En Super Super fed idé - og det er lige præcis sådan en mulighed jeg pt. står og mangler for at kunne tage springet for alvor. |
Hej Runge
Tak for feedbacket. Jeg er super glad for den megen respons og positivitet.
Jeg kan rigtigt godt lide din vinkel, det er lidt der vi gerne vil hen. Bare med at vi også stiller krav til kunden, for hvis f.eks. der ikke er Dankort betaling med, så får kunden ikke succes, hverken med vores og sandsynligvis heller ikke andres løsning.
Vores produkt er ikke baseret OsCommerce, det er bygget op fra grunden på Microsoft .Net teknologi. Vi har været på markedet i 4 år, og er e-mærke godkendt etc. Vi udvikler løbende på produktet, og om en lille uges tid launcher vi version 2.3, hvor der er lagt mange kræfter i at lave en rigtigt lækker oplevelse i administrations modulet, så løsningen bliver meget lettere at gå til.
Jeg er ikke helt enig, med dig i at man behøver at kvitte sit job, for at starte webshop. Der er flere der bruger webshops, som bi-indtægt. Og hvis en shop ligger og generer en 10.000 - 20.000 om måneden, så er det jo et ret godt supplement til en fastløn.
Men vi er enige om at der er en del investering såsom Dankort, som man bør foretage, ellers kommer man ikke videre.