Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP!!!Roboclean (Salgskonsulent)

Side 14 ud af 15 (141 indlæg)
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 04:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil da også lige tilføje et element fra egen erfaring.

Min Kone fik søgt jobbet som salgs kunsulent og fik tilbudet at komme til den første samtale for et par dage siden, og som det er med alle virksomheder man søger ind til, laver man lidt ang. info søgning på et eventuelt kommende arbejds plads.

Vi fik en mail derfra i dag som bekrafter hendes samtale, hvor i det står, At hun skal møde op på Buen 6-8 i Koldning og ved ankomst skal hun ikke benytte dør telefonen, men ringe til den pågældende person som har kontaktet hende ang. samtalen. Jeg vil ikke liste hvad der står i denne mail, da dette går ind under personligt information, men jeg vil da lige skrive vores svar tilbage til Adelings lederen fra RoboClean. Så nu venter vi spændt på om vi overhovedet hører derfra igen.

Lige nu er jeg bare oven ud glad for at vi flere steder på nettet fandt ud af hvad roboclean i grunden er.

Jeg melder desværre pas til den samtale på Torsdag, efter en del søgning på nettet,
finder jeg ikke stor motivation for at kører den lange tur til koldning,
for at finde ud af at man enten selv skal være moms registreret og selv stå for køb af en demostrations maskine.
Og eller "blive" udtaget til at komme til en samtale nummer 2 i sit eget hjem.

http://www.amino.dk/forums/t/28853.aspx

Så på baggrund af dette, bliver i nok nødtil at rive min ansøgning i stykker, da jeg havde en forventning om en rigtig sælger stilling.

Mvh
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:41

FLOT gået, at være den kloge på forhånd og afvise fupansættelser..

mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:43

De kommer og giver en præsentation af produktet.. og overbeviser dig om hvor nemt det er at sælge det.. Hmm.. Overvej lige om du selv vil købe en støvsuger til 16,000 kr.Ick!

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:16

bertel20:

De kommer og giver en præsentation af produktet.. og overbeviser dig om hvor nemt det er at sælge det.. Hmm.. Overvej lige om du selv vil købe en støvsuger til 16,000 kr.Ick!

Altså, hvis man vil holde liv i toppen af firmaet, så brug pengene til et dyrt køb..

Er du den klogeste, så lad pengene blive i din lomme og be´ firmaet om at låne en demomaskine helt gratis..

Men det vil de selvfølgelig ikke, for hvordan skulle de ellers kunne sælge en masse maskiner med stor fortjeneste til sig selv!!

mvh

Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:59

Hej Søren Rune

Jeg er journalist i Danmarks Radio og kigger lidt på de metoder, Roboclean og Vipia bruger.

Jeg søger folk, der har erfaringer med de to firmaer.

Skriv til knz@dr.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 10:03

Katrine81:

Hej Søren Rune

Jeg er journalist i Danmarks Radio og kigger lidt på de metoder, Roboclean og Vipia bruger.

Jeg søger folk, der har erfaringer med de to firmaer.

Skriv til knz@dr.dk

Ja der er bestemt basis for et program, særligt hvis man kan få fat i nogen folk der har rigtig insider viden. Det meste medie omtale jeg har set af den slags firmaer, har information fra folk der kun har været i firmaet kort.....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 10:27

Disse støvsugerbander her kan vi tage et par stykker:

Filter Queen: Et firma der var bygget op af løgne falske salgsmetoder. Har fået dom af sø-og handelsretten at de ikke må drive virksomhed i danmark.

Roboclaen: et firma der påstår at de kan give en garantiløn på 30.000kr om måneden, men de informere ikke om at man skal være moms registeret, og ud af de 30.000kr skal der betales moms og skat. så reelet har du ca, 9000kr til dig selv. ud af dem skal du betale telefon,bil og brændstof.

Vipia: startede ud som Filter Queen, men ændrede taktik og køre på samme måde som Roboclaen.

Hvis man kikker lidt nærmere på disse virksomheder ligner de meget pyramidespil, men de kan ikke stoppes for de benytter sig af huller i den danske lovgivning.

Et stor kendetegn for de 3 støvsugerbandter er at de påstår at deres maskiner er gode til hjem med allergi mennesker, men de har ikke nogen dokumation for det.

Det virker som tvshopSmile dyre ting som gør det samme som en alm støvsuger man kan købe hos hvidevareforhandleren.

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:41

Desirée:
ud af de 30.000kr skal der betales moms og skat. så reelet har du ca, 9000kr til dig selv. ud af dem skal du betale telefon,bil og brændstof.

Selvom vi er kritiske, skal vi også være fair.
Selvfølgelig skal du betale skat af din løn. Det skal du også som maskinmester hos Mærsk.
Du skal ikke betale bil, telefon og brændstof ud af din virksomheds overskud. Som i alle andre virksomheder trækker du dine udgifter fra, før overskuddet beregnes.
Et realistisk overslag vil se således ud:

Provision fra RC:  30.000
Telefonudgift:        - 2.000
Transport               - 4.000
Administration          - 500

overskud:              23.500

Af dette overskud skal der naturligvis betales skat. Hvor meget afhænger af, din boligform og meget andet. Lad os være benhårde og sige, at du betaler 50% af det hele. Så har du stadig 11.750 kr. at hygge dig for.

Problemet er nok nærmere, at de 30.000 kr. tilsyneladende ikke er en reel garanti, fordi det ser ud til at være umuligt at leve op til forudsætningerne for at opnå garantilønnen. - og så er det problematisk at bruge ordet "løn", for det er det jo ikke.

mvh Hans

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 10:49

Nu regnede jeg ikke i detaljer, tog bare sådanne gemmesnit.

Men det er rigtigt at man nok ikke kan opnå denne "løn"

Nu ved jeg ikke hvor mange procenter man får ved et salg, men lad os sige at man får 5.000kr pr salg så skal man sælge 6 stk om måneden.

så skal man godt nok ud til mange kunder på sådanne en måned.

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:37

Hej "Katrine81".

Jeg har ikke kendskab til Roboclean, men er selvstændig forhandler af Alpha rengøringssystemer fra Vipia og har derfor stort kendskab til firmaet.

Hvad vil du vide?

Med venlig hilsen

Vejby

Side 14 ud af 15 (141 indlæg)