Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP!!!Roboclean (Salgskonsulent)

Side 10 ud af 15 (141 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså...........................Geeked

Nu er det ikke firmaet egenskab, der er noget galt med, men metoderne de bruger og ansætter folk på..

Hvad ville du som tømrer mene, hvis din ansættelse krævede, at du selv købte alt dit værktøj du skulle bruge og selv skulle købe bilen du skulle bruge til at fragte værktøjet rundt med..

Eller du var sælger af biler og skulle købe den første selv, som du så vil præsenterer for kunderne ..

Og hvad ville du så mene, hvis du samtidig skulle betale 20.000 kr mere  bilen end man ellers skulle betale til en normal bilforhandler..

Når Robocleans støvsuger er så meget bedre end andre støvsugere på markedet, hvorfor kan man så ikke sælge den i normale butikker???

mvh

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:15

Hej Silkeviv

Velkommen som bruger på Amino.dk - jeg glæder mig meget til at dele erfaringer med dig, og jeg håber, du vil indgå aktivt og positivt - også i andre tråde end netop denne.

Først et godt råd: Hvis du gerne for alvor vil tages alvorlig på Amino, så bør du stå frem med eget navn. Det øger din troværdighed mange gange. Nogen kunne jo tro, at du blot var den sammen som én af de andre, der har lovprist dette produkt, som mange er skeptiske overfor. Hvis du stod frem med eget navn, ville man vide præcis, hvem du er, og man ville kunne undersøge sandhedsværdien af dine udtalelser.

Dernæst:

silkeviv:
Du skal jo aldrig lægge nogen penge ud i dette firma så der er intet du kan miste.

Andre har beskrevet, at man skal købe støvsugeren - undskyld indeklimasystemet - selv først. Hvis det ikke længere er tilfældet, er noget af min væsentligste modstand mod firmaets forretningsmetoder elimineret. Hvis det stadig er tilfældet, er det - undskyld mig igen - noget vrøvl, du skriver. Så skal man jo netop skyde penge i firmaet, og så har man jo netop noget at miste.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:25

Hej smallsis.

Det var da vældigt som du har boksehandskerne på!  Men forstår såmænd godt den skepsis som mange har, for der er mange brådne kar i denne branche men jeg kan kun sige at efter 3 år som sælger her har jeg aldrig været mere tilfreds andetsteds. At du skal købe din egen maskine er jo egentlig en billig måde at starte eget firma på eller hvad??!! Hvor mange andre steder kan du starte dit eget firma op for så lidt??! Og du ku jo inden du stoppede helt bare sælge din egen maskine igen så det er da kun din egen fejl hvis du ikke gjorde det. Jeg sælger på 7-8 ud af 10 besøg så det kan da ikke være en helt skidt maskine!! Eller er der virkelig så mange der er så dumme at hoppe på en fupmaskine??!! Nej det er sgu en rigtig god maskine og vi lover ikke mere end vi kan holde så du gav det bare ikke tid nok. Og at du blev advaret herinde... prøv at kigge efter hvem der er negative?! Det er jo folk som ikke rigtig kender til hverken firmaet eller maskinen. Og ja de 50 besøg er der da ingen grund til at gå efter. Gå dog efter at sælge maskinerne i stedet for for hvis man skal køre 50 besøg uden at sælge så skal man da finde noget andet at lave. Det er et fedt job med muligheder for at få sin egen afdeling hvis man er interesseret i det, eller som jeg bare elske at køre og sælge maskiner. Jeg kan stå 110 % inde for den maskine og ville ikke sælge den på 4. år hvis jeg ikke ku det og med en fortid som kontormus hos politiet havde jeg nok også lidt skepsisbriller på da jeg startede men kan som sagt stå 110 % inde for det jeg sælger. Men forstår godt skepsis men der er ikke noget fup i dette firma! Tværtimod.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:32

Hvis du har solgt mange støvsugere til kæmpe ågerpriser, hvad ville du så mene, hvis samme maskine kunne købes for det halve i butikkerne??

Hvorfor overhovede have sælgere (ansatte) der lokker naive sjæle til at bruge for mange penge på en maskine der ikke er alle pengene værd??

Hvis jeg kunne lokke (ansætte) 1000 sælgere til at arbejde for mig og bede dem som betingelse købe min maskine med en enorm fortjeneste til mig selv, så ville jeg være meget rig idag og mange sælgere ( ansatte ) ville være fattigere og have betalt alt for meget for en lille maskine.

Sådan kan den naives persons spil mod firmaet køre i årevis og ligner pyramidespillet meget. 

Hvem scorer fortjenesten?? Roboclean

mvh

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:38

silkeviv:
At du skal købe din egen maskine er jo egentlig en billig måde at starte eget firma på eller hvad?

Lige præcis den sætning er noget vrøvl.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:45

Hej Hans

Og tak i lige måde.

Ja skal jo lige ind i alle regler og det hele herinde jeg hedder Vivi og min mailadr. er vekonsult@yahoo.dk så er det på plads. Kan godt huske at du var noget af det første jeg stødte på herinde og jeg synes det er i orden med kritik bare man ved noget om  det først og det er derfor jeg har meldt mig ind herinde. Ja du skal købe en maskine og hvAd så??!! Undskyld mig! Som jeg siger kan du jo bare sælge den som den sidste inden du stopper igen så det er da noget fis og hvis du har lyst til at forsøge dig med dit eget firma så kan du jo heller ikke gå bankerot for så lille en sum vel da?! men det er da rigtigt at du i starten skal ha is i maven indtil du lige har lært alt om maskinen og kan sælge den, men så kommer belønningen også når du begynder at sælge for så kører rouletten jo. Men træls at høre på alt det herinde når man ved hvor god maskinen er og hvor velrenomeret et firma det er. Men pyt vi skal nok overleve lidt kritik herinde for når folk har set maskinen er de ikke i tvivl om den er god.

Mvh Vivi 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:51

Kan altså ikke med min bedste vilje se der er noget galt i at sku købe sin egen maskine!! Du blir jo så også selvstændig forhandler med alle de fordele det indebærer men det er ligesom du kun kan se negativt på det. Og så kan du ikke købe den billigere i butikkerne og grunden til at man sælger den ude ved kunden er jo netop at det er en investering til dit hus og skal ses hjemme hos dig selv. Men igen jeg er tilfreds og mine kunder er tilfredse dejligt Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:52

og den er bestemt alle pengene værd!!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:53

ok din mening

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:55

som jeg siger du kan sælge din egen maskine inden du stopper så har det slet ikke kostet dig noget og den tjener roboclean jo ikke noget på. og at tidligere sælgere så beholder maskinen er måske fordi man ikke kan undvære den igen når man først har prøvet den

Side 10 ud af 15 (141 indlæg)