Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vask ikke kuglepennen

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu synes jeg ikke BH`er er så voldsom store heller ikke når de er foldet sammen Sad så jeg har også fået sneget nogle bøjle-bh`er i vaskemaskinen nogle gange med samme resultat som I beskriver. På et tidspunkt satte en sig fast inde i selve maskinen, ja, jeg fatter ikke hvordan bøjlen kom derind, men måske er det samme sted alle de enlige sokker mødes?

Min kæreste der er uddannet elektriker havde så sådan en rigtig smart lille gribetang med hjem så var lille nok til at kunne få fat i bøjlen og få den hevet ud inden den lavede mere ravage.

Der gik ikke lang tid så fik jeg en gave af ham - BH`er UDEN bøjle - Et vink med en vognstang eller...? Embarrassed 

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:01

En dejlig tråd, der giver mig mavepine af grin og for engang skyld ikke angst....

Min søde mand have en dag forvildet sig ned til vaskekælderen hvor vores drenges tøj stod for skud. Da vasken var færdig, væltede det ud med blomsterløg ( og tøj)

Vores ældste dreng hvade leget gatner og ville gemme blomsterløgne, men havde ikke kunne andre steder at gemme dem end i bukselommerne.

Nu tømmer min mand altid buskelommerne. Smile 

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 16:08

Mine 4 store børn har også en vis tendens til at proppe deres lommer med alt muligt, sten, papir, mælklåg, perler eller sågar FRØER - yeps, I hørte rigtig, og det er dem der hopper (når de ikke har lagt i en børnelomme for længe) eller regnorm - irkkk Surprise

Så jeg forsøger også at få tømt alle lommerne inden vask, men det sker alligevel at der sniger sig noget med som der IKKE er meningen skal vaskes.  

Har I set hvordan en pengeseddel eller måske værre en lottokupon ser ud efter en gang vask?

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 16:15

Jeg har to gange vasket en 500 kroner seddel, som lå i en baglomme - men man skal bare lade den ligge indtil alt er helt tørt, så er den hel, fin og meget meget ren =P

Mette

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:22

nåh det sådan man gør med de sorte pengeGeeked

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 16:49

mutter:

nåh det sådan man gør med de sorte pengeGeeked

Det ved jeg ikke noget om, jeg kender kun de hvide *indsæt glorie her*

Mette

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 06:27

Lars Bachmann:

Se, det er humor Big Smile

Det kunne være vi skulle lave en top 100 liste over ting det ikke kan anbefales at putte i vaskemaskinen.

Lidt off-topic:
Jeg havde engang en svigerfar som skulle have 20 gæster til spisning. Han aftaler så med konen at han skal vaske og klargøre 40 store bagekartofler, mens konen kører ud og handler det sidste.

Da han så skal til at gnubbe den 3 kartoffel ren for jord får han en genial ide... Han putter dem allesammen i vaskemaskinen og giver dem et skylleprogram på 40 grader.

Konen var ikke tilfreds da hun kom hjem.Smile

Min venindes datter ville så gerne hjælpe med aftensmaden da de skulle have gæster.. så hun blev sat til at vaske jordbær til desserten i køkkenvasken..
De blev rigtig rene! .. men den der opvaskemiddel-smag er nu ikke noget jeg kan anbefale :-)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 00:24

HEHE Jeg må vist på jagt efter en pen der kan klare vask, det må da være en god måde at differencere sig ud på...

Spørgsmålet er bare hvor stor målgruppen er? ER DER FLERE END HANS??

(jeg har aldrig vasket mine penne )

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 01:25
Hej Hans Jeg vil bare spørge om dine bukser ikke kan være en form for morderne kunst. Nu sælger jeg mobiltelefoner. Jeg vil bare side at den med mobiltelefoner i vaskemaskinen det er en klassiker. Men jeg vil lige komme med en. En kunde kommer ind og telefonen virker ikke. Ekspedienten spørger om den har fået væske. NEJ det han den ikke. Man åbner telefonen for at få dens serie nummer. Der er en hvid lag i telefonen. Hvad er dette spørger ekspedienten. Kunden svarer det er mælk men det er jo ikke væske ???? Men den bedste fik jeg og høre den anden dag. En kunde kommer ind havde lige for en måned siden bundet sig i 6 måneder til en ny telefon. Han ville gerne købe en ny. Spurte hvor er den du købte for en måned siden ???? Kunden svaret at han bor på et nedlagt Landbrug og der havde det været lidt koldt så han var gået over for at fyre op. Der kom lidt træ ind og ud af brystlommen hoppede mobilen og 1.2.3 så var der mobil varme. Men det var en dyr fornøjelse synes han bag efter. Der er jo ikke meget varme eller vægt i en telefon. Men de fik da varmen.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 01:41

Jeg er også rigtig god til at vaske penge, papirslommetørklæder (æv) og skruer m.m. i vaskemaskinen. Godt den ikke har ben, så var den nok emigreret for længst! Big Smile

Det værste bedste jeg har gjort er dog at vaske min mobil i toilettet! Jeg havde været ude at løbe en tur, og da jeg kommer hjem sætter jeg mig på toilettet. Jeg undrede mig lidt da det sagde 'plop' - især fordi jeg ikke skulle sk...

....det viste sig at jeg havde glemt at lyne lommen i min løbejakke. Mobilen kom sig aldrig over det. RIP.

Tina

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)