Her må jeg erklære mig helt enig med Vivi. mvh Hans |
nej det mangler jeg ikke for jeg har jo sagt at jeg intet forkert kan se i det og det har jeg os forklaret dig!! Så jeg har svaret men du vil jo ikke tro på det så kan jeg jo ikke gøre mere!! Nu kører jeg næsten udelukkende ud til folk som kender nogen som har købt en maskine og jeg behøver jo næsten intet at fortælle om den for de har allerede prøvet den ved søster/mor eller bror men ved da godt at så nemt er det ikke for nye sælgere men den bedste reklame er jo mund til mund og så er det jo nemt at sælge, når deres omgangskreds roser den ligeså meget som jeg gør. Og jeg bruger ingen ufine metoder hos mine kunder jeg viser dem produktet og så siger de om de vil købe eller ej. Og oftest køber de. Men jeg har også været ny engang og sku kæmpe lidt mere for mine salg dengang men igen sådan er det og kan man ikke lide lugten i bageriet så smut!! Jeg hører heller ikke nogen tidligere sælgere sige noget om salgsmetoderne kun folk som kun har været til samtale så igen ukompetente folk som egentlig ikke ved hvad det er de kritiserer.