Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fion.dk

Side 6 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicky

 

Nu har jeg idag sendt en mail til ss@fion.dk , håber der er positivt svar imorgen ellers behøver vi vist ikke gøre mere ud af det "samarbejde".

Sælger siger få dage da han roser jeres firma som næsten kan gå på vandet . jeres medarbejder SS siger midt i sidste uge da han bliver rykket for svar.Du vil fremskynde processen(som allerede er flere uger forsinket), men stadig intet.

Jeg håber da for jeres firma at det er fordi min shop(fedepriser.dk) er så lille at i pisser mig op og ned af ryggen. Hvis det er jeres generale politik skal i nok finde lidt mere end 10 mill frem til reklamebudget, for af omtale kommer det helt sikkert ikke.

Kalle

 

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicky

Blot til info har jeg idag fået svar fra jer, der var også en forklaring  på de forskellige ting.

Jeg tror det vil være en fordel for jer hvis i sender info ud til dem der venter på at bliver oprettet,

det er jo ikke så meget det at man skal vente, men det at man ikke ved hvorfor i overskrider de lovede tider.

 

mvh

 

Kalle

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 02:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har utroligt svært ved at se, HVORFOR man dog skal kommunikere igennem et åbent forum om interne forretningsmæssige problemer eller i flere tilfælde "misforståelser" . Hvis jeg var utilfreds med f.eks. min pc vil jeg da heller ikke starte med at diskutere HP i et åbent forum!?

En ting er at indlægget er startet med et spørgsmål om hvem fion.dk er, men derfra også til at svine dem til og konkludere at folk da må være åndsvage hvis de hopper på den og at projektet er talentløst, samt at vi nu er endt med hvorfor man gør dit eller dat, eller "opsiger" aftalen i et åbent forum. Ja så må jeg indrømme at jeg ikke kan se meningen længere...

Er det ikke muligt at :

1. Tale pænt og omtale folk og deres firma med respekt ?

2. kommunikere omkring forretningsaftaler og problemer i samarbejdet direkte til det pågældende firma, istedet for et offentligt forum. (responstiden vil højest sandsynligt også være noget hurtigere hvis man kontakter dem direkte, end at skrive det på Amino

3. Pakke Jante lidt væk og koncentrere sig om sit eget istedet for at nedgøre og være ude med riven, hvis nogen har fået en god ide! Hvis fion.dk bliver et flop, jamen så fred være med det. Så glæd dig over at det ikke er dine 10 mio der er spildt!

Al start er svær og et projekt som fion.dk kan man ikke forvente at alt spiller fra dag 1. Med så stort et setup vil der skulle rettes til hen af vejen og det skal selvfølgelig kommenteres, hvis der er rettelser eller problemer. Mener dog ikke at det skal gøres på denne måde som i denne tråd...

 

Mvh. Chris Harris

Og nej kender ikke nogen hos fion.dk, arbejder ikke for dem. Jeg ejer ikke engang en net butik!

 

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lord N.

Du har ret. Tonen har taget en meget skæv drejning.

Jeg skal være den første til at beklage at have bidraget til den i et alt for oprevet øjeblik.

Amino skal selvfølgelig være et forum hvor vi kan have en debat i en god tone.

Jeg har desuden haft kontaktet Fion.dk og fået svar på mine opstød.

 

Kalle

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Kalle og alle andre

der har interesse i at vide noget om Fion. Der er allerede butikker der har brændt fingrene og en af dem har skrevet i denne tråd. Hvor der også er andre interessante oplysninger omkring fion...

Varme Julehilsner til alle
Pia

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo stadig et firma i opstartsfasen og derfor kan der jo forekome fejl og mangler. Ligeledes kan man ikke tilfredsstille alle kunder og leverandører uanset hvor meget man står på hænder og fødder...

At personerne bag fion.dk engang i midt 80erne havde et juridsk slagsmål med Moonjam eller en tidligere grand prix vinder synes jeg er rimeligt uinteressant.

At der kan være tekniske svipsere vedr. statestik m.m. er selvfølgelig ikke ok, men man må acceptere at det kan ske. Hvis det kræver at man skal betale for det, jamen så tag dog snakken med fion.dk om dette, istedet for at smide dem for ulvene på et åbent forum...

at 1 eller 5 netbutikker har "brændt fingrene" på samarbejdet, kan vel næsten ikke undgåes med det tempo fion.dk har haft på!? Står man med en regningen på mange tusinde kr. så skal det selvfølgelig vurderes og leverandøren(netbutikken) overveje hvad der skal ske, men indtil videre har jeg ikke set eller hørt at nogen har mistet en masse penge på samarbejdet.

Hvis man skal banke en virksomhed som fion.dk op på meget kort tid og med et stort antal web butikker kræver det hurtighed. I denne proces vil der være fejl og mangler. Oplysninger som bliver misforstået m.m. Det er et enormt setup og ligegyldigt hvor mange folk man har ansat og hvor meget man planlægger kan det ikke undgåes at der opstår fejl.

Der har fra starten været mistroiske røster omkring markedsføringsbudget på de 10 mio, om tv reklamerne virklig fandtes, om Nicky Glaven virkelig selv havde gennemset 8000 regnskaber osv osv... Der er absolut intet galt i at have en sund fornuft og overveje hvad man hopper med på omvendt skal man også være realistisk og forvente at hvor der handles der spildes...

Så de butikker der har mistet MANGE  PENGE og er blevet snydt, lad os se tallene. Hvor mange penge er i blevet tørret for ???

En kommentar jeg ikke kan lade være med at smile over, er at der har ikke været nogen butikker der er meldt positiv ud med at de har solgt igennem fion.dk, så derfor findes de ikke :-) Måske har de travlt med at passe Deres butik og kunder, istedet for at.......... :-)

Om fion.dk er et flop eller ej, vil tiden vise. Men forvent ikke mirakler og kunder på ingen tid. De hedder fion.dk og ikke julemanden :-)

Mvh. Chris

P.S, vil gerne endnu engang pointere at jeg ikke kender til ejerne bag fion.dk, arbejder der eller har penge investeret i projektet

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg lige kan se ud fra min lokale statistik på netbutikken, så har jeg ikke haft et eneste salg via fion.dk. Det går en del bedre gennem f.eks. findalt.dk eller andre aggregerende portaler.

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmuskaae

Jeg har flere gange fortalt at vi har brugt Java script til at linke med, så derfor har du ikke kunne se noget på din statistik. Dette blev omprogrammeret i tirsdags, som beskrevet i udsendte mail.

Glæder mig at høre at det går godt for dig på findalt.dk, så bliv ved med det.

Jeg forstår bare ikke, hvorfor du mener at det er bedre der? Jeg har brugt 5 min. på siden og har ikke fundet dig og ej heller et banner for din butik, kun en masse kedelig tekst uden billeder.

Så gik jeg ind på fion.dk og så straks dit banner og dine varer var med flotte billeder, og der var rigeligt til inspiration.

Findalt har ca. 1/10 så mange besøgende, så håber ikke at du har brugt mere end de 149,- kr. du til dato har brugt på fion.dk

Hilsen Nicky

 

Direktør

Nicky Glaven

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicky

Nu er det ikke et spørgsmål om hvad du synes er flot og farverigt, men hvad der rent faktisk performer - og det gør fion.dk ikke for mig pt. Findalt.dk giver et par salg hvor i mod fion.dk ikke giver nogen.

Mht. udgift så er findalt.dk rigtig gratis og ikke pseudo-gratis som jeres. Vi betaler ikke noget for at have et feed med vore varer på findalt.dk.

Fra Horsens
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej rasmuskaae

Du har ret, det kommer an på at blive fundet og få solg nogle varer, det er vel derfor at man betaler for reklamer.

Jeg har betalt f.eks. 2.500,00 for en reklame i 1/2 år, billigt, og jeg har ikke et flot banner på og billeder, men en tekst of det har givet en del trafik og en hel del nye kunder, så jeg ved at den virker, og de fleste af mine kunder finder mig på Google ved at søge og jeg har et specielt efternavn, der også er firmanavnet, hvor nemt kan det så være, og det husker folk,  men Fion skal jeg nok betale omkring min. 1950,00 skriver Nicky og hvad får jeg for dem??????????

I skrivelsen fra Nicky skriver han selv at selv om en forbruger sider og ruller alle reklamerne igennem med lukkede øjne, skal jeg også betale og alle de andre der nu er på den side, og det får man bestemt ikke kunder af hvis de alle sammen sidder med lukkede øjne HAHA Jeg personligt kunne ikke se trafikken, men der bliver skrevet noget om en Java scripts, og jeg har lige fra starten gjort dem opmærksom på at der var noget der ikke stemte overens, hvorfor har de så først nu, ændret det??????????????? Jeg har mange ubesvarede spørgsmål, men gider ikke og har heller ikke tid ( har utrolig mange kunder) mere det skriveri med Fion, jeg får ikke de svar jeg gerne vil have svar på........

 

Rigtig god dag til dig

Pia Glasdam

Side 6 ud af 8 (80 indlæg)