Vil da også lige tilføje et element fra egen erfaring.
Min Kone fik søgt jobbet som salgs kunsulent og fik tilbudet at komme til den første samtale for et par dage siden, og som det er med alle virksomheder man søger ind til, laver man lidt ang. info søgning på et eventuelt kommende arbejds plads.
Vi fik en mail derfra i dag som bekrafter hendes samtale, hvor i det står, At hun skal møde op på Buen 6-8 i Koldning og ved ankomst skal hun ikke benytte dør telefonen, men ringe til den pågældende person som har kontaktet hende ang. samtalen. Jeg vil ikke liste hvad der står i denne mail, da dette går ind under personligt information, men jeg vil da lige skrive vores svar tilbage til Adelings lederen fra RoboClean. Så nu venter vi spændt på om vi overhovedet hører derfra igen. Lige nu er jeg bare oven ud glad for at vi flere steder på nettet fandt ud af hvad roboclean i grunden er. Jeg melder desværre pas til den samtale på Torsdag, efter en del søgning på nettet,
finder jeg ikke stor motivation for at kører den lange tur til koldning,
for at finde ud af at man enten selv skal være moms registreret og selv stå for køb af en demostrations maskine.
Og eller "blive" udtaget til at komme til en samtale nummer 2 i sit eget hjem.
Så på baggrund af dette, bliver i nok nødtil at rive min ansøgning i stykker, da jeg havde en forventning om en rigtig sælger stilling.
Mvh
********* ****** ************ |
FLOT gået, at være den kloge på forhånd og afvise fupansættelser..
mvh