Hej Alle
Lad mig præsentere mig selv. Jeg hedder René Sørensen og ejer personalsales.dk samt medejer af Trendfighter.
I takt med mit kendskab til denne branche, har jeg valgt at springe ud i noget større end Personalsales. Jeg har i lang tid gået og funderet over om jeg skulle satse større, da Personalsales.dk ikke kan registreres på andre domæner end dk. I takt med at jeg ikke kunne følge med længere, samt et tilfældig møde med en gammel bekendt, tog det mig ca. en måned tid at få tænkt alt igennem.
Jeg valgte derfor at gå sammen med Martin Leinstein om at stifte et I/S-selskab, som senere blev til Trendfighter. Mine og Martins erfaringer endte ud i Trendfighter.dk side, som indenfor et års tid, bliver kørt helt i stilling. Vi har masser af programmering og designopgaver der skal laves, for at gøre hjemmesiden mere SIMPEL og STILREN.
Personalsales.dk vil snart blive lukket ned og omdirigeret til vores nye side www.trendfighter.dk
Hele produktsortiment er blevet flyttet over på Trendfighter. Samt helt nye produkter er på vej i stride strømme.
Tusind Tak for alle de kommentarer der kommet til vores side, vi er ALTID åbne for konstruktiv kritik, hvis argumentationen er iorden.
Mvh René Sørensen
Medejer af www.trendfighter.dk