Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Crypto valuta

Side 16 ud af 19 (184 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Boaty McBoatface:
Men når jeg ejer 3,18% af samtlige coins af en fremtidig børs, der med næsten sikkerhed bliver populær

Ja... lige præcis med alle de andre ICO's som også bliver populære samt alle de andre 1000-vis af coins som måske også en dag bliver populære :) Jeg får flere gange info om nye ICO's hvor jeg kan komme med som nogle af de første men det sjove er at de vokser bare ikke. 

Hvis man vil tjene penge på crypto så er den eneste vej mikrotrading hvor man køber/sælger små portioner (er ved at lave et program der kan gøre det automatisk).

Fra Bylderup Bov
Tilmeldt 28. Mar 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Luk nu bare røven, din lille misundelige nar. Jeg ved, hvad jeg taler om. Har været i det game her i lang tid. Jeg køber ikke shitcoins.

Så fucking træt af den her side med alle jer bedrevidende pessimister. Jeg spørger ind til lovgivning ang. beskatning. Spørger ikke ind til dine latterligheder. Jeg kan ikke bruge dit gylle til noget som helst.

Du skal slet ikke spille smart eller tro, at du kan give mig råd til, hvordan jeg kan sælge min portion af de coins, jeg har. Tror du ikke godt, at jeg ved, hvordan markedet fungerer. Ved sgu da godt, at jeg ikke kan dumpe hele lortet på en gang uden at crashe markedet. 

Jeg har allerede tjent rigeligt med penge på cryptos. Og trading får man ikke en skid ud af. Du ANER ikke, hvad du taler om, din noob.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Boaty McBoatface:
Luk nu bare røven, din lille misundelige nar

Snak ordentligt herinde - tak

Boaty McBoatface:
Jeg spørger ind til lovgivning ang. beskatning

Ja og du har fået at vide at du skal betale skat af dem når du realisere dem (dvs. bruger dem)

Du forsøger at finde en måde at undgå at betale skatten og den slags får du ikke at vide herinde.

Boaty McBoatface:
din noob

Vi har alle været noob engang. Nogle ting er jeg noob i og andre har jeg gode skills.

Fra Bylderup Bov
Tilmeldt 28. Mar 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Har svært ved at snakke ordentligt til jantelovsdanskere, som dig, som skal sidde og spille klog på min investering, uden at vide, hvad du taler om.

Og nej, hvis du læste og forstod mit oprindelige indlæg ordenligt, så ville du jo indse, at jeg på ingen måde har fået noget brugbart svar.

Jeg spørger ikke bare ind til alm. beskatning. Men orker ikke at omformulere mit indlæg, da det allerede er fint formuleret. 


Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Boaty McBoatface:
Har svært ved at snakke ordentligt til jantelovsdanskere

Godt... hvis du ikke kan snakke ordentligt så få du lige en pause på 24 timer hvor du kan tænke over hvordan du snakker til andre

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg har selv lavet en kryptovaluta, som jeg ejer 100% af. Om kort tid vil den helt sikkert måske næsten være 7mia værd. Til den tid vil jeg købe et rumskib til daglig transport til arbejdet.
Jeg ved bare helt vildt meget om krypto og rumskibe, alligevel vil jeg stille et total banalt og naivt spørgsmål på Amino, fordi Google ikke virker på min computer.
Kan man få fradrag for benzin til rumskibe, hvis man kun bruger dem erhvervsmæssige?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46433
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

M. S.:
Kan man få fradrag for benzin til rumskibe, hvis man kun bruger dem erhvervsmæssige?
ja du skal føre rumskibsbog og dokumentere flyvningerne med lysårsstand angivet mellem hver erhvervsmæssig anvendelse.

Hvis rumskibet står på privaten og er monteret med hvide affyringsrampeplader vil du skulle betale skat af frit rumskib med 25% af fartøjets værdi, for brugte rumskibe der er over 3 år gamle dog minimum af 46.000.000 kr + et miljø tillæg på 800.000.000 -

Er det på gule affryingsrampeplader kan du købe dagsbeviser på skats rumskibs afd.

Statens takst for rumskibe - for 2018 udgør 6.244.738 kr per lysårsafstand og gives i personlig virksomhed ved fradrag i virksomhedens overskud - mens det i selskabsform, f.eks IVS kun må udbetales mod samtidigt reel løn til dig som indehaver og med indberetning af skattefri rumfartøjs-godtgørelse i e-indkomst rubrik 36999.
Du kan, ved samtidigt at sætte kryds i rubrik 36.998, vælge angive hvis du har valgt at lade den skattefrie rumfartøjsgodtgørelse udbetale i BTC hvorefter direktøren for SKAT formentlig samtidigt vil aflægge et personligt besøg hos dig.

Håber det afklarede det meste. God Påske måske

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Boaty McBoatface:
Ville helst blive boende i Danmark, men har virkelig ikke lyst til at blive økonomisk molesteret af skat. 53% er jo hul i hovedet.

Hvad endte det egentlig med? Er du flyttet eller fandt du en anden løsning?

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Skygge Manden:

La være med at gå ind i det .

Der er en boble på vej.

Det kan du tydelig se på bitcoin prisen.

Vent til boblen er ovre og så gå ind i det.

Man kan vel godt sige at den første som svarede i denne tråd havde lidt ret. BTC er vist pt nede med ca 65% siden indlægstart.

Mon vi er kommet til bunden? Jeg tror det ikke, endnu :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46433
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

svært at sige - det ligner lidt, at den har en bund omkring 6000 usd - hvilket kunne friste til indgang
Stadigt er den skattebesværlig - og med højere skat af gevinster end fradrag ved tab - så det i sig selv holder mig borte. Også nyeste Depetchen fra BDO behandler det igen https://www.bdo.dk/da-dk/faglig-info/depechen/depechen-artikler-2018/alt-haab-om-skattefrihed-er-foreloebig-ude-for-bitcoin-investorer?SNSubscribed=true&utm_campaign=unspecified&utm_content=unspecified&utm_medium=email&utm_source=apsis 

og ellers http://finansiel.blogspot.com/2017/11/beskatning-bitcoins-btc-og-anden.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 16 ud af 19 (184 indlæg)