Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo: 500,- | Hjemmeside: 1.500,- | Visitkort: 200,-

Side 7 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Kan kun give dig ret i, at man får hvad man betaler for, og ikke kan forvente meget for kr. 2500,00.

Aftalen her var, at der skulle laves en web-site med 4 grupper - med ca. 2 til 4 fotos i hver gruppe og en lille smule tekst og jeg derefter skulle have en anvisning på, hvordan jeg selv skulle rette og tilføje yderligere til siden. Ingen tilretninger - ingen super service - ingen tlf.support.

Her er hvad jeg har fået  http://www.star-heat.eu/

Synes du det er kr. 2500,00 værd?

Og ingen forklaring på noget som helst - kun en mail at siden var færdig og han ikke ville refundere noget.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er jo netop at de ikke engang får hvad de betaler for. De får ingenting - og 1500 er dyrt for ingenting.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chengdu. 

Jeg vil give dig ret i at siden ikke er 2.500 værd, men hvad jeg ikke forstår er at han har formået at få betaling FØR produktet er leveret og godkendt... Normalt vil jeg sige at det på større projekter over 10k er normalt man aftaler en betaling ved opstart, og en ved afslutning + godkendelse, men ved små projekter kan jeg ikke forstå der ikke er nogen der har været utrygge ved at betale for noget som man slet ikke ved hvad er. 

-Karsten

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

chengdu i dit tilfælde vil jeg faktisk mene at du har fået hvad du har betalt for. 2500 for en hjemmeside er enormt billigt, og hvis du skulle have vejledning i brug efterfølgende ville min pris være mindst dobbelt så stor.

EDIT: Jeg har lige set at siden faktisk er sat op i Joomla. Udvikling af unikt design til Joomla skal du kigge længe efter for 2500.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:

chengdu i dit tilfælde vil jeg faktisk mene at du har fået hvad du har betalt for. 2500 for en hjemmeside er enormt billigt, og hvis du skulle have vejledning i brug efterfølgende ville min pris være mindst dobbelt så stor.

Men du ville vel også levere et produkt som kunderne ville være glade for? er det ikke hele humlen idet her. Manden har fået lov at rende med nogle penge, fordi nogen har betalt ham før de har godkendt et produkt...

-Karsten

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

"EDIT: Jeg har lige set at siden faktisk er sat op i Joomla. Udvikling af unikt design til Joomla skal du kigge længe efter for 2500."

Det kan godt være det er min professionelle stolthed, men der er intet unikt eller design agtigt over den hjemmeside, og det at den er sat op i Joomla er mere til leverandørens fordel end kunden, i det man så kan "sælge" alle de gode ting ved joomla (cms osv).

Jeg er enig med dig i at 2.500 er ikke mange penge for en hjemmeside, men vi er uenige om hvad vi ville være bekendt selv at levere. Du skriver selv at 1.500 for ingenting er dyrt, og jeg vil da mene at 2.500 for ingenting er endnu dyrere.. og jeg vil stå fast ved at den hjemmeside slet og helt aldeles ikke er pengene værd, men det er ud fra professionel stolthed der spiller ind.

Jeg tror desværre ikke det hjælper rent juridisk når man prøver at få pengene igen. Det havde været bedre havde man slet ikke betalt før man var tilfreds..

-Karsten

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Vi kan hurtigt blive enige om at der er noget galt med forretningsmodellen hos getdesign. Vi kan også blive enige om at 2500 er for meget for en hjemmeside man ikke er tilfreds med - måske er problemet at der ikke er timer/penge til at følge projektet til dørs. Som professionel ville jeg heller ikke levere en sådan løsning, uanset prisen - jeg ville hellere lade være.

Joomla giver store fordele, også for kunden efterfølgende. Selvfølgelig er det dyrere at få sat et design op i Joomla frem for standard HTML - det tager længere tid, og tid koster penge.

Designet ligner måske noget du har set før, men umiddelbart ser det ikke ud til at være baseret på et template (nu kender jeg self ikke alle templates på markedet, men...) - det er (så vidt jeg kan se) specielt designet og udviklet til formålet.

I bund og grund tror jeg vi er enige, jeg prøver bare at gøre fortælle at hvis man regner med at få en hjemmeside designet, programmeret og efterfølgende få support og vejledning for 2500 så beder man om at blive taget an.lt.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja så tror jeg at jeg kigger videre i Aminoér kæmpemarked...   Jeg skal have både logo, hjemmeside & visitkort lavet...  men kan se det smutter indimellem.    -  har netop købt www.lagerinventar.dk  som skal rettes meget snart....  Der ligger en lille udkast til logo og farver klar på en powerpoint...

 

hilsen Michael

Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Lige for en ordens skyld vil jeg godt sige, at i første omgang skulle Troels - getdesign have lavet en anden web-site for mig. Da han aldrig kom igang med den, lod jeg en anden lave den og da jeg jo havde betalt Troels, aftalte vi, at han skulle lave den simple side,  jeg viste i mit tidligere indlæg.

Og til jer der siger, man ikke kan forvente noget for kr. 2500,- - måske ikke, men her er hvad jeg har fået lavet for netop det beløb www.scan-china.eu - dog ikke den engelske oversættelse - som ikke er helt færdig endnu - så kom ikke og sig at man ikke kan få noget lavet for kr. 2500,00 - og tilmed en god dialog hen af vejen og instruktion om, hvordan jeg selv kan rette, tilføje når jeg vil.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

"Og til jer der siger, man ikke kan forvente noget for kr. 2500,- - måske ikke, men her er hvad jeg har fået lavet for netop det beløb www.scan-china.eu - dog ikke den engelske oversættelse - som ikke er helt færdig endnu - så kom ikke og sig at man ikke kan få noget lavet for kr. 2500,00 - og tilmed en god dialog hen af vejen og instruktion om, hvordan jeg selv kan rette, tilføje når jeg vil."

Hvis siden opfylder din forventning, og du har haft en god dialog med leverandøren, så siger jeg bare  Yes Yes Yes

Hvis du spørger mig om du har en god hjemmeside, så kunne jeg give dig en times lektion om hvorfor designet, farvevalget, farvesammensætningen, tekstvisningen samt brugervenligheden er helt til rotterne.

Jeg vil dog helt og aldeles lade den stå som du gerne vil have den til at stå. En hjemmeside hvor leverandør og køber har haft en god dialog, og leverandøren har haft en tilfreds kunde og samtidigt fået lidt for det (for 2.500 er billigt!). Cake

-Karsten

Side 7 ud af 8 (80 indlæg)