Altså........................... Nu er det ikke firmaet egenskab, der er noget galt med, men metoderne de bruger og ansætter folk på.. Hvad ville du som tømrer mene, hvis din ansættelse krævede, at du selv købte alt dit værktøj du skulle bruge og selv skulle købe bilen du skulle bruge til at fragte værktøjet rundt med.. Eller du var sælger af biler og skulle købe den første selv, som du så vil præsenterer for kunderne .. Og hvad ville du så mene, hvis du samtidig skulle betale 20.000 kr mere bilen end man ellers skulle betale til en normal bilforhandler.. Når Robocleans støvsuger er så meget bedre end andre støvsugere på markedet, hvorfor kan man så ikke sælge den i normale butikker??? mvh |
Hej Silkeviv
Velkommen som bruger på Amino.dk - jeg glæder mig meget til at dele erfaringer med dig, og jeg håber, du vil indgå aktivt og positivt - også i andre tråde end netop denne.
Først et godt råd: Hvis du gerne for alvor vil tages alvorlig på Amino, så bør du stå frem med eget navn. Det øger din troværdighed mange gange. Nogen kunne jo tro, at du blot var den sammen som én af de andre, der har lovprist dette produkt, som mange er skeptiske overfor. Hvis du stod frem med eget navn, ville man vide præcis, hvem du er, og man ville kunne undersøge sandhedsværdien af dine udtalelser.
Dernæst:
silkeviv:Du skal jo aldrig lægge nogen penge ud i dette firma så der er intet du kan miste.
Andre har beskrevet, at man skal købe støvsugeren - undskyld indeklimasystemet - selv først. Hvis det ikke længere er tilfældet, er noget af min væsentligste modstand mod firmaets forretningsmetoder elimineret. Hvis det stadig er tilfældet, er det - undskyld mig igen - noget vrøvl, du skriver. Så skal man jo netop skyde penge i firmaet, og så har man jo netop noget at miste.
Venlig hilsen
Hans