Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykkeshop feedback

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er i øjeblikket ved at få designet ny top, idet vi ikke er helt tilfredse med designet på www.trendfighter.dk

Vi er dermed også ved at lave designet om på indkøbskurven i toppen, som i også nævner her på Amino.

Mvh René Sørense

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 21:31

jep flot side :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:51

Hej Trendfighter

Jeg prøver desperat at komme i kontakt med jer, men I svarer ikke mail eller telefon. Jeg har bestilt en vare hos jer 28.11, som jeg stadig ikke har modtaget. Jeg har intet imod ventetid, og kan sagtens acceptere også lange ventetider, men det er ultimativt kritisk at man som kunde holdes informeret om ordrens status, og dét har I altså en udfordring.

Som kunde kan man i sådan en situation ikke andet end begynde at blive lidt nervøs for, om man overhovedet får sin vare, eller om nogen er stukket af med pengene.

Kom nu i sving med et svar til mig, så jeg slipper for at skulle ind på Nettjek eller Trustpilot :-)

/Claus

/Claus Wøbbe

Fra 4621 Gadstrup
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:01

Flot, stilren, enkel.

Vigtige ting, der gør man ikke bliver så overvældet, man bare lukker vinduet ned. Jeg vil dog sige, at det er fint i viser jeres tidligere projekter, men det er ekstremt forstyrrende, den måde i har valgt at lave det på. Det er for "voldsomt".

Alt i alt en rigtig flot side.

Fra Denmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 00:54

Claus og Jonas,  Trådens sidste indlæg er tilbage fra juni 2008....

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:07

Ja, jeg ved det godt - for mit vedkommende var det ganske enkelt et forsøg på at få firmaet i tale. Det lykkedes dog ikke af dén vej .-(

/Claus Wøbbe

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)