Hey alle. Fik af vide fra min udenlands levenradør at min pakke ville blive shippet d. 8. Jeg satte derfor d. 9 en fuldmagt på døren med at de godt måtte tage pakken med, såfremt ingen svaret på døren. D 9 kommer jeg hjem og ser at den først er afsendt d. 9, og sætter derfor en NY fuldmagt med ny dato på døren den 10 Der kommer stadig intet, den 11 sætter jeg endnu en gang en fuldmagt på døren, og da jeg kommer hjem ligger der et brev i postkassen fra GLS med at de har forsøgt leveret en pakke, jeg slår den så op på deres pakke nummer via. deres hjemmeside og får følgene frem:
Spørgsmålet er bare om de overhovede bringer ud første gang for så ville det da være nemmere at smide en seddel ind af døren 1.st gang isted for at sende et brev med postdanmark.. Deruodver ser overstående endnu mere mystisk ud, da jeg simpelthen nægter at en vognmand er kørt samme sted hen 2 gange og ikke set fuldmagten..
SIDSTE gang jeg fik en pakke fra dem skete overstående, men først 4. gang de var ude med pakken mente de min fuldmagt var god nok, og da fik jeg den stoppet i Kolding, på vej tilbage til afsender, da der var gået 5 hverdage, med 3 leveringsforsøg.. Er der andre der har samme erfaring? For jeg nægter simpelthen at tro på de overhovede tager pakkerne ud første gang! Pisse belastene når jeg skal bruge tingene har betalt for express levering indenfor 3 hverdage og nu TIDLIGST får min pakke tirsdag..
|
Selvfølgelig bringer man en pakke med ud til kunden første gang,
Måske vil chaufføren ikke sætte pakken trods din seddel, men husk så på, at det er afsender der skal notere, at denne pakke må sættes!
Ansvaret for bortkomst er så din og forsikringer hos GLS dækker ikke mere end til adressen.
mvh