Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bringer GLS overhoved pakker ud?

Side 1 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle.

Fik af vide fra min udenlands levenradør at min pakke ville blive shippet d. 8.

Jeg satte derfor d. 9 en fuldmagt på døren med at de godt måtte tage pakken med, såfremt ingen svaret på døren.

D 9 kommer jeg hjem og ser at den først er afsendt d. 9, og sætter derfor en NY fuldmagt med ny dato på døren den 10

Der kommer stadig intet, den 11 sætter jeg endnu en gang en fuldmagt på døren, og da jeg kommer hjem ligger der et brev i postkassen fra GLS med at de har forsøgt leveret en pakke, jeg slår den så op på deres pakke nummer via. deres hjemmeside og får følgene frem:

10-07-2008 14:35 DK0011 Taastrup, Danmark 4.40 Forsendelsen er ikke leveret Ingen hjemme (dørringer)
10-07-2008 13:16 DK0011 Taastrup, Danmark 1.0 Forsendelsen er overført
10-07-2008 12:38 DK0040 Taastrup, Danmark 4.40 Forsendelsen er ikke leveret Ingen hjemme (dørringer)

Spørgsmålet er bare om de overhovede bringer ud første gang for så ville det da være nemmere at smide en seddel ind af døren 1.st gang isted for at sende et brev med postdanmark..

Deruodver ser overstående endnu mere mystisk ud, da jeg simpelthen nægter at en vognmand er kørt samme sted hen 2 gange og ikke set fuldmagten..

SIDSTE gang jeg fik en pakke fra dem skete overstående, men først 4. gang de var ude med pakken mente de min fuldmagt var god nok, og da fik jeg den stoppet i Kolding, på vej tilbage til afsender, da der var gået 5 hverdage, med 3 leveringsforsøg..

Er der andre der har samme erfaring? For jeg nægter simpelthen at tro på de overhovede tager pakkerne ud første gang!

Pisse belastene når jeg skal bruge tingene har betalt for express levering indenfor 3 hverdage og nu TIDLIGST får min pakke tirsdag..

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:20

Selvfølgelig bringer man en pakke med ud til kunden første gang,

Måske vil chaufføren ikke sætte pakken trods din seddel, men husk så på, at det er afsender der skal notere, at denne pakke må sættes!

Ansvaret for bortkomst er så din og forsikringer hos GLS dækker ikke mere end til adressen.

mvh   Geeked

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Skrevet kl. 17:40

Afsender har accepteret en fuldmagt på døren, dette har GLS selv opfordret til såfremt man ikke er hjemme.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 17:49

Hej Mark

Jeg er nødt til at give dig lidt ret Mark, vi har sendt en del med GLS i gennem tiden og oplevet samme problemer, jeg har selv arbejdet for DHL og ved hvordan tingene indenfor den branche normalt fungere. 

Vi har igennem tiden haft rigtig mange forsendelser som er kommet tilbage til os, eller kunder som har ringet og sagt at de ikke har modtaget pakken, og der heller ikke er lagt en seddel i deres postkasse/brevsprække, eller hvor de har fået en seddel men der har været nogle hjemme i al den tid hvor GLS angiveligt skulle have prøvet at aflevere pakken og vupti har der ligget en seddel i postkassen, som om at de bare har skrevet en bunke sedler og så kører rundt og smider dem i postkassen uden reelt at være ude med pakkerne!

For ikke at tale om pakker som er blevet stillet selvom der ikke har været nogen fuldmagt på dette og de derefter er forsvundet. Jeg kan bestemt ikke anbefale deres forsendelses service men de er stadig vores bedste alternativ ved pakker over 150cm, de er som regel heller ikke så nemme at smide væk ;-)

Jeg har faktisk en formodning at de lokalt bruger denne metode med blot at køre ud med sedlerne, uden at være ude med pakkerne.

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 18:01

Jeg har modtaget pakker fra GLS to gange og det har begge gange været elendigt.

• Pakke sendt tilbage til sælgeren (i England!) efter sælger var blevet informeret om at pakken var leveret til mig - og efter vi var begyndt at diskutere hvem der snød hvem. Jeg troede nu på hende, hvilket viste sig at være korrekt.
  • Flere "Forgæves" besøg hos mig mens jeg ventede på pakken - de kom ikke og snød på vægten.
  • Elendig/ingen track'n'trace.
  • Elendig kommunikation ved opkald.
  • Da jeg endelig fik pakken havde de smadret indholdet selvom pakken var tydeligt mærket med 'forsigtig'.

Jeg gad simpelthen ikke klage og har stadig den smadrede vare stående. Jeg vil aldrig selv bruge GLS.

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Skrevet kl. 18:07

Ser ud til at det ikke kun er mig..

udvikler @ Min pakke var sidste gang på vej til holland! Da jeg modtog den var den brudt op (kan være told?) uden informationer, kassen var bukket i det ene hjørne og det var "angivligt" 4 gang de var ude med den..

Lorte firma!

Tilmeldt 2. Apr 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:55

Før havde jeg oz kun dårlige erfaringer med GLS

Nu arbejder jeg så selv for GLS, jeg står  for at sende pakkerne ud til kunderne igen eller finde ukendte adresser.

Og nej, man smider ikke bare sedler i post kassen, det tager længere tid at udfylde en sådan seddel end det gør at gå op og banke på.

Chaufføren må ikke bare sætte pakken, medmindre afsender skriver det på pakken og der er en godkendt pakke seddel. eller at GLS`s fuldmagt hænger på døren.

Det at din pakke har været åbnet kan skyldes tvivl om at indholdet har været itu. det er fuldt lovligt fra GLS side af at åbne pakken eller at pakken den om uden at give besked!

Selvom vi, lige som så mange andre firmaer kan blive bedre på mange områder, så syntes jeg nu at GLS tilbyder den bedste service her i landet

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 13:04

Unavngivet:

10-07-2008 14:35 DK0011 Taastrup, Danmark 4.40 Forsendelsen er ikke leveret Ingen hjemme (dørringer)
10-07-2008 13:16 DK0011 Taastrup, Danmark 1.0 Forsendelsen er overført
10-07-2008 12:38 DK0040 Taastrup, Danmark 4.40 Forsendelsen er ikke leveret Ingen hjemme (dørringer)

Spørgsmålet er bare om de overhovede bringer ud første gang for så ville det da være nemmere at smide en seddel ind af døren 1.st gang isted for at sende et brev med postdanmark..

GLS har registreret, at du har en dørtelefon (koden dørringer). Derfor kan de ikke aflevere en seddel til dig, og må derfor sende et brev med Postdanmark.

Havde du ikke haft dørtelefon, så mener jeg at huske, at koden ville have været 'anmeldt' (=der er lagt en seddel hos dig)

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:12
10-07-2008 14:35

10-07-2008 13:16

10-07-2008 12:38

er det 3 pakker du skriver om her ?? eller

man kunne læse som om, den er forsøgt afleveret 3 gange altså 12.38 og 13.16 og 14.35

mvh

Espresso:

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:28

Vi får næsten pakker med GLS dagligt, og det fejler bare aldrig!

Faktisk plejer vi at sige, at når leverandøren benytter GLS, så er vi sikre på at vi får pakken i tide....

Men vi sidder også i et kontorhus hvor der altid er én der kan tage imod. Det fungerer også hvis vi sætter en seddel på døren om at andre i huset kan tage imod.

Som en sidegevist er pakkerne ikke smadret når vi får dem, ligesom når Post Danmark transportere dem. Vores returrate på GLS-pakker er så tæt på nul som den kan komme (har vist kun afvist at modtage en pakke én gang de sidste par år).

Så alt i alt har jeg kun positive erfaringer med GLS.

mvh Carsten

Side 1 ud af 7 (64 indlæg)