Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen tror på mit produkt

Side 7 ud af 11 (102 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Freundlich:

Hej RigoRigo

Mange af vores forhandlere er VVS`er der naturligvis giver deres kunder en oplevelse ud over det sædvanlige man kan forvente af sin VVS`er. Mange VVS`er der anbefaler os til sine kunder og det er vi naturligvis glade for. Vi sælger godt men hvorfor starter det altid med "Den tror jeg ikke på " Det var det der var udgangspunktet. Produktet virker og det bliver alle overbevist om efter en demonstration. Men vi har 60000 brugere i Danmark som er meget glade for vores produkt og.......

VVS folk der er negative tænker på magneter og siger: "Det virker ikke" Selv denne udtalelse er ikke helt efter bogen. Nogle siger magneter virker og andre siger det modsatte. Begge udtalelser er rigtige, fordi at skal en magnet virke skal vandet være i bevægelse hele tiden, men vi ved jo at vi indimellem lukker for vandet og når vandet står stille, falder det på plads "i naturen" Vandet SKAL passere forbi magneten for at blive "behandlet" men som skrevet står falder det tilbage til sin struktur når det står stille.

De VVS`er der siger vores ikke virker - HAR ALDRIG SET ELLER FÅET EN DEMONSTRATION !

Vores arbejder med ultralyd og virker uden at vandet passere forbi eller igennem. Min klods derhjemme, sidder på slangen til min vaskemaskine og virker så ganske udmærket.

VVS`er skal komme af sig selv. De vil ikke påduttes noget. Men de er velkommen - alle sammen -  

Hilsen
Kjeld

Hej Kjeld

Ja nu er man så lidt forvirret, din oversskrift lyder jo "Ingen tror på mit produkt"  og nu skriver du har  "60000 brugere i Danmark som er meget glade for vores produkt" Hvad er så problemet Big Smile   60000 x din pris = ikke helt dårlige biz. sååå hvad klager du over :-)

Besøg min side her:  streetwear

.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 09:43

Mere vil have mere. Fair nok. Han leder efter en investor, og hvis han så samtidig kan sælge et par " kalkknusere" og måske finde nogle sælgere, så er alt sweet.

Jeg tror nu ikke jeg har behov for at få knust min kalk. Jeg har mere brug for at få knust de kalkulationer der siger, at min økonomi ikke ser for god ud lige nu.

Men fedt site herinde. 

Husk : at hvis du ikke sætter tid af til kærlighed og privatliv, så mister maskinen sit fedt. Og så brænder dyret sammen. Firmaet brænder sammen. Og  der kan alverdens firmastrategier ikke hjælpe dig.

Godt forår :) 

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:52

Jeg ved ikke hvem det er der leder.

Vi har ikke brug for investore og eller sælgere. Måske skal vi bruge nogle sælgere senere, men så er det ikke i dette forum jeg vil hente dem. Jeg var heller ikke inde for at sælge Kalkknusere på denne side, men udelukkende for at få hjælp til "Ingen tror på mit produkt" Der må da være en måde at ændre dette. Der er ingen beviser i troen. Det ville da være skønt hvis alle troede på produktet fra start, så jeg ikke skulle arbejde så hårdt på at omvende dem.

Hilsen
Kjeld

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 09:56

Ok fair nok. Det er ikke for at være efter dig :) Jeg ønsker dig alt det bedste. Nu fik du så også mine input.

Jeg ville også ønske at alle troede på mit produkt fra start. Velkommen til himmelen :) 

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Brørup
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:17
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

hej jeg har kendskab til en kalkløser som arbejder på ultralyd, ideen opstod i samarbejde med lægen som opfandt nyrestensknuseren, det er nu ca. 20 år og diverse test og referancer er meget positive . montagen af den er enkel, den monteres på indgangsrøret lige efter måleruret og kræver ca. 25-30cm og skal tilsluttes 220v. jeg tror at i disse energisparetider må den være forholdsvis nem at sælge da den forlænger vaskemaskiner og opvaskemaskiners levetid+ elforbruget bliver mindre. jeg har indgået aftale om at prøve på at prøve på at sælge lidt ved siden af mit arbejde. den som jeg vil sælge er væsentlig billigere end den fra amtech. er der interesserede er de velkommen til at kontakte mig. mvh. mon

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:49

Freundlich:

Vi sælger godt men hvorfor starter det altid med "Den tror jeg ikke på " Det var det der var udgangspunktet. Produktet virker og det bliver alle overbevist om efter en demonstration. Men vi har 60000 brugere i Danmark som er meget glade for vores produkt og.......

Hej Kjeld. 

Selvom dit produkt virker og du har dokumentationen i orden, så er svaret på din tråd allerede faldet. Der er flere indlæg i starten der peger på din kommunikation, og om noget kan det vise for dig at den er vigtigere end i havde regnet med. I en sag som denne handler det om toværdighed, og lad os bare indrømme det. Vi gider ikke læse alt dokumentation før vi beslutter os. Vi beslutter os ret hurtigt, og derfor er måden man kommunikere ekstrem vigtig. 

Som jeg ser det har du 2 muligheder.

1. Du arbejder meget med jeres kommunikation, og investere i at få en lettere og mere troværdig profil. Du gør alt hvad du kan for at brande produktet baseret på nogle enkelte lettilgængelige og salgsrelaterede facts. 

2. Du acceptere at arbejdsbetingelserne (i hvert fald indtil du får det store gennembrud i medierne) er at kunderne kræver meget mere før de er overbeviste. Det kan være i skal kigge på jeres salgsprocesser og optimere dem i forhold til at nedbryde fordomme og tilbyde demonstration allerede tidligt i processen. 

Du virker lettere irriteret over at folk starter med at være negativt indstillet på et sådant produkt, og det er fuldt forståeligt i din situation, men du kommer ikke længere ved at blive irriteret på de arbejdsbetingelser dine kunder byder dig. Endten skal du gøre meget mere for at ændre det, eller du skal acceptere det og optimere dine salgsprocesser. 

-Karsten

Fra Brørup
Tilmeldt 6. Mar 09
Skrevet kl. 18:29

hej karsten

interessant måske du kan komme med nogle gode input til hvordan og hvem jeg skal kontakte med min ultralydskalkknuser som jeg tror er den rigtige vare. på sigt kunne jeg forestille mig at investere i en varebil som jeg så vil fylde med diverse sanitetsdele.

det jeg mangler er nogle gode input

Fra Brørup
Tilmeldt 6. Mar 09
Skrevet kl. 18:33

lige et hurtigt ps. min ultralyds kalkknuser er patenteret under nyrestensknuserenSmile

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:10

Hvad med at sælge dit produkt til en kæde?

110% tilfredshedsgaranti er også altid tillokkende - alt at vinde og intet at miste :-)  "Du kan prøve mit produkt i xx tid, så vender jeg tilbage og hører, hvordan det er gået".

Fra HERLEV
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:53

Hej Mogens,

Dit produkt lyder spændende, hvor kan jeg få noget mere marteriale? jeg har prøvet at søge på nyrestensknuseren på patentstyrelsens hjemmeside, de kendte ikke noget patent, så hvad med en patent nummer nu når du siger den er patenteret.

Side 7 ud af 11 (102 indlæg)