengemaskine. Fion nåede at franarre mig mange tusinde kr. inden jeg indså at Fion ikke var seriøse.

De har ik franaret dig noget, da du selv har sagt ja. At deres henvisninger så ik havde den værdi, som de tog for dem er en anden snak... Men du har selv sagt ja, og derfor må det være dig selv som ik tjekkede nok op på tingene...

Bilka snyder jo heller ik en kunde, fordi de tager dobbeltpris for æblerne i forhold til Fakta...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

fion.dk havde et sæt gode sælgere der var ret gode til at overbevise om at den trafik de drev videre var bæredygtig. efter min erfaring var det så dårlig/lidt trafik at det var totalt ubrugeligt.

Side 8 ud af 8 (80 indlæg)