Er der forsat personer i denne tråd som endnu ikke har modtaget deres produkt hos getdesign som er interesseret i, at se på en samlet mulighed for at få pengene tilbage så kontakt mig venligst. :)
Hej Bacardil,
Jeg er meget interesseret. Har fået lavet en hjemmeside hos
getdesign.dk , men resultatet blev forkert baggrundsbilled samt ingen
tekst i menuerne.
Jeg er selv igang med at kontakte advokat, men hvad er din idé?
Vi kunne også henvende os til forbrugerprogrammet "kontant"?
Nu skriver du selv "Forbrugerprogrammet" Kontant. Det er nemlig præcis det, det er: Et forbrugerprogram, ikke for utilfredse firma-indehavere.
Jeg vil umiddelbart tro, at de ikke vil have med det at gøre - da der hersker forskellige regler på B2B og B2C markederne. Et tv program rettet mod forbrugere hitter langt bedre end samme program rettet mod virksomhedsejere.
Beklager, men I skal nok bruge en advokat i stedet. Saml jer hos en enkelt og få ham til at tage sig af sagen.
Med venlig hilsen
Flemming
PS: Det er egentligt underligt at der ikke findes en slags voldgift for kreative virksomheder - nogen, der kunne vurdere hvordan et givent problem løses uden at hele retsapparatet skal igang.
Vi kunne også henvende os til forbrugerprogrammet "kontant"?
Nu skriver du selv "Forbrugerprogrammet" Kontant. Det er nemlig præcis det, det er: Et forbrugerprogram, ikke for utilfredse firma-indehavere.
Jeg vil umiddelbart tro, at de ikke vil have med det at gøre - da der hersker forskellige regler på B2B og B2C markederne. Et tv program rettet mod forbrugere hitter langt bedre end samme program rettet mod virksomhedsejere.
Beklager, men I skal nok bruge en advokat i stedet. Saml jer hos en enkelt og få ham til at tage sig af sagen.
Med venlig hilsen
Flemming
PS: Det er egentligt underligt at der ikke findes en slags voldgift for kreative virksomheder - nogen, der kunne vurdere hvordan et givent problem løses uden at hele retsapparatet skal igang.
Den tanke har jeg netop tænkt. Jeg har derfor netop skrevet til Basta(tv2) Da de ofte går dybere ind i sagen og finder bagmændene.
Ja, det er meget ærgeligt at der ikke er en forvaltning man kan henvende sig til. Ved det ikke, men måske forbrugerrådet/klagenævnet kan gøre noget.
Men bagmanden skal findes og hans forretningsmetode stoppes.
Troels, getdesign, har også taget rø... på mig - så hvis nogle går sammen om at hyre en advokat, er jeg med på vognen.
Bor til daglig i udlandet, men kommer til DK medio maj - jeg har en adresse og tlf. som jeg tror er Troels's, men vil ikke lige opgive det her i dette forum, da jeg ikke er 100% sikker.
Som andre her i dette forum er det ikke så meget pengene det drejer sig om, men at han bliver stoppet, gerne en gang for alle.
Rigtig surt for de der åbenbart er kommet i klemme.
Når det er sagt, så får man altså bare ikke få ret meget for 1500,-
På en måde har man vel fået hvad man kunne forvente til prisen --- nemlig ikke ret meget
I min verden kan man ikke forvente super webdesign -- en milliard tilretninger - super servce og 24/7 telefonsupport til 1500,-
Som regel får man det man betaler for.
Man har ikke betalt ret meget ---- og så kan man ikke få ret meget.
Problemet her, uden at jeg kender noget til nogen parterne overhovdet, er nok at forventningerne til det leverede ikke er afstemt ordentligt mellem parterne på forhånd. Det er jo at bede om problemer, og det har man så fået.