Hos mig nægter de at sætte en pakke af, med mindre de har en underskrift. Men i stedet for en fuldmagt, kan du lave en aftale om et sted de må sætte pakken og du får tilsendt en stregkode, som du sætte op, samme sted. Det er bare lige et dokument de sender til dig, til underskrift. Jeg kan normalt afhente varen direkte på centralen, det har jeg gjort tidligere, når det haster. Men nu ved jeg ikke hvor langt du bor fra din central.
Jeg synes nu de har været meget hjælpsomme, de gange jeg har haft kontakt til dem. Ingen klager herfra.
HELT ENIG Der findes ingen bedre og mere pålidelige som dem... Vi har sendt over 4000 pakker på 2½ år uden så meget, som en er blevet væk eller beskadiget...
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Ja jeg bruger KUN UPS, måske er de lidr dyre men det virker bare, også nå jeg fra vare hjem fra Italien, der sider jeg til mine leveringdøre at hvis ikke de bruger UPS, så skal de ikke sende noget til mig, og det er også, om det er flere paller på en gang.
GLS har afskevet en del vognmænd her på det sidste så inden længe ser vi Nok GLS forsvinde Lige som A-post
Ved du hvor store GLS er på deres hovedmarkeder i Tyskland, Frankrig og Italien? For det der er da den værste gang vrøvl der har været postet...
Helt enig
og dertil kommer alle de andre ikke uvæsentlige EU-lande.
Måske det også lige skal nævnes, at det ultimative moderselskab er Royal Mail, UK.
Det er okay, at være utilfreds med service, forretningspolitik mv. Men det er ikke okay, at komme med urigtige og udokumenterede oplysninger om et selskab.
Seneste årsrapport fra GLS-DK udviser et resultat efter skat på 3.1 mio Euro.
Ingen af os kan naturligvis gisne om fremtiden - men det tyder ikke lige på, at de er ved at køre i 'grøften'.
Ja det var noget af en vild påstand...
Men at de så er ligeglade med det danske marked, viser deres service niveau mm alt om. Det er pocket money ;D
GLS har afskevet en del vognmænd her på det sidste så inden længe ser vi Nok GLS forsvinde Lige som A-post
Mon ikke du er meget uvidende på området, når du kan postulere sådan noget vrøvl.
Det går bedre og bedre for GLS og selvfølgelig bliver dårlige vognmænd skiftet ud efterhånden som der bliver flere gode og dygtige vognmænd at vælge mellem.
mvh
Det er det ikke har snakket med nogle af de vognmænd, det er afskrevet. De har fået begrundelsen at det er krisen skyld...
Jeg køre ikke for GLS.
Men jo transportbranchen er på vej frem igen....
Der bliver altid skiftet vognmænd ud, både i god og dårlige tider... Så fordi et par stykker er blevet skiftet ud, betyder det jo ik at firmaet er ved at gå på røven... Ellers kig i regnskabet, det siger vel alt!