Desværre har jeg svært få prositive oplevelser med GLS i forbindelse med min virksom hvor vi bl.a. tilbyder førstehjælpskurser:
Vi har i det sidste års tid haft særdeles store problemer med GLS's evner til at leverer den aftale vi har med hensyn til modtagelse af pakker. ( Scannerkort)
Vi har tit oplevet at vi har måttet kontakte GLS, for overhovedt at få vores pakke udleveret, selvom vi har en pakkeservice aftale med Jer.
Gang på gang ser vi at vores pakker har været åbnet af GLS, eller at embalasjen er ødelagt. Enkelte gange har der også manglet noget af indholdet.
De få gange vi har prøvet at tale med GLS´s chaufører har de ikke været istand til at gøre sig forståelig på hverken dansk, engelsk eller tysk, hvilket for mig som kunde er særdeles irriterende.
Det har da også hendt at Jeg er blevet kontaktet af mine kunder, som har haft problemer med at modtage pakker som er sendt med GLS.
I dag havde jeg kontakt med GLS kundeservice i Taastrup, og fik en særdeles ubehøvlet behandling da jeg bad damen om at sørge for at min pakke blev leveret som aftalt..
Jeg har derfor valgt at opsige vores aftale med GLS da vi desværre ikke kan se hvordan vi skal kunne have tillid til dem.
Jeg er så dybt chokeret over den uprofessionalisme jeg oplever hos jer og jeg har nu valgt at advare mine samarbejdspartnere og kunder om GLSs uheldige behandling af pakker, og bedt mine leverandøre om at finde andre alternativer for forsendelser.
Da vi modtager mange pakker er dette derfor et stort problem for os.