|
Jamen du har RET! Den eneste grund til at jeg for i blækhuset var at konkulegen jo lovede at ændre kampagnen, og derefter ikke gjorde det. I modsætning til dig. Og jeg vil ikke lyves overfor. Basta.
Jeg synes faktisk også det er svært at finde balancen for at holde sig ajour og have en finger på pulsen - og ikke bruge for meget tid på det....kender du det ?
Denne tråd er også KUN oprettet for at gøre opmærksom på at man KAN klage til Google, og at jeg snart en standard klar som folk kan få aminogratis, så ikke alle skal opfinde den dybe tallerken - gud forbyde. Og for at høre om andres erfaringer med at klage. Det ser ikke ud til at nogen herinde har prøvet det! Endnu.....
Meget interessant at Google selv foreslår noget der minder så meget om din svenske konkulegas navn....Måske også derfor man KAN klage gratis over AdWords...
Nu tror jeg lige jeg klapper hesten - der kommer ikke flere indslag i denne tråd i aften - undskyld til alle for tre indlæg i træk - kan ikke finde ud af at svare de enkelte på anden måde
Katinka