Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen tror på mit produkt

Side 8 ud af 11 (102 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mogens Nielsen:

hej karsten

interessant måske du kan komme med nogle gode input til hvordan og hvem jeg skal kontakte med min ultralydskalkknuser som jeg tror er den rigtige vare. på sigt kunne jeg forestille mig at investere i en varebil som jeg så vil fylde med diverse sanitetsdele.

det jeg mangler er nogle gode input

Hej Mogens. 

Jeg har intet imod at give input til din forretning. Smid lige en mail til Karsten {snabela} tracemedia.eu :)

 

Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Så din hjemmeside, klart de ikke tror dig. skrot forsiden og smid kundernes kommentarer ud på siden med med en tekst om at 45.000 brugere tager ikke fejl.

Lav en tydelig KORT tekst om hvad produktet löser, i stil med  TAGER KALK VÄK FRA VANDET  og forenkler din rengöring. Et bedre klart billede.

Så kan du have al den kedelige faktiske tekst på de fölgene sider.

dbh

Sanne

Fra Brørup
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej John

Vedkommende som jeg har indgået aftale med har et firma som heder Ole Mikkelsen Miljøteknik kalkknuseren heder Dan-Mik,

den skulle ligge med patent under nyrestensknuseren, jeg har ikke selv undersøgt det endnu men det vil jeg selvfølgelig gøre.

Firmaet har ikke nogen hjemmeside da der ikke er spekuleret meget i markedsføring, det er fåregået ved at komme ud og vise den frem,

er du interesseret i materiale kan du skrive til mig så vil jeg gerne sende noget til dig

Mvh Mogens Nielsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

Ja jeg syntes nu også umiddelbart det lyder for godt til at være sandt. Jeg kan ikke lade være med at grine når jeg ser reklamer med "Morten Bang" og deres silly BANG eller hvad det nu hedder.

"Sprøjt på og skyl af" - yeah right Smile

hehe, havde samme tanke, men så prøvede jeg det sku, mod alle forventninger så virkede det sku... ikke 100% som i reklamen, men fanme langt bedre en alle andre ting

Fra Brørup
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

det lyder som hokus pokus men min er testet af teknologisk institut og har været monteret et sted hvor der er 28Dh som hårdhed, da man skilte røret ad igen var det fuldstændig fri for kalk, der er referancer fra campingpladser og boligforeninger, svømmehaller og andre

Mvh Mogens

Fra HERLEV
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens,

Du må meget gerne sende noget ,kan du ikke mail det på john@gregersen.as

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens - Vil du være så venlig at sende mig materiale om dit produkt, gerne udtalelsen fra Dansk Teknologsk Institut. Har kig på et andet produkt på markedet Amitech 100, men vil gerne finde ud af om der er forskel på det de kan udrette, og hvis ikke om der er forskel på prisen. Start med en mail på showhim@hotmail.com.

Held og lykke 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kjeld

Beklager at holde liv i en lidt ældre tråd, men... Jeg kunne godt være interesseret i jeres kalkknuser, var det ikke noget med et rigtigt godt Amino tilbud??

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu er det ikke et problem mere med at: "Ingen tror på mit produkt!" Det ER bevist af bl.a.   "Teknologisk Institut" "Københavns Universitet" "Clorius control" "Boligselskabet FSBbolig" Boligselskabet Lejerbo" "Dan Ejendomme" og mange flere boligselskaber og administratore samt af rigtig mange ejere af villaer og rækkehuse.

Til dit spørgsmål om rabat kan jeg sige: Jeg sælger et anlæg til villaer og rækkehuse for kr. 2.995,00 hvor dette anlæg giver dig en besparelse på mellem 10% og 40% på energisiden. Du slipper for dryppende vandhaner og toiletter der løber. Du skal ikke mere bruge kalkfjerner i hjemmet. Rengøring af badeværelset foregår fremover med rent vand fra vandhanen og en svamp. Altså en kraftig besparelse for dig (hvilket ER bevist) DET er DIN rabat. Ring bare til mig og bestil dit anlæg. 40 42 18 61

Hilsen
Kjeld 

Fra Brørup
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus

Du kunne også købe min som arbejder på ultalyd, altså sender lydbølger i vandet den har mindst ligeså gode referancer, campingpladser svømmehaller boligforeninger osv. derudover kan den købes for 1595,- ex moms til parcelhuse

ps. Den er med verdenspatent under nyrestensknuseren og også afprøvet af teknologisk institut

kontakt mig endelig hvis det har din interesse

fortsat god dag

Mvh Mogens

Side 8 ud af 11 (102 indlæg)