Har haft nøjagtig samme kedelige oplevelser som trådstarteren. op til 3 forgæves besøg på vores adresse - jeg ved der var nogen der kunne tage imod. Fik også breve via postdk om at vi skulle kontakte gls og aftale en ny dag alle 3 gange. til trods for at man ikke kan banke på vores dør uden at albuen rammer postkassen. Det hele endte i gøg og gokke da pakken var opdelt i 2 pakker og det endte med at da jeg kørte ud for at hente pakkerne selv da jeg blev træt af brevende var kun den ene i deres central den anden lå på et lad og denne gang var de så virkelig ude på adressen for der lå en seddel i postkassen da jeg kom hjem. Havde også fat i deres call center eller hvad de kalder det - lige så dårlig service, der blev aldrig ringet tilbage og min beskeder om at holde pakkerne tilbage så jeg selv kunne hente dem på centralen blev ignoreret. Jeg endte med at få det indtryk at det var vognmanden der kunne fakturere selskabet for hver forgæves kørsel :( Jeg ved der kan ske fejl - men der altså en grænse og den overskred gls med flere længder. Idag sikre jeg mig at det ikke bliver sendt med GLS når jeg bestiller noget og hvis det gør finder jeg en alternativ leverandør. Jeg kan stadig huske min store frustration over at det fungerede så dårligt når nu jeg skulle bruge indholdet af pakken. |
Jakodan:Det problem har vi nu aktså også ofte haft med posten..
Jeg havde faktisk en kunde for noget tid siden, som kom ned af trappen i hendes opgang og så at posten stod ved hendes postkasse - her var han ved at skrive en "kunden-er-ikke-hjemme" seddel.. Hun blev sur og spurgte hvorfor han ikke gik op og bankede på døren for at aflevere - og svaret var at "han gad satme ikke gå op af alle de trapper, hun kunne da bare smutte på posthuset og hente den!"
Vi har primært haft problemet med pakker som skal leveres i København.
Vi har samme problem med CityMail, når de skal levere post til vores adresse på 4. sal. Der bliver tapet en seddel fast på døren om, at der "ikke er navn på døren", hvilket der - helt tydeligt - er, hvis man orker at gå op af trapperne og kigge.
Megairriterende.