MAIL TIL GLS:
Dårlig Service.
Skulle modtage en pakke i dag fredag. d. 31. juli 2009.
Havde ikke mulighed for at være hjemme før klokken 14 og havde fået at vide at i kørte ud mellem 8 og 16.
Jeg hang en seddel på min dør om at hvis ikke jeg var hjemme måtte
han gerne smide pakken af i den nærmeste pakkeshop (1,6 km væk).
Da
jeg kommer hjem ser jeg at sedlen på døren er væk og bliver glad da jeg
i min verden tror at så kan jeg hente forsendelsen i pakkeshoppen.
Problemerne begynder så i pakkeshoppen hvor han ikke har min pakke.
Jeg
ringer til kundeservice og snakker med Hanne, der er meget behjælpelig
og hun tager kontakt til chaufføren for at høre ham hvor min pakke er.
Da Hanne vender tilbage kan jeg forstå at hun har haft nogle
kommunikations vanskeligheder med chaufføren men hun kunne udlede at
hans bil var tom og at han havde leveret pakken tilbage på depotet i
Taastrup.
Jeg kører en tur til Taastrup i håb om at få min pakke
men bliver mødt med ligegyldighed og en information om at alt det
bilerne har med hjem bliver først scannet omkring midnat.
Her står jeg så, i samme bygning som min pakke men kan ikke få den
udleveret fordi der bliver samlet til bunke og først scannet til
midnat. Hvorfor ikke scanne løbende??
Ringer til kundeservice
igen for at aftale en ny levering. Spørger så om ikke bare chaufføren
på mandag kan køre den direkte i pakkeshoppen for så kan jeg hente den
efter arbejde. Det kan man ikke?? Det er noget med noget afregning. Jeg
tilbyder at betale for denne afregning for jeg vil gerne have min
pakke... niks!!! Det kan ikke lade sig gøre.
Venner og naboerne er på ferie/arbejde, familien bor i Jylland. Jeg
er vognmand og kan ikke sige hvor jeg er hvornår og derfor kan jeg ikke
opgive en adresse i kan levere mellem 8-16.
Summen af det hele
er at jeg ikke kan få min pakke uden at holde en dag fri med dertil
mistet indtjening... det er ikke god service.
Systemet ville være godt hvis bare man kunne afhente, uden
forudgående aftale, i pakkeshoppen. Gerne med et gebyr det ville være
underordnet men fra min vinkel har i på nuværende tidspunkt en
dårligere service end PostDanmark. De kører ud om aftenen til privat
adresser og hvis ikke man er hjemme kan man hente den dagen efter på
posthuset.
Skidt GLS... Rigtigt Skidt..
Jan S. Nielsen
PS og så har jeg altså ikke nægtet modtagelse som jeres chauffør har kodet ind da han scannede på min adresse kl 10:05.
PPS nu er pakken så kommet til Kolding???? JEG BOR I VALLENSBÆK!!!!!!
Dato + Tidspunkt
Ansvarlig GLS lokation
Hændelsesnr.
31-07-2009 16:40
DK0063 Kolding, Danmark
2.0 Forsendelsen er ankommet til behandling
31-07-2009 11:11
DK0026 Taastrup, Danmark
11.0
Forsendelsen er på vej til levering
31-07-2009 10:05
DK0026 Taastrup, Danmark
4.24
Forsendelsen er ikke leveret Modtagelse nægtet
31-07-2009 04:00
DK0011 Taastrup, Danmark
2.0
Forsendelsen er ankommet til behandling
30-07-2009 20:22
DK0063 Kolding, Danmark
1.0
Forsendelsen er overført
30-07-2009 20:21
DK0063 Kolding, Danmark
2.0
Forsendelsen er ankommet til behandling
30-07-2009 20:19
DK0063 Kolding, Danmark
2.0
Forsendelsen er ankommet til behandling
29-07-2009 23:01
NL6000 , Holland
0.0
Forsendelses data modtaget
29-07-2009 23:01
NL6000 , Holland
1.0
Forsendelsen er overført