Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo: 500,- | Hjemmeside: 1.500,- | Visitkort: 200,-

Side 8 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne ikke være mere enig med Karsten. p.s getdesign er nede...måske noget var galt med deres forretningsmodel igen :)

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har fået følgende opfordring fra min rådgiver i Nykredit, da jeg spurgte om pengene jeg har indbetalt kunne tilbageføres.

"Det kan ikke desværre ikke lade sig gøre at lave indsigelse imod en konto til konto overførsel. Det eneste kunde kan gøre er at anmelde sag til politiet ved et civil søgsmål eller få beløbsmodtageren til at returnere beløbet."

Med venlig hilsen
Rune Stenhøj Atzen

Rune Stenhøj Atzen

Kundechef
Center Århus, Erhverv

Derfor vil jeg spørge hvem der vil være med i en anmeldelse til Politiet? Skriv til mig på:  villakulla.pedersen@gmail.com

Med venlig hilsen

Tom Th. Pedersen

Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 17:57

Jeg har fået følgende opfordring fra min rådgiver i Nykredit, da jeg spurgte om pengene jeg har indbetalt kunne tilbageføres.

"Det kan ikke desværre ikke lade sig gøre at lave indsigelse imod en konto til konto overførsel. Det eneste kunde kan gøre er at anmelde sag til politiet ved et civil søgsmål eller få beløbsmodtageren til at returnere beløbet."

Med venlig hilsen
Rune Stenhøj Atzen

Rune Stenhøj Atzen

Kundechef
Center Århus, Erhverv

Derfor vil jeg spørge hvem der vil være med i en anmeldelse til Politiet? Skriv til mig på:  villakulla.pedersen@gmail.com

Med venlig hilsen

Tom Th. Pedersen

Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 17:58

1. Jeg har fået følgende opfordring fra min rådgiver i Nykredit, da jeg spurgte om pengene jeg har indbetalt kunne tilbageføres.

Med venlig hilsen
Rune Stenhøj Atzen

Rune Stenhøj Atzen

Kundechef
Center Århus, Erhverv

Med venlig hilsen

Tom Th. Pedersen

Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 17:59

2. Jeg har fået følgende opfordring fra min rådgiver i Nykredit, da jeg spurgte om pengene jeg har indbetalt kunne tilbageføres.

Med venlig hilsen
Rune Stenhøj Atzen

Rune Stenhøj Atzen

Kundechef
Center Århus, Erhverv

Med venlig hilsen

Tom Th. Pedersen

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 21:28
Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 21:30

Nej. seriøst!

mvh Tom

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 21:32

Men hvorfor 4 identiske indlæg. AMINOer har det med at læse alle indlæg, så du kan regne med de også læser dit. Du behøver ikke gentage det 4 gange...

Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 21:43

Jeg troede at jeg skulle svarer hver enkelt indlægsholderEmbarrassed

mvh Tom

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:55
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Må nu sige at godt design ikke behøver koste en formue!!!

www.landevejens.dk www.ap-ren.dk disse hjemmesider har jeg brugt en del tid på og de har ihvertfald ikke kostet 2500,00 at producere.

Men hvad ved jeg!? synes selv godt om det jeg har lavet og dem det er lavet for mener osse det samme!

Hvis nogen skulle have en mening om ovenstående sider er i velkomne!

Med hensyn til troels og getdesign.dk har jeg også haft henvendt mig til herren for lang tid siden! Må sige at det der "skræmte" mig væk var at manden skulle have penge forud! Især når man tænker på at det ikke er "dyrere end 500,-  1500,- og 2500,-

Side 8 ud af 8 (80 indlæg)