Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bringer GLS overhoved pakker ud?

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)
Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

vi kan tilbyde . fly + bil + economy kurer Pakker.

må vi gi dig en pris næste gang du skal ha noget hjem fra udlandet

kig ind på www.iks-logistik.dk eller gi mig et ring og du skal få en god

pris på din forsendelse

mvh. benny

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:17

Rart med positive udmeldinger i forhold til de ganske få der er utilfredse..

GLS oplever også i stigende grad at få flere og flere nye store kunder i folden, og det er jo ikke et tegn på, at servicen ikke er i top.

mvh

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:24

Lanther:

Rart med positive udmeldinger i forhold til de ganske få der er utilfredse..

GLS oplever også i stigende grad at få flere og flere nye store kunder i folden, og det er jo ikke et tegn på, at servicen ikke er i top.

mvh

Hvorfor er det rart at høre når du i øvrigt ikke har nogen tilknytning til GLS?

Du står gang på gang i kø for at forsvare GLS til sidste blodsdråbe.

GLS har stort potentiale når de får opdraget på deres vognmænd - konceptet er godt nok - det er bare vognmændene og selskabet der hiver i hver sin retning.

Vognmændene har tydeligvis interesse i at fake forgæves leveringer - vognmændene burde i stedet blive belønnet for at levere hurtigt / til tiden.

Og så skal GLS holde op med at smadre folks ting - burde man kunne instruere medarbejdere / vognmænd i ved hjælp af et lille kursus i håndtering af pakker.

Sidst, men ikke mindst skal de holde op med at stjæle - det burde kunne lade sig gøre hvis GLS rent faktisk opdager at de har et problem - det gør de hvis det lykkes folk at få erstatning for deres mistede pakker i nogen eller høj grad.

Jeg venter altså spændt på at kunne komme i gang - jeg vil hellere betale 49kr for fragt (endda med moms) end 75kr excl moms hos postdk. Det kan for fanden ikke være så svært og jeg tror de kan vælte postdanmark omkuld hvis de lige retter op på ovennævnte tre punkter.

VH Jørgen Olsen

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 14:47

Mon ikke de brodne kar findes i alle lejre ??

GLS er og bliver det bedste alternative til Post Danmark, dels fordi de er blevet meget store og kan håndtere alle arter af pakker, dels at de har et kæmpestort netværk her i Danmark og Udlandet..

Vil du vide mere, kan du bare klikke her

Selvfølgelig skal de alle have en saglig kritik og selvfølgelig skal de kunne tåle denne kritik, og alle kan altid blive bedre og GLS viser sig netop fra sin bedste side i forhold til andre aktører.

Men, husk igen på, at antallet af klager ikke afspejler GLS som dårlig, tværtimod..

mvhGeeked

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 15:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lanther:
Men, husk igen på, at antallet af klager ikke afspejler GLS som dårlig, tværtimod..

?

De manglende leveringer fra GLS har fået os til at glemme de smadrer vores ting, så nu mangler vi bare at høre 'Merci'-sangeni mens vi ser hele kontorfællesskabet stimle sammen om den rare GLS mand. Så glemmer vi også de manglende leveringer.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 15:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du glemmer li´godt at læse de andre ord..

mvh

Tilmeldt 16. Apr 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:12

Desværre har jeg svært få prositive oplevelser med GLS i forbindelse med min virksom hvor vi bl.a. tilbyder førstehjælpskurser: 

Vi har i det sidste års tid haft særdeles store problemer med GLS's evner til at leverer den aftale vi har med hensyn til modtagelse af pakker. ( Scannerkort)

Vi har tit oplevet at vi har måttet kontakte GLS, for overhovedt at få vores pakke udleveret, selvom vi har en pakkeservice aftale med Jer.
Gang på gang ser vi at vores pakker har været åbnet af GLS, eller at embalasjen er ødelagt. Enkelte gange har der også manglet noget af indholdet.

De få gange vi har prøvet at tale med GLS´s chaufører har de ikke været istand til at gøre sig forståelig på hverken dansk, engelsk eller tysk, hvilket for mig som kunde er særdeles irriterende.

Det har da også hendt at Jeg er blevet kontaktet af mine kunder, som har haft problemer med at modtage pakker som er sendt med GLS.

I dag havde jeg kontakt med GLS kundeservice i Taastrup, og fik en særdeles ubehøvlet behandling da jeg bad damen om at sørge for at min pakke blev leveret som aftalt..

Jeg har derfor valgt at opsige vores aftale med GLS da vi desværre ikke kan se hvordan vi skal kunne have tillid til dem.

Jeg er så dybt chokeret over den uprofessionalisme jeg oplever hos jer og jeg har nu valgt at advare mine samarbejdspartnere og kunder om GLSs uheldige behandling af pakker, og bedt mine leverandøre om at finde andre alternativer for forsendelser.
Da vi modtager mange pakker er dette derfor et stort problem for os.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:09

Kim S:

Vi har igennem tiden haft rigtig mange forsendelser som er kommet tilbage til os, eller kunder som har ringet og sagt at de ikke har modtaget pakken, og der heller ikke er lagt en seddel i deres postkasse/brevsprække, eller hvor de har fået en seddel men der har været nogle hjemme i al den tid hvor GLS angiveligt skulle have prøvet at aflevere pakken og vupti har der ligget en seddel i postkassen, som om at de bare har skrevet en bunke sedler og så kører rundt og smider dem i postkassen uden reelt at være ude med pakkerne!

Det problem har vi nu aktså også ofte haft med posten..
Jeg havde faktisk en kunde for noget tid siden, som kom ned af trappen i hendes opgang og så at posten stod ved hendes postkasse - her var han ved at skrive en "kunden-er-ikke-hjemme" seddel.. Hun blev sur og spurgte hvorfor han ikke gik op og bankede på døren for at aflevere - og svaret var at "han gad satme ikke gå op af alle de trapper, hun kunne da bare smutte på posthuset og hente den!"
Vi har primært haft problemet med pakker som skal leveres i København.

Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 19:42

, men husk så på, at det er afsender der skal notere, at denne pakke må sættes!

Hvad fanden er det for en gang vrøv`l!!!!

Lanther er du ansat i Gls eller hvordan hænger det sammen ?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:58

Jeg er begyndt at udbyde GLS fragt via min webshop. Som et lille eksperiment. Når der bliver pakker væk vil jeg erstatte dem meget hurtigt - og jeg vil løbende holde øje med leveringstiden.

Første pakke var tre dage om at nå frem og kunne ikke følges på track&trace, så det lover ikke godt.

Jeg er meget forsigtig med emballeringen og får pakkerne til at se diskrete ud. Jeg skriver f.eks. heller ikke Olsens IT da alt med IT frister langfingrede vognmænd. Og så bruger jeg meter på meter af tape, pap og bobleplast til at beskytte mine produkter.

Får jeg data nok vil jeg forsøge at lave en rapport jeg vil sende til GLS samt lægge ud på nettet.

Jeg forstår ikke helt hvad Lanther er ude på - om han bare "troller" eller hvordan - men GLS har et fantastisk koncept og jeg tror ærlig talt det er kundernes ansvar at opdrage på firmaet. Brodne kar i form af vognmænd skal ikke have lov til at ødelægge et godt koncept - det er kundernes ansvar at sørge for at dem der sidder på kontor med slips hos GLS finder ud af at der er et problem. De har åbenbart ikke overvejet at søge på nettet og se hvordan deres omdømme i øvrigt er - så de skal hjælpes lidt på vej.

Lanther: Det kan godt være du mener jeg er usaglig i nogle af mine indlæg - måske har du ret. Til gengæld mener jeg du har det man vil kalde et "integritets-problem" - det er jeg sikker på mange vil bakke op om - kan du gøre noget ved det?

Vognmænd hos GLS får meget få kroner for deres arbejde - de er underbetalte - sådan er det som regel at være vognmand - det må man finde sig i hvis man har lyst til at hygge sig og køre rundt - det er en livsstil. Nogle vil måske føle det er uretfærdigt - og snyde sig til en bedre løn - stjæler de eller snyder de skal de jo bare ud af vagten - der står folk i kø for at få deres job alligevel ! Og så kan vi andre få fragt til en fornuftig pris hos GLS når det kører :)

VH Jørgen Olsen

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)