Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykkeshop feedback

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil bare vise vores nye side : http://www.trendfighter.dk/

Hos TRENDFIGHTER finder du lavprisprodukter i god kvalitet. Vi tilbyder produkter fra ukendte mærker eller no name produkter der alle lever op til høje kvalitetskrav. Vi er på jagt efter de nyeste trends indenfor accessories som afspejler modetendenserne nationalt såvel som internationalt.

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 14:38

Lækker side med nogle fede produkter, vil helt klart huske siden.

Synes at der mangler nogle manchetknapper ;)

Mvh.

Nikolaj 

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 16:44

Rigtig lækker side...

Flot og stilren, sætter rigtig godt fokus på  produkterne.

Eneste minus jeg har til det æstetiske, er nok topmenuen der indeholder "Alle, Herre, Damer osv." Syntes enten der skal gøres lidt mere ud af den, grafisk, den ska glide mere sammen med logoet, da den ligger lidt som en 'klods' nu.  Evt. lave det kontrast skift der kommer ved hover lidt om, så det bliver knap så markant. 

Fra Dianalund
Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 17:03

Flot side i har fået jer med nogle lækre produkter :) Men trods alt også produktmæssigt fuldstændig magen til www.personalsales.dk.

Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:11

Ganske god side med gode produktbilleder i en tilpas størrelse. Jeg har 3 ting:

1. De knapper til at skifte mellem side 1, 2, 3 osv er dog alt alt for små. Jeg overså dem fuldstændig.
  2. Overvej desuden at have mere end 12 produkter per side (som standart), min skærm er 800px høj og jeg havde ikke en følelse af at skulle scroll særlig langt før jeg nåede bunden - min pointe er her at der er væsentlig lettere at scrolle f.eks. 18. produkter ned end det er at klikke på "side 2" (også selv efter de knapper er blevet større).
  3. lav "læg i kurv" langt mere visuelt fremtrædende. Jeg skulle lede en anelse efter den og hvis i tager et kig i ePusher bogen så er det altså ikke noget der gavner omsætningen i en webshop - altså mere knald på den
Håber det kan bruges og held og lykke med siden
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 17:27

Nisli:

Men trods alt også produktmæssigt fuldstændig magen til www.personalsales.dk.

Går ud fra det er samme personer som ejer overstående. Må man høre hvad tanken ligger bag?

Ellers ser det rigtig godt ud drenge! Yes

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 18:22
jfc
Fra Dianalund
Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 18:22

Rasmus Poulsen:

Nisli:

Men trods alt også produktmæssigt fuldstændig magen til www.personalsales.dk.

Går ud fra det er samme personer som ejer overstående. Må man høre hvad tanken ligger bag?

Ellers ser det rigtig godt ud drenge! Yes

Min fejl Rasmus. Jeg kunne jo have kigget på adresserne ;) Men jeg kunne da også godt tænke mig, at vide hvilke tanker der ligger bag ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 12:00
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Alle

Lad mig præsentere mig selv. Jeg hedder René Sørensen og ejer personalsales.dk samt medejer af Trendfighter.

I takt med mit kendskab til denne branche, har jeg valgt at springe ud i noget større end Personalsales. Jeg har i lang tid gået og funderet over om jeg skulle satse større, da Personalsales.dk ikke kan registreres på andre domæner end dk. I takt med at jeg ikke kunne følge med længere, samt et tilfældig møde med en gammel bekendt, tog det mig ca. en måned tid at få tænkt alt igennem.

Jeg valgte derfor at gå sammen med Martin Leinstein om at stifte et I/S-selskab, som senere blev til Trendfighter. Mine og Martins erfaringer endte ud i Trendfighter.dk side, som indenfor et års tid, bliver kørt helt i stilling. Vi har masser af programmering og designopgaver der skal laves, for at gøre hjemmesiden mere SIMPEL og STILREN.

Personalsales.dk vil snart blive lukket ned og omdirigeret til vores nye side www.trendfighter.dk
Hele produktsortiment er blevet flyttet over på Trendfighter. Samt helt nye produkter er på vej i stride strømme.

Tusind Tak for alle de kommentarer der kommet til vores side, vi er ALTID åbne for konstruktiv kritik, hvis argumentationen er iorden.

Mvh René Sørensen
Medejer af www.trendfighter.dk

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 17:32

Hej René,

Meget meget flot side du har fået bikset sammen dér! Jeg har en ide i forhold til designet.

Logoet forsvinder lidt i al menuen, så hvis jeg var dig ville jeg lave topmenuen halvt så høj for at gi plads!

Håber du kan bruge det til noget!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)